SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Małoletni PaKo- od chudzielca do kozaka, taki ze mnie zabijaka %-).

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7953

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10687 Napisanych postów 45180 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
(Dobry rym no nie )
Siemka, tutaj Pako, pewnie widzieliście moje niektóre dobre wpisy i też te za które powinienem dostać dożywotniego bana, ale do rzeczy.
W kwietniu jak zaczynałem chodzić na siłownie
(1 kwietnia tego roku miałem pierwszy trening na siłowni)

W kwietniu
Ważyłem-48kg
Wzrost-ok. 160cm (może od 1 do 3cm mniej, ale nie więcej)
Obwód bicepsa-28cm (to nie był biceps tylko g***o ;/)
Obwód uda- chyba 47cm
Obwód klatki- bardzo mało, chyba nawet z 70cm

Ale powiedziałem sobie "DOŚĆ!",
"Nie ma sensu dalej być takim kościotrupem" (jeszcze od listopada jadłem dużo i ćwiczyłem trochę hantlami 7kg, ale okazyjnie)

Jak za każdym razem przed treningiem wchodziłem na wagę i od razu cieszyłem mordę, że wskazówka idzie w prawo (czyli rośnie moja waga)
teraz jest tak"
Waga-62-63kg (tak mi się waha, a waga na dziś to 63kg)
Wzrost-160cm
Obw. bicepsa- 33cm
Obw. uda- 52cm
Obw. klatki-91cm

Mój teraźniejszy plan treningowy wygląda tak:

Poniedziałek- Biceps+Klatka
Wtorek- Triceps+Plecy
Środa- Wolne
Czwartek- Nogi+Barki
Piątek- Biceps+Triceps
Weekend- Wolne

Do tego zawsze sobie pogram w piłkę, nie jestem typem dzieciaka co siedzi 24/7 przed kompem i pożera zapiekanki
(chociaż i fast-foody niekiedy jem, ale jak nie ma porządnego obiadu)

Ale wolę jeść normalne posiłki bo fast-foody to mnie jakoś "blokują", że niby zjadłbym coś, ale nie mogę.

Moja SUPLEMENTACJA i DIETKA

Jeszcze przed wstąpieniem na siłownie piłem gainer podczas treningu domowego (Gain Bolic 6000 firmy Olimp), do tego dieta taka, że wp********em więcej niż widziałem na noc, a potem śniadania nie jadłem, obiad normalny i na noc znowu zbyt dużo.

Jak już pochodziłem na siłownie miesiąc to chciałem ogarnąć dietkę i teraz jem posiłki bogate w węglowodany i białko, mój dzisiejszy dzień wyglądał tak:

Przed śniadaniem zrobiłem pompki, przysiady, rozciąganie tak żeby się rozkręcić rano.
Śniadanko(godz 13:00 ech... wolne od szkoły)
-Płatki kukurydziane 200g z mlekiem (mleko 3,2% tłuszczu)
-2 Kanapeczki z pomidorem i masłem
-Do tego Multivitamin PM Formula na dzień z firmy Fitness Authority

Obiad (godz. 15:00)
-Duża miska rosołu z makaronem (wiecie, umm... domowy ;-p)
-2 schabowe z piersi z kurczaka, ziemniaki, mizeria

Podczas treningu na siłowni: (godz. 17:00)
50g CARBOMax Energy Power firmy ActivLab zmieszane na 1,5l wody ng.

Posiłek potreningowy (godz. 19:30)
-200g ryżu z 100g piersi z kurczaka
(ew. kury, wiecie, kobiet się nie pyta o takie rzeczy )
Trochę oliwy z oliwek, do tego też trochę musli.

Kolacja 21:30
-Jajecznica z 5 jaj, do tego wkrojone 3 plasterki szynki i jedna wkrojona cebula.
Jajecznice zjadłem z 3-ma kromkami chleba (bez niczego bo po co)

Teraz jem płatki i zjem te MultiVitamin PM Formula od Fitness Authority (FA) na noc.
I idę spać, jak coś to ja dopiero jutro zaglądne tu bo idę w kimkę.

Dawajcie sugestie, co do poprawy itd. ja jutro zrobię zdjęcia mojej sylwetki i tu je wrzucę.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 118 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2100
Hhehe jajecznica spoko :D też taką robię. Powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 573 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 28258
wklej jak poszczegolne treningi wygladaja:jakie cwiczenia,ile serii? Jak wyrabiasz z regeneracja?Ogolnie to nie da duzo 4 razy w tyg jak na poczatek?Nie wiem ile robisz serii na treningu na bicepsa i tricepsa, ale jesli duzo to nie wiem po co trenowac biceps i triceps 2 razy w tygodniu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 869 Napisanych postów 4316 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 122244
Czy ja dobrze zrozumiałem: w ciągu 2 miechów przybrałeś na wadze 14 kg? Bez kitu, chyba wszyscy na forum by tak chcieli:) Podziwiam że zjadasz 2 worki ryżu na raz, ja bym dodał do potreningowego trochę jednak więcej mięcha, ostatecznie 100 g to 1 kęs, a resztę to jesz suchy ryż. Jak możesz, wstaw też jakieś foty

