SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mała Bomba... Jakość/redukcja

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1696

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 15427 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 89856
1. WIEK: 25
2. WAGA: 75 fitnes *****
3. WZROST: 173
4. WYMIARY:
-biceps: 42
-klatka: nie wiem
-udo: nie wiem, ale za male
-talia: 85
5. STAŻ NA SIŁOWNI: kilka lat suple
6. DIETA:
-białko:
-węglowodany:
-tłuszcz:
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 1x metan 1xwins 2xPh wszystko lecialo solo .
8. TRENING:
9. CEL CYKLU: Redukcja , mocna poprawa jakosci
10. OSTATNI CYKL I ODSTEP CZASOWY OD JEGO ZAKONCZENIA: Ost cykl na winsie w lipcu
11. POZIOM BF%: nie mam pojecia
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): tendencja do brzucha
13. STAN ZDROWIA: bdb , cisnienie niekiedy
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: nie
15. PPM (podstawowa przemiana materii):
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata: 140
-martwy ciąg:
-przysiad:


Bomba dla kumpla mojego kumpla także pomóżcie panowie.Bomba bedzie trwala lipiec/sierpien cale 8 tyg. Glowny cel rzeźba i pozbycie sie smalcu jak najwiekszej ilosci . dlatego tez cykl planowany jest na lipiec sierpien aby jak najwiecej pozbyc sie zbędnego balastu

Silownia 4x w tyg , rower 3x w tyg ok 40km po trasie , w weekendy aero na czczo ok 1h do 1,5h

Bomba bedzie na deficycie wegli i kcal , 3g bialka na kazdy kg masy . Prosze o jakies uwagi sugestie odnosnie calego cyklu jak i PCT bo to raczej najwazniejsze.


1-8 Prop 100mg eod testovis/testolic
1-8 lub 2-9 Wins 20-30mg ed Razak oral
Do tego Clen i lkarnityna . 2on2off na przemian z srodkami.

Jakie dawki HCG podawac podczas cyklu aby to wszystko było względnie zdrowo i żeby po cyklu drastycznie nie spaść i maxymalnie ominac skutki uboczne. Myslalem nad 500iu hcg w tyg zeby orzechy w miare wzglednie pracowaly

Co do samego pct HCG , nolva , clom i clen do wyboru . Ilosci nieograniczone .
Podczas cyklu pelny asortyment vit ,zdrowych tluszczy ,czegos na stawy , flaki i cisnienie z Gory dzieki !

Zmieniony przez - Pepsko w dniu 2011-05-07 14:53:14

i <3 MJ

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1846 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34103
ta l-karnitynya to tylko po to zeby kase marnowac i cokolwiek lykac?
dorzucic yohe/efke zamiast l-karnityny
i stosowac 2tyg clen/2tyg yoha lub 5dni clen/5dni yoha.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 569 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4422
jako że ja świerzo po redukcji to moge co nie co powiedzieć...

plan doskonały

cykl ok... hcg co tydzień po 500j możesz walić

odblok clom + nolva to wiesz jak hehe


clen z eca na zmiane 2 tyg on 2 tyg off


Teraz najważniejsze DIETA.... koorwa gdybym ja wiedział jakie to ważne to bym zrobił dużo lepsze efekty ALE 2 MIES Z KALKULATOREM I WAGĄ ELEKTRONICZNĄ W ŁAPIE, inaczej nie zrobisz porządnej redu...masz pare przykładów na forum że chłopy redukują i leci wszystko POZA FATEM !!


Zaczynasz od takich założeń 3g węgla, 3g białka, <1g tłuszczu

co tydzień obcinasz 25g węgli

Proste nie ?

aeroby zacznij od minimum... ważne żeby co tydzień dorzucać żeby zaskakiwać organizm

zacznij np od 3 x 25min... next week 4x25min, next 5x30 i potem dokładaj co tydzień po 5 min


ale naprawde nie oszukuj z żarciem... żadnych węgli prostych, najlepiej wypieprzyć wszelkie gajnery carbo ulepszacze... jednym słowem gotowany cyc z ryżem polany oliwą i tak 2 miechy

powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 15427 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 89856
fakt na niektorych nie dziala , na mnie i kumpla lkarnityna dziala doskonale . A redukcja za pasem obecnie :D

Skoorviel ja mialem i mam nadal taka diete obecnie , 0 gainerow . Zdrowe zarcie , pieczywa nic ... tylko jakies chrupkie pieczywko , masa warzyw i clenu i obecnie przez miesiac czasu spadlo 6kg , mieso tez leci ale nie tak drastycznie ogolnie sprawa przeyebana , do picia zero cukrow , zero slodyczy . Ktos opjerdala pizze czy cos a Ty zajadasz batony z vitalmaxa czy tez mamuty

Zmieniony przez - Pepsko w dniu 2011-05-07 15:08:26

i <3 MJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 569 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4422
^
te batony na redukcji też odpuść

do popijania cole light polecam... czytuje sobie różne relacje kolesi co szykują sie do zawodów to ktoś tam pisał że cole light odkłada dopiero kilka dni przed wyjściem na scene a tak przez całą redukcje po 2 litry dziennie

ja tak samo, bez tego chłopie nie przełkniesz tego jałowego żarcia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1846 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34103
3g bialka to za duzo, na nic sie to nie przyda a jedynie obciaza organizm ktory i tak podczas redukcji dostaje po pisdzie. 2,5 to max. Co do ilosci wegli to tez sprawa indywidualna, zalezy kto jaka diete znosi, ale na wiekszosc osob lepiej dziala dieta w ktorej sa bardzo male ilosci wegli albo nawet zerowe, zwieksza sie wrazliwosc insulinowa itp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 15427 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 89856
Batonow nie odpuszcze żyły sie pokazują nowe wiec jest ok
Ja zajadam ok 50-80g wegli ostatnio . Czuje sie idealnie , reszte nadrabiam miesem i warzywami

Zmieniony przez - Pepsko w dniu 2011-05-07 15:13:15

i <3 MJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 569 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4422
Naly 3g białka to na redukcje nie tak dużo... słodki polecał osobom nie będącym na dopingu nawet 4g białka


ale na wiekszosc osob lepiej dziala dieta w ktorej sa bardzo male ilosci wegli albo nawet zerowe, zwieksza sie wrazliwosc insulinowa itp.

chyba nigdy redukcji konkretnej nie robiłeś... obcinasz węgle na zero i co dalej jak efekty przestaną zadowalać po dwóch tyg ? Zredukujesz białko na 1g ? Poza tym z czego organizm ma brać energie na treningi ?? Trzeba sobie zadać pytanie czy chcesz być chudym leszczem który redukuje na 1500kcal czy umięśnionym dobrze zbudowanym skorwysynem... Tłuszczówki są gówno warte....

Tłuszcz najlepiej sie pali w ogniu węglowodanów czy jakoś tak ktoś napisał ze startujących
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1846 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34103
wlasnie robie 3 w zyciu redukcje, zawsze mi to jakos wychodzilo, mieso zostawalo a tluszcz sie palil, tylko ze mam problem zeby spalic ten z brzucha.
Zapomnialem dopisac tego jak wazne sa ladowania wegli na redukcji, teraz powinienes sie ze mna zgodzic. IMO najlepsza opcja jest CKD badz UD 2.0
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 569 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4422
ile ważysz naly ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 15427 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 89856
Ładowanie swoją drogą sprawa b.wazna.

i <3 MJ

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

test prol

Następny temat

oma+meta

Masa