SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

MP w WL i TS Weteranów i Młodzików- Kielce 07-09.05.2010

temat działu:

Aktualności - Sporty Siłowe

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9955

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
W Z O R EK Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5242 Napisanych postów 19352 Wiek 58 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 336194
Rrumcek
Młodzicy będą oceniani w kategoriach wagowych.
Można wystartować w samym WL.
Z reguły wejście na takie imprezy jest bezpłatny.
Żeby wystartować musisz być zrzeszony w klubie posiadającym opłaconą licencję PZKFiTS.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1801 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8141
Co w wypadku, gdy ktos nie jest zapisany do zadnego klubu?

Mieszkam w malym miescie (okolo 35km od Kielc) i nie posiadamy wlasnie takich klubow. Najblizszy jest w Kielcach.

Czy jest mozliwosc, aby wystartowac nie bedac zapisanym do klubu?



Zmieniony przez - Rrumcek w dniu 2010-04-09 15:29:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 644 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13498
Rrumcek - z tego co wiem to trzeba być w klubie, jak chcesz startować to jak najszybciej jedź do klubu, bo czasu pozozstało bardzo malo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1801 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8141
Czyli mam jechac do Kielc i sie zapisac do jakiegos klubu WL/ TS?

Moglby mi ktos powiedziec ile sie placi za dolaczenie do klubu, oraz czy moglbym po zawodach sie z niego wypisac?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 355
witam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 355
kiedy bedzie mozna sie spodziwac widomosci dotyczacych startu weteranow
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1801 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8141
Mam jeszcze male pytanie, czy aby zapisac sie do klubu, trzeba miec ze soba zaswiadczenie lekarskie, ze moge uprawiac ten sport?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 644 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13498
Żeby się zapisać nie potrzebujesz, ale chcąc startować w zawodach musisz mieć.

Nawet ostatnio była sytuacja na MPJ ze cofnęli gościowi pierwsze miejsce bo nie miał badań lekarskich.

Zmieniony przez - pro1111111 w dniu 2010-04-10 19:08:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
gregorterm Moderator
Ekspert
Szacuny 759 Napisanych postów 16165 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 292812
R E G U L A M I N

Mistrzostw Polski Weteranów
w Trójboju Siłowym i Wyciskaniu Leżąc
oraz Mistrzostw Polski Juniorów do lat 16
w Trójboju Siłowym i Wyciskaniu Leżąc

Kielce, 8 - 9 maja 2010r.




I. CELE
1. Popularyzacja trójboju siłowego i wyciskania leżąc.
2. Wyłonienie mistrzyń i mistrzów Polski na rok 2010 w kategorii juniorów do lat 16 i weteranów.

II. ORGANIZATORZY
1. Polski Związek Kulturystyki, Fitness i Trójboju Siłowego w Warszawie
2. Klub Sportowy „Tęcza-Społem” Kielce
3. Świętokrzyski Związek Podnoszenia Ciężarów, Kulturystyki i Trójboju Siłowego

III. TERMIN I MIEJSCE
1. Termin zawodów: 8 maja 2010r. (sobota) Mistrzostwa Polski Weteranów w TS i WL
9 maja 2010r. (niedziela) Mistrzostwa Polski Juniorów do lat 16
w TS i WL
2. Miejsce startu: Hala Sportowa Klubu Sportowego „Tęcza-Społem”
w Kielcach, ul. Zagnańska 110
3. Termin i miejsce odprawy technicznej: MPW 8 maja 2010r., godz. 9.30 w miejscu startu.
MPJ16 8 maja 2010r. godz. 20.00 w miejscu startu.
4. Termin zgłoszeń: MPW do 1 maja 2010r.
MPJ16 do 1 maja 2010r.
Są to terminy dostarczenia zgłoszenia do organizatora
– Klubu Sportowego „Tęcza-Społem” w Kielcach.
Ostateczne zgłoszenie do zawodów powoduje skutki finansowe opisane w dalszej części niniejszego regulaminu.