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 802
na początku szybko leci, później będzie zastój, oby wtedy wytrzymał to dobrze będzie:) fajnie na siłce zaczynać w tym wieku, sam żałuje że dopiero tak późno zacząłem :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10687 Napisanych postów 45180 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795






Tutaj są zdjęcia bez tzw. "pompy" bo dziś dzień bez treningu i bez sił
(3 godziny grałem w piłkę nożną )
W piątek robię bica+trica to dodam zdjęcia na napince .
Teraz jako takie, ale pleców nie napiąłem dokładnie.
Coś mnie jeszcze lewa ręka boli będę musiał iść do lekarza po jakieś maście lub coś, boli mnie i czuje jakby była ta ręka taka osłabiona.
Dziś dieta też poszła w piz.. .
Zupa ogonowa i makaron z jagodami w domu na obiad, rano kiełbasa gotowana z kanapkami z pomidorem, a po obiedzie byłem na działce, a więc hamburgery, teraz może coś zjem, albo może nie .
Dobra zjem małe płatki...

Zmieniony przez - Pako w dniu 2012-06-27 21:28:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 802
nie wiem, moze sie myyle ale w twoim wieku, kiedy jestes jeszcze lekki powinienes sie podciagac i pompki robic, da ci to wiecej niz silownia, a zbyt duzymi ciezarami to tylko zahamujesz wzrost. pompki na prawde duzo daja robisz klatke, tric i po czesci barki, podciaganie- plecy, bic i barki, do tego przysiady i jakies brzuszki- albo raczej spiecia. po miesiacu juz by byl duzy efekt
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1897 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 16162
Ile masz lat?

Jedz więcej śmieci, to do końca roku będziesz miał daszek nad sprzętem :-/

I mniej komputera, bo się garbisz brachu.

Zmieniony przez - pawel1235 w dniu 2012-06-27 22:44:52

brak

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10687 Napisanych postów 45180 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
"daszek nad sprzętem"?
O w mordę, przebudowują siłownię ...
Żartuję, ale ja trzymam dietkę tylko, że dzisiaj mnie tata wyciągnął na działkę, i tak na siłowni dzisiaj nie byłem bo w środy mam wolne to w sumie co?
Mam się położyć na ziemi, walić nogami i rękami, drzeć się w niebo głosy bo nie chcę iść na działkę?
Przed chodzeniem na siłownie to w domu robiłem pompki z ciężarem, przysiady z ciężarem, wyskoki z ciężarem, biceps z hantlem, troszkę się formowało, ale co miało się formować jak w jeden dzień się objadałem, a w drugi jadłem jak nastoletnia anorektyczka .
Potem zaszedłem dalej niż moi koledzy pomimo małej ilości sprzętu (2 hantelki po 3kg, jeden hantel do 10kg i ławeczka skośna) wymyślałem prowizoryczne ćwiczenia np. z plecakiem, naładowałem tam chociażby książek i jakoś to było.
Zaszedłem dalej dlatego, że sięgnąłem ręką po odżywki (gainer Gain Bolic 6000) i na tym się trochę kilogramów zrobiło jeszcze na domowych ćwiczeniach.
Wreszcie w kwietniu zacząłem chodzić na siłownie z full sprzętu...
Potem zacząłem panować nad dietką i suplementacją.
Trening wam napiszę jutro po południu lub wieczorem, jeszcze dziś wam to napisałem, zjem coś jeszcze i idę w kimkę.
W wakacje będę się w 100% więcej udzielał bo wakacje będą się u mnie opierały na:
-jedzeniu
-treningu
-SFD
-spaniu
I tak na okrągło przez 2 miesiące to do roku szkolnego będę wyrywał dupeczki yyy... znaczy dziewczyny ...
Nie myślcie sobie, że jestem sezonowcem bo jeszcze możemy się za pare miesięcy spotkać może na jakiś zawodach .
Dobranoc.

A garbię się bo jakoś nie umiem inaczej pleców napinać brachu .


Zmieniony przez - Pako w dniu 2012-06-27 23:07:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 869 Napisanych postów 4316 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 122244
Z tym hamowaniem wzrostu ćwiczeniami nie ma co się bać, mit obalony 100 razy. Power w tym wieku już tachał ciężary, a jakoś dobiło do 180 cm;) Ciężary dobrane pod kątem możliwości i rozsądne progresowanie nikomu nie zaszkodzi. Pompki, brzuszki dobra sprawa, ale bądźmy szczerzy, jak chłopak chce zbudować masę i sylwetkę, najlepszą drogą do tego są ciężary. Co do utycia od śmieci: wszystko zależy nie tylko od jakości, ale od bilansu kalorycznego. Chłopak dużo biega i spala, jak zje co jakiś czas, nie powinien szybko wyhodować ,,Maćka".

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1897 Wiek 14 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 16162
Jak będzie myślał nad tym co je i robi, a przy okazji edukował się, to będzie ok. Powodzenia Pako.

brak

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

witam!!

Następny temat

Pomoc w ułożeniu planu treningowego