SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

MUSCLE TEST od Burneiki... Opinie,porady

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 61486

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 20 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 523
witam.Jako ze jestem nowicjuszem dopingu i nie chce narazie siegac po strzykawke rozwazylem opcje Prohormolnalna na poczatek.JW MUSCLE TEST od burneiki.Jest to niby Mix dymethazine-podwojnie metylowanego PH podobno jednego z mocniejszych PH na rynku i EPistane duzo slabszego jednak podobno b.skutecznego podobnego w dzialaniu do winstrolu.DO tego niby jakies witaminki.Tutaj sklad zawartych zwiazkow:

Amount per serving Percent daily value

17-dimethyl-5a-androstan-3-one-3.3′-azine (17b-OH-2a) 2a,3a-epithio-17a-methyl-5a-androstan-17b-ol Phospholipid Matrix 410mg  *
Thiamine 10 mg 667%
Riboflavin 10 mg 588%
Vitamin B3 (niacinamide) 50 mg 250%
Vitamin B12 (methylcobalamin) 10 mcg 167%
Vitamin E (d-alpha tocopherol succinate ) 15 IU 50%

Dzeinna zalecana dawka to od 2 do 4 kapsul (2xdzien 1-2 kaps)
Teraz moje pytania:Czy stosowal to juz ktos i moze cos powiedziec na temat tego srodka.Czy klepie i jak w podanych wyzej dawkach.Czego mozna sie po tym srodku spodziewac i w jakim czasie?MAm ny mysli kiedy mozna zaczac czuc juz jego konkretne dzialanie.I jak z sila na cyklu ile na +.Bedzie to moj pierwszy kontakt z tego typu srodkami.Dieta bedzie taka:3-3,5 bialko 4-5wegiel i 0.5-1gr tluszczu.Regeneracja 8-10 godz.Prosilbym o podpoweidzenie w zakresie oslonek cisnienie,watroba i ew.odbloku i rozpiski oraz tego jak dalej postepowac po zakonczeniu cyklu.JAK z dieta itp itd.Co na podtrzymanie itd.Z gory dzieki i pozdrawiam

Acha wszystkie inne porady,ciekawostki,spostrzezenia mile widziane.
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

100% CZYSTY HYDROLIZAT KOLAGENU