IV. PRZEPISY I PROCEDURY
1. Na zawodach obowiązują przepisy i procedury IPF, PZKFiTS, w szczególności aktualny „Systemem współzawodnictwa, klasyfikacji sportowej oraz zasady przeprowadzania rankingów i klasyfikacji PZKFiTS”. Dotyczy to zwłaszcza uczestnictwa w zawodach, sposobu rywalizacji i klasyfikacji indywidualnych i drużynowych oraz sposobu prezentowania wyników zawodów i klasyfikacji.
2. Przyjęte nazewnictwo:
Regulamin Mistrzostw Polski Weteranów w Trójboju Siłowym i Wyciskaniu Leżąc oraz Mistrzostw Polski Juniorów do lat 16 w Trójboju Siłowym i Wyciskaniu Leżąc
a. zwany jest w dalszej części niniejszych przepisów „Regulaminem”.
Zawody Mistrzostwa Polski Weteranów w Trójboju Siłowym i Wyciskaniu Leżąc oraz Mistrzostw Polski Juniorów do lat 16 w Trójboju Siłowym i Wyciskaniu Leżąc
b. nazywane są w dalszej części Regulaminu „zawodami”.
c. Kluby sportowe oraz stowarzyszenia kultury fizycznej nazywane są w dalszej części Regulaminu „klubami sportowymi”.
d. Klub sportowy dokonujący zgłoszenia ekipy do zawodów nazywany jest w dalszej części Regulaminu „Zgłaszającym”.
e. Klub sportowy będący bezpośrednim organizatorem zawodów, „Tęcza-Społem” Kielce, nazywany jest w dalszej części Regulaminu „Organizatorem”.
f. Odniesienia do konkretnych punktów przepisów zastosowane w Regulaminie tyczą się odpowiednich punktów Regulaminu, o ile nie zaznaczono inaczej.
g. Określenie „pierwsza grupa startujących” odnosi się na Regulaminie do pierwszej grupy zawodniczek startujących w dniu 8 maja 2010r. dla MPW i 9 maja 2010r. dla MPJ16.

V. WARUNKI UCZESTNICTWA
1. W zawodach uczestniczyć mogą kluby sportowe-członkowie PZKFiTS:
a. posiadające licencję PZKFiTS oraz mające opłacone składki członkowskie na dany rok najpóźniej przed planowym rozpoczęciem pierwszej grupy startujących w tych zawodach;
b. posiadające wśród swoich członków przynajmniej jednego trenera lub instruktora posiadającego licencję trenerską lub instruktorską PZKFiTS opłaconą na rok 2010 najpóźniej przed planowym rozpoczęciem pierwszej grupy startujących na tych zawodach.
2. W zawodach uczestniczyć mogą reprezentanci klubów sportowych - członków PZKFiTS, „ i licencję ważną na rok 2010 opłaconą najpóźniej przed planowym rozpoczęciem pierwszej grupy startujących w tych zawodach.
UWAGA: Zawodnicy nie posiadający licencji przed opłaceniem należnej kwoty składają jednocześnie dokumenty (wniosek, zdjęcia 2 szt. i badania lekarskie). Wniosek do pobrania znajduje się na witrynie PZKFiTS pod adresem: http://www.pzkfits.pl/komunikaty_dok.htm 
3. Zawodnicy i zawodniczki muszą spełniać następujące warunki:
Mistrzostwa Polski Weteranów w Trójboju Siłowym i Wyciskaniu Leżąc
mężczyźni
40-49 rok życia kalendarzowo w przypadku weteranów I grupy;
50-59 rok życia kalendarzowo w przypadku weteranów II grupy;
60-69 rok życia kalendarzowo w przypadku weteranów III grupy;
70 rok życia kalendarzowo lub więcej w przypadku weteranów IV grupy.
kobiety
40-49 rok życia kalendarzowo w przypadku weteranek I grupy;
50-59 rok życia kalendarzowo w przypadku weteranek II grupy;
60 rok życia kalendarzowo lub więcej w przypadku weteranek III grupy.
Dozwolony jest sprzęt specjalistyczny.


Mistrzostwa Polski Juniorów do lat 16 w Trójboju Siłowym i Wyciskaniu Leżąc
Ukończone 14 lat w dniu zawodów.
Start odbędzie się bez sprzętu specjalistycznego (kostiumy, koszulki,
bandaże na kolana, bandaże na nadgarstki). Dozwolone są pasy trójbojowe.

a. Posiadać ważne badania lekarskie:
 osoby z klasą MM, M i I obowiązuje książeczka zdrowia sportowca – trójboju siłowego;
 osoby o niższej klasie sportowej obowiązuje karta zdrowia sportowca trójboju siłowego lub zaświadczenie lekarskie z klauzulą
„Zdolny do zawodów trójboju siłowego” lub „Zdolny do zawodów w wyciskaniu leżąc” podpisaną przez lekarza;
 w przypadku sportów innych niż trójbój siłowy również musi się znajdować klauzula „Zdolny do zawodów trójboju siłowego” lub „Zdolny do zawodów w wyciskaniu leżąc” podpisana przez lekarza;
 książeczka zdrowia sportowca winna posiadać wpis „Oświadczam, że jest mi znany regulamin antydopingowy PZKFiTS. Zobowiązuję się respektować zawarte w nim przepisy i sankcje, jak również zobowiązuję się
nie przyjmować żadnych zakazanych środków farmakologicznych.”;
 obowiązują wyłącznie oryginalne indywidualne badania lekarskie; nie będą honorowane zbiorowe badania lekarskie, wydane dla dwóch lub więcej osób, a osoby legitymujące się zbiorowymi badaniami nie będą dopuszczone do zawodów.
b. Opłacone wpisowe w przypadku:
i. zgłoszenia terminowego do MPW – do 1 maja 2010r. 60 zł
zgłoszenia terminowego do MPJ16 – do 1 maja 2010r. 50 zł
ii. zgłoszenia spóźnionego do MPW – od 2 maja 2010r. do dnia odprawy technicznej: bez względu na ilość osób w drużynie 160 zł od osoby.
zgłoszenia spóźnionego do MPJ16 – od 2 maja 2010r. do dnia odprawy technicznej: bez względu na ilość osób w drużynie 150 zł od osoby.

4. Wpisowe opłaca się u Organizatora przed planowaną godziną rozpoczęcia ważenia kategorii wagowej, w której osoba została zgłoszona do zawodów lub kategorii wagowej podanej jako ostateczna na odprawie technicznej.
a. Wycofanie się z zawodów lub rezygnacja ze startu uprzednio zgłoszonej osoby,
bez względu na powód rezygnacji, nie zwalnia klubu sportowego, którego barwy rezygnująca osoba reprezentuje, od opłacenia wpisowego w wysokości podanej
w pkt. V.3.c. Wpłata ma być dokonana u Organizatora przed planowaną godziną rozpoczęcia ważenia kategorii, w której osoba została ostatecznie zgłoszona.
b. Wycofanie uczestnictwa zawodniczki lub zawodnika z zawodów na odprawie technicznej skutkuje konsekwencjami finansowymi podanymi w pkt. V.4.a.
c. Brak opłaconego wpisowego do momentu rozpoczęcia kategorii wagowej, w której zawodnik lub zawodniczka została ostatecznie zgłoszona, traktowany jest jako wycofanie się z zawodów i podlega przepisom z pkt. V.4.a.
5. Do momentu planowego rozpoczęcia startu pierwszej grupy startujących na tych zawodach muszą zostać uregulowane wszelkie opłaty licencyjne na rok 2010:
a. składka klubu sportowego do PZKFiTS plus 20 zł za każdy miesiąc zwłoki po 31 marca 2010r.
b. opłacenie licencji trenera lub instruktora będącego członkiem tego klubu,
c. opłacenie licencji zawodnika.
Brak opłaconych na rok 2010 stosownych składek i licencji będzie rodził skutki określone przepisami z pkt. IV.1, włącznie z natychmiastowym odsunięciem od startu zawodniczki lub zawodnika.
6. Kluby sportowe nie posiadające wśród swoich członków przynajmniej jednego trenera lub instruktora posiadającego licencję trenerską lub instruktorską PZKFiTS opłaconą na rok 2010 najpóźniej przed planowym rozpoczęciem pierwszej grupy startujących na tych zawodach lub
nie potrafiące udokumentować faktu członkowstwa trenera lub instruktora w tym klubie, nie biorą w żaden sposób udziału w zawodach.
Wyjątkowo zezwala się na warunkowy udział tych klubów w zawodach na zasadach podanych w załączniku nr 1, spełniając jednocześnie pkt.V.7.
7. Udokumentowanie przynależności klubowej trenera lub instruktora albo „pełniącego obowiązki instruktora” klubu sportowego starającego się o warunkowe dopuszczenie do zawodów, odbywa się według następujących zasad:
a. Wymagane jest udokumentowanie przynależności klubowej trenera lub instruktora albo „pełniącego obowiązki instruktora” okazaniem Sędziemu Głównemu Zawodów ważnej legitymacji członkowskiej tego klubu sportowego (aktualnie opłacone składki członkowskie) ważnej na rok 2010 najpóźniej przed planowym rozpoczęciem pierwszej grupy startujących na tych zawodach.
b. Ważna legitymacja członkowska klubowa trenera lub instruktora klubu sportowego albo „pełniącego obowiązki instruktora” chcącego brać udział w klasyfikacji drużynowej zostaje odnotowana w odpowiedniej pozycji zweryfikowanej listy startowej.
c. Udokumentowania przynależności klubowej dokonuje się jednokrotnie.
Raz zweryfikowane członkowstwo trenera lub instruktora albo „pełniącego obowiązki instruktora” w danym klubie sportowym odnosi się do wszystkich reprezentantów tego klubu na niniejszych zawodach.
d. Brak udokumentowanej przynależności przynajmniej jednego trenera lub instruktora albo „pełniącego obowiązki instruktora” do danego klubu w terminie podanym w pkt. V.7.a powoduje wykluczenie tego klubu z uczestnictwa w zawodach.
8. Uwagi dodatkowe:
a. Termin zgłoszeń oznacza termin dostarczenia zgłoszenia do organizatora.
b. Zawodniczki lub zawodnicy nie zgłoszeni do końca odprawy technicznej nie mogą startować w zawodach.
c. Start poza konkursem możliwy jest jedynie na wniosek trenera kadry lub kierownika wyszkolenia PZKFiTS zgłoszony najpóźniej w dniu odprawy technicznej. Osoba startująca poza konkursem podlega zapisom i opłatom Regulaminu z wyłączeniem jakiejkolwiek rywalizacji, klasyfikacji i form nagradzania. W protokóle i wynikach zawodów oznakowana zostanie symbolem „pk”.

VI. SPOSÓB RYWALIZACJI I KLASYFIKACJE
1. Klasyfikacja indywidualna w MPW zostanie przeprowadzona w kategoriach wagowych:
a. Kobiety w kat. wiekowych 40-49, 50-59 lat: 48; 52; 56; 60; 67,5; 75; 82,5; 90; +90 kg.
b. Mężczyźni w kat. wiekowych 40-49, 50-59, 60-69 lat: 56; 60; 67,5; 75; 82,5; 90; 100; 110; 125; +125 kg.
c. Kobiety w kat. wiekowej 60 lat i więcej: klasyfikacja według formuły Wilks’a.
d. Mężczyźni w kat. wiekowej 70 lat i więcej: klasyfikacja według formuły Wilks’a.
Klasyfikacja indywidualna w MPJ16 zostanie przeprowadzona w kategoriach wagowych:
a. Juniorki do lat 16 w kat. wagowych: 44; 48; 52; 56; 60; 67,5; 75; 82,5; 90; +90 kg.
b. Juniorzy do lat 16 w kat. wagowych:52; 56; 60; 67,5; 75; 82,5; 90; 100; 110; 125; +125 kg.

2. Do zawodów można zgłosić nieograniczoną ilość kobiet w ramach jednej drużyny, bez limitu ilości zawodniczek w tej samej kategorii wagowej oraz nieograniczoną ilość mężczyzn w ramach jednej drużyny, bez limitu ilości zawodników w tej samej kategorii wagowej.
3. Do klasyfikacji drużynowej juniorów liczy się 6 najlepszych z zajętych miejsc przez zawodników ze wszystkich kategorii wagowych. Do klasyfikacji drużynowej juniorek liczy się 6 najlepszych z zajętych miejsc przez zawodniczki ze wszystkich kategorii wagowych. Klasyfikacja drużynowa weteranek i weteranów nie będzie prowadzona.
4. Punkty do klasyfikacji drużynowej obliczane są wg następującego klucza w kategoriach wagowych, odrębnie dla każdej kategorii: miejsce I-12pkt., II-9pkt., III-8pkt., IV-7pkt., V-6pkt., VI-5pkt., itd. Miejsce X i niższe otrzymują po jednym punkcie.
Punktowane są kluby sportowe spełniające kryteria udziału w klasyfikacji drużynowej mężczyzn podane w pkt. IV.1, a w szczególności pkt. V.1, pkt. V.5.a, pkt. V.5.b, pkt. V.6, pkt.V.7.
5. Zawodnicy klubów sportowych nie biorących udziału w klasyfikacji drużynowej
w żadnym stopniu nie wpływają na punktację drużynową zawodników reprezentujących kluby sportowe biorące udział w klasyfikacji drużynowej.
6. Najlepszą Zawodniczką wśród zawodniczek i Najlepszym Zawodnikiem wśród zawodników zostanie uznana odpowiednio zawodniczka/zawodnik z największą liczbą punktów Wilks’a obliczonych według Załącznika nr 3 do „Systemu współzawodnictwa (…)” z pkt. IV.1.
7. Osoba poddana badaniom antydopingowym oraz klub sportowy, który na tych zawodach reprezentuje, zostanie odpowiednio oznaczona w publikowanych wynikach, klasyfikacjach i zestawieniach niniejszych zawodów.
a. Wyniki tej osoby i ich wszelkie skutki traktowane są jako tymczasowe do czasu zakończenia wszystkich procedur antydopingowych związanych z niniejszymi zawodami.
b. Punkty drużynowe klubu sportowego, którego barwy reprezentuje osoba badana przez Komisję Antydopingową traktowane są jako tymczasowe, do czasu zakończenia wszystkich procedur antydopingowych związanych z niniejszymi zawodami.
c. Po zakończeniu wszystkich procedur antydopingowych związanych z niniejszymi zawodami zaznaczenia badanych osób i reprezentowanych przez nich klubów zmieniają się z tymczasowych na potwierdzone, uwzględniając wynik końcowy tych procedur.
8. Każdy przypadek zawieszenia zawodniczki lub zawodnika w wyniku kontroli antydopingowej
a. powoduje jej/jego dyskwalifikację na tych zawodach z jednoczesnym cofnięciem skutków spowodowanych uzyskanym wynikiem na zawodach;
b. pomniejsza punkty drużynowe klubu sportowego, którego reprezentantem była zawieszona osoba w dniu pobrania próbki do badania antydopingowego, o wartość 12 punktów, bez względu na to, czy osoba zdyskwalifikowana punktowała do klasyfikacji drużynowej;
c. powoduje zwrócenie do Organizatora wszystkich trofeów zdobytych na niniejszych zawodach przez zawieszoną osobę i klub sportowy, którego barwy reprezentowała w dniu pobrania próbki do badania antydopingowego, oraz korektę wyników zawodów i wszelkich zestawień czy klasyfikacji, w których brała udział zawieszona osoba lub jej klub, włącznie ze zmianą trofeów wynikłą z przesunięć będących skutkiem zawieszenia tej osoby.
9. W przypadku stwierdzenia zaistnienia jakichkolwiek błędów naruszających przepisy wymienione w pkt. IV.1 oraz zapisy Regulaminu, dokonane będzie poprawienie zauważonych błędów wraz z ponowną weryfikacją wyników i klasyfikacji zawodów, włącznie
z uwzględnieniem korekt podanych w pkt. VI.8. Stwierdzenie wystąpienia błędów wraz ze szczegółowym uzasadnieniem należy zgłaszać na piśmie do Przewodniczącego Kolegium Sędziów Trójboju Siłowego PZKFiTS, z kopią pisma wysłaną do biura PZKFiTS.
10. Cofaniem skutków startu nieuprawnionych lub zdyskwalifikowanych zawodniczek, zawodników lub klubów, w szczególności z powodów wymienionych w pkt.9 Załącznika nr 1 i pkt. VI.8 Regulaminu, oraz naprawą skutków potwierdzonych błędów na zawodach, a zwłaszcza przyznaniem trofeów prawowitym ich zdobywcom, wynikającym ze zmian w zweryfikowanych wynikach i klasyfikacjach wyników zawodów, zajmować się będzie działacz wyznaczony w tym celu przez PZKFiTS. Wyznaczenie tego działacza nastąpi niezwłocznie po zweryfikowaniu wyników i klasyfikacji zawodów, a naprawa przez niego skutków j.w. podjęta i dokonana w możliwie najkrótszym czasie.
11. Oficjalny komunikat zawodów zostanie sporządzony każdorazowo po jakichkolwiek weryfikacjach zmieniających wyniki lub klasyfikacje niniejszych zawodów w terminie czterech dni licząc od pierwszego dnia po dniu, w którym nastąpiła weryfikacja.
Odpowiedzialna za sporządzenie tego komunikatu będzie osoba wyznaczona przez PZKFiTS.
Komunikat umieszczony będzie na stronie internetowej PZKFiTS (www.pzkfits.pl ).

VII. NAGRODY
1. Trzy pierwsze miejsca w każdej kategorii wiekowej i wagowej mężczyzn i kobiet zostaną nagrodzone medalami i dyplomami.
2. W każdej grupie wiekowej open Najlepsza Zawodniczka i Najlepszy Zawodnik zostaną nagrodzeni pucharami.
3. W grupie juniorek i juniorów open pierwsze trzy miejsca wśród zawodniczek i zawodników zostaną nagrodzone pucharami.
4. Trzy pierwsze miejsca w każdej kategorii wagowej juniorek i juniorów zostaną nagrodzone medalami i dyplomami.
5. Trzy pierwsze miejsca w kategorii drużynowej juniorek i juniorów zostaną nagrodzone pucharami.
6. Wszyscy uczestnicy zawodów otrzymają dyplomy.

VIII. INFORMACJE

1. Adres do korespondencji:
Klub Sportowy „Tęcza-Społem”, ul. Zagnańska 110, 25-560 Kielce
Tel./fax tel. (041) 331-68-94
e-mail: [email protected]
2. Wszelkich informacji udziela pan Wojciech Kardynalski, tel. (041) 331-68-94
3. Informacje o zawodach wraz z Regulaminem oraz drukami zgłoszeń
(także na noclegi i wyżywienie) dostępne będą w Internecie na witrynie www.pzkfits.pl 
i www.powerlifting.pl .

IX. ZGŁOSZENIA
1. Zgłoszenie klubu sportowego do uczestnictwa w zawodach wysyła się do dwóch podmiotów: Organizatora [email protected] i PZKFiTS.
2. Zgłoszenia dokonuje się na specjalnym druku załączonym do Regulaminu wysłanego pocztą elektroniczną, zwykłą lub faxem na adres Organizatora (pkt. VIII.1).
3. Kopię zgłoszenia w postaci wiadomości e-mail należy wysłać na adres e-mail: [email protected] jako załącznik do wiadomości.
a. Załącznik ma być plikiem w formacie Rich Text Format (RTF) lub dokumentem
MS-Word 98-2003 (DOC) albo jako czytelny skan dokumentu wysyłanego pocztą
lub faxem zapisany w pliku o formacie Joint Photographic Expert Group (JPG, JPEG).
4. Zgłoszenia ustne lub telefoniczne, z uwagi na konsekwencje finansowe zgłoszenia,
nie będą honorowane.
5. Zgłaszający obowiązany jest podać następujące dane:
a. pełną nazwę klubu sportowego, zgodną ze statutem i wpisem do rejestru lub ewidencji stowarzyszeń;
b. imię i nazwisko trenera lub instruktora posiadającego licencją trenerską
lub instruktorską PZKFiTS, będącego członkiem danego klubu; w przypadku warunkowego dopuszczenia klubu sportowego podaje się imię i nazwisko „pełniącego obowiązki instruktora”;
c. imię i nazwisko zawodnika;
d. datę urodzenia zawodnika;
e. płeć zawodnika;
f. planowaną kategorię wagową zawodnika;
g. status zawodnika w zgłoszeniu:
i. skład podstawowy,
ii. skład rezerwowy;
h. imię i nazwisko osoby wysyłającej zgłoszenie.
6. Osoba zgłoszona jako rezerwowa rodzi skutki finansowe podane w pkt. V.3.c dopiero
po zmianie jej statusu na osobę wchodzącą w skład podstawowy drużyny.
a. Wymiana osoby ze składu podstawowego na osobę ze składu rezerwowego nie rodzi dodatkowych skutków finansowych, gdy osoba ze składu rezerwowego została zgłoszona w terminie.
b. Wymiana osoby ze składu podstawowego zgłoszonej w terminie na osobę ze składu rezerwowego zgłoszoną po terminie jako rezerwowa rodzi skutki finansowe podane
w pkt. V.3.c.ii.
c. Dodanie do składu podstawowego drużyny przed upłynięciem terminu zgłoszeń, osoby zgłoszonej jako rezerwowa, powodujące powiększenie składu podstawowego drużyny, rodzi skutki finansowe podane w pkt. V.3.c.i.
d. Dodanie do składu podstawowego drużyny po upłynięciu terminu zgłoszeń, osoby zgłoszonej jako rezerwowa, powodujące powiększenie składu podstawowego drużyny ponad ilość podaną w zgłoszeniu ostatecznym, rodzi skutki finansowe podane w pkt. V.3.c.ii.
e. Usunięcie osoby ze składu rezerwowego, bez przeniesienia jej do składu podstawowego drużyny, nie rodzi dodatkowych skutków finansowych.
7. Do momentu upłynięcia terminu zgłoszeń Zgłaszający ma prawo do dowolnych modyfikacji składu ekipy podanego w pierwszym zgłoszeniu do zawodów w ramach przepisów podanych w pkt. IV.1. oraz zapisów Regulaminu, w szczególności pkt. IX.6.
8. Zgłoszenia nie zawierające podanych wyżej informacji lub zawierające informację niepełną czy też wypełnione nieczytelnie - nie będą uwzględnione.
a. Organizator obowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zgłaszającego
o zaistniałych nieprawidłowościach oraz nieuwzględnieniu zgłoszenia. Informacja ta ma być przekazana tą samą drogą, którą nadeszło zgłoszenie.
b. Zgłoszenie korygujące nadesłane przez Zgłaszającego podlega wszystkim zasadom dotyczącym zgłoszeń podanych w Regulaminie. Ostatecznym terminem dostarczenia zgłoszenia korygującego do Organizatora jest termin podany w pkt. III.4 Regulaminu.
c. Za błędy w zgłoszeniu i zbyt późne dostarczenie zgłoszenia do Organizatora odpowiada Zgłaszający.
9. Termin wpłynięcia zgłoszeń do Organizatora dla MPW i MPJ16upływa w dniu 1 maja 2009r.
Zgłoszenia, które wpłyną po terminie lub na odprawie technicznej, będą uznane za spóźnione i, zgodnie z pkt. V.3.c.ii, pobrane zostanie wpisowe w wysokości odpowiednio 160zł i 150 zł od osoby.
a. Termin zgłoszeń jest dniem dostarczenia zgłoszenia Organizatorowi i obowiązuje do końca dnia podanego jako termin zgłoszenia.
b. Zgłoszenia dostarczone do organizatora po terminie zgłoszeń z przyczyn niezależnych od organizatora, będą traktowane jako zgłoszenia spóźnione,
dla których stosuje się pkt. V.3.c.ii.
10. W zgłoszeniu należy zażądać potwierdzenia otrzymania zgłoszenia przez Organizatora.
11. Za osoby mające status „skład podstawowy” wycofane z uczestnictwa w zawodach
po terminie zgłoszeń, w tym na odprawie technicznej, pobrana będzie od klubu sportowego,
w którego barwach ta osoba miała wystartować, opłata należnego wpisowego.
a. W szczególności, gdy rezygnacja dotyczy osoby zgłoszonej po terminie,
klub sportowy, w którego barwach ta osoba miała wystartować, obowiązany jest wpłacić do Organizatora odpowiednio 160 zł lub 150 zł od każdej wycofanej osoby.
b. Przepis ten nie dotyczy osób mających w zgłoszeniu status „skład rezerwowy”.
12. Lista zgłoszeń będzie dostępna w Internecie na witrynie www.powerlifting.pl .
W dniu 1 maja 2010 listy będą zamknięte dla zgłoszeń terminowych i opublikowane następnego dnia na witrynie www.powerlifting.pl . Kolejne zgłoszenia publikowane będą
w suplemencie do listy, jako zgłoszenia spóźnione.
13. Ostateczna korekta zgłoszeń odbędzie się na Odprawie Technicznej.

X. WYŻYWIENIE I ZAKWATEROWANIE
1. Wyżywienie: możliwość zamówienia obiadu w Kawiarni Tęcza w miejscu zawodów.
Cena wyżywienia: obiad 20,- zł.
2. Możliwość rezerwacji noclegów we własnym zakresie w „Hotelu Dąbrowa” Dąbrowa 316c k/Kielc Tel/fax 41 362-39-40, osoba kontaktowa Pan Cichoński Tel. kom. 602 359 956.
Cena 1 noclegu 70 zł (w tym śniadanie).


XI. PROGRAM ZAWODÓW I ODPRAWA TECHNICZNA
1. Proponowany program zawodów:

8 maja 2010 r. (sobota) Mistrzostwa Polski Weteranów w TS i WL
• 09.30 – odprawa techniczna
• 10.00 - 11.30 – waga I grupy zawodniczek i zawodników
• 12.00 – otwarcie i start pierwszej grupy zawodniczek i zawodników
9 maja 2010r. (niedziela) Mistrzostwa Polski Juniorów do lat 16 w TS i WL
• 8.00 – 9.30 - waga I grupy zawodniczek i zawodników
• 10.00 - start I grupy zawodniczek i zawodników

2. Dokładny program zawodów będzie ustalony po wpłynięciu zgłoszeń i opublikowany
w dniu 2 maja 2010r. w Internecie na witrynie www.powerlifting.pl . Może on ulec zmianie w zależności od końcowej ilości zgłoszeń. Ostateczne ustalenie programu zawodów odbędzie się na odprawie technicznej.
3. Prawo uczestnictwa w odprawie technicznej mają jedynie przedstawiciele Organizatora, wyznaczeni przedstawiciele PZKFiTS i kierownicy ekip, po jednej osobie z ekipy. Zawodniczki lub zawodnicy będący pojedynczymi reprezentantami swojego klubu sportowego również mają prawo uczestnictwa w odprawie technicznej.


XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Nadesłanie zgłoszenia do zawodów jest potwierdzeniem wyrażenia zgody na zapisy Regulaminu.
2. Prawo interpretacji Regulaminu, włącznie z Załącznikiem nr 1, należy do organizatorów.
3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczone zgłoszenie.
4. Klub sportowy, który nie wywiąże się z powinności finansowych wynikłych z Regulaminu względem Organizatora i PZKFiTS, będzie obciążony zaległymi kwotami,
a klub sportowy i osoby go reprezentujące mogą zostać pociągnięte do odpowiedzialności dyscyplinarnej.
5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zaginione.
6. Kluby sportowe i uczestnicy zawodów winni ubezpieczyć się od następstw nieszczęśliwych wypadków.
7. Składanie i uwzględnienie protestu odbywa się na zasadach podanych w przepisach pkt. IV.1, w szczególności w „Komunikacie Finansowo-Organizacyjnym PZKFiTS na 2010 rok”.
8. Wszelkie sprawy nie objęte Regulaminem rozstrzygać będzie Komisja Odwoławcza
złożona z przedstawiciela Organizatora, przedstawiciela PZKFiTS oraz Sędziego Głównego Zawodów.

Kielce, 2010.04.05

gregorterm

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 644 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13498
Tylko gdzie mozna pobrać ten druk ze zgłoszeniem ? I kto to wysyła>? Ja czy trener mi to wyśle ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

POLSKA 6 MEDALI NA SŁOWACKIEJ SENECKIEJ RUCE

Następny temat

koszulka do wyciskania jaka wybrac?!

Wiecej