SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mały tyłek !!! Jak wyrobić sobie odstający tyłek (kaczą dupe)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10310

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1482 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 25911
Tak jak w temacie, mam odwieczny problem a mianowicie mały i dość płaski tyłek, jakie ćwiczenia są najlepsze żeby go uwypuklić. Przysiady jakieś maszyny??
1

Życie zaczyna sie po 40-stce w pier*****m bicepsie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 126 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2299
przysiady są niezłe, zwłaszcza wykroczne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1482 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 25911
a ćwiczenia na maszynach??
1

Życie zaczyna sie po 40-stce w pier*****m bicepsie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 126 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2299
tu nie pomogę, nie używam ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 60 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2818
czizys jak ja bym chcial zeby mi nie wchodzilo w tylek ;d
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1482 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 25911
a Ja właśnie chce zbudować masywny tyłek ;D

Życie zaczyna sie po 40-stce w pier*****m bicepsie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1625 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12063
przysiady wszelkiego rodzaju.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 86 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2458
Dobra masa i porządny trening na nogi i dupa sama urośnie ;)

PS. Nawet nie chce się zastanawiać po co Ci masywny tyłek hehe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 60 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2818
skorzystam z tematu i podpytam moze mi ktos pomoze ..czy jezeli mi za bardzo wchodzi w tylek powinienem odstawic cwiczenia typu przysiady wykroczne i przysiady ze sztanga definitywnie i robic tylko na maszynach ? dzieki i sorry za offtop w Twoim temacie Tony ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1482 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 25911
Opiumx no problemo, a co Ty Roger nie wiesz że Kobietom podobają sie zdrowe dupy hehehe

Życie zaczyna sie po 40-stce w pier*****m bicepsie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 403 Napisanych postów 72270 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 304520
Pełny przysiad, RDL, głebokie wyroki, bułgar, hip thrust, reverse hyper... Jest tego trochę. Generalnie nie potrzeba sie specjalnie skupiac nad posladkowymi, przynajmniej w przypadku mężczyzn. Kompletny trening dolnej części ciała doprowadzi do ukształtowania i tych mięśni.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z doborem ćwiczenia na triceps

nutlove nowy