REGULAMIN I MISTRZOSTW POLSKI SZKÓŁ ŚREDNICH W TRÓJBOJU SIŁOWYM I WYCISKANIU LEŻĄC
ZAWODY POD PATRONATEM POLSKIEGO ZWIĄZKU KULTURYSTYKI, FITNNESS I TRÓJBOJU SIŁOWEGO.
ZAMOŚĆ, 11-13.02.2011r.
1. CEL:
a. Popularyzacja trójboju siłowego i wyciskania leżąc wśród młodzieży szkół średnich,
b. Popularyzacja ćwiczeń siłowych wśród społeczności Zamościa,
c. Wyłonienie najlepszych zawodników w konkurencjach indywidualnej,
d. Wyłonienie najlepszego klubu w konkurencji drużynowej,
e. Wyłonienie najlepszego miasta w konkurencji drużynowej.
2. ORGANIZATORZY:
a. Polski Związek Kulturystyki, Fitness i Trójboju Siłowego w Warszawie,
b. I Prywatne Liceum Ogólnokształcące w Zamościu - organizator bezpośredni,
c. Klub Sportów Siłowych WIKING Starachowice.
d. Ośrodek Sportowo - Rehabilitacyjny WIKING Zamość - współorganizator.
3. TERMIN I MIEJSCE:
a. Termin: 11 - 13 lutego 2011 roku /piątek, sobota, niedziela/
b. Miejsce startu: Klub Garnizonowy
ul. Józefa Piłsudskiego 95 22-400 Zamość
c. Termin i miejsce odprawy technicznej: 11 lutego 2011 roku /piątek/ godz. 19.00 w miejscu zakwaterowania,
d. Warunki uczestnictwa:
. W zawodach uczestniczyć mogą:
o Reprezentanci klubów, ognisk i stowarzyszeń kultury fizycznej - członków PZKFiTS, mających na bieżąco opłacone składki członkowskie w PZKFiTS, posiadający kartę zawodniczą i licencję ważną na rok 2011,
o Zawodnicy i członkowie UKS mający opłaconą licencję,
o Osoby mające wykupioną jednorazową licencję zawodniczą.
. Zawodnicy i zawodniczki muszą spełniać następujące warunki:
o Ukończony 14 rok życia w dniu zawodów,
o Górnym limitem wiekowym jest ukończenie 20 roku życia w 2011r.,
o Posiadać ważne badania lekarskie,
o zawodników o niższej klasie sportowej obowiązuje karta zdrowia sportowca trójboju siłowego lub zaświadczenie lekarskie z klauzulą "Zdolny do zawodów trójboju siłowego lub wyciskania leżąc "podpisaną przez lekarza,
Obowiązują wyłącznie oryginalne indywidualne badania lekarskie; nie będą honorowane zbiorowe badania lekarskie, wydane dla dwóch lub więcej osób, a osoby legitymujące się zbiorowymi badaniami nie będą dopuszczone do zawodów.
o Opłacone wpisowe w wysokości 50 zł od osoby za trójbój siłowy i 50 zł za wyciskanie na ławce leżąc.
4. SPOSÓB RYWALIZACJI:
a. Zawody zostaną przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami IPF i PZKFiTS.
b. Do zawodów można zgłosić nieograniczoną liczbę zawodniczek i zawodników.
c. Klasyfikacja indywidualna zostanie przeprowadzona:
o kobiety: 43, 47, 52, 57, 63, 72, 84, +84;
o mężczyźni: 53, 59, 66, 74, 83, 93, 105, 120, +120;
o kobiety OPEN według formuły Wilks'a ;
o mężczyźni OPEN według formuły Wilks'a ;
o kategoria drużynowa klubów (5 najlepszych wyników);
o kategoria drużynowa miast (5 najlepszych wyników).
Uwaga: dozwolony jest start w sprzęcie osobistym specjalistycznym, jak koszulki do wyciskania, kostiumy do przysiadów i martwego ciągu, bandaże na kolana i nadgarstki i pozostałe zgodne z przepisami IPF.
5. NAGRODY:
a. Trzy pierwsze miejsca w każdej kategorii wagowej zostaną nagrodzone medalami.
b. Trzy pierwsze miejsca w klasyfikacji Najlepszej Zawodniczki zostaną nagrodzone pucharami.
c. Trzy pierwsze miejsca w klasyfikacji Najlepszego Zawodnika zostaną nagrodzone pucharami.
d. Trzy pierwsze miejsca w kategorii drużynowej klubów zostaną nagrodzone pucharami.
e. Trzy pierwsze miejsca w kategorii drużynowej miast zostaną nagrodzone pucharami.
f. Wszyscy zawodnicy otrzymują pamiątkowe dyplomy.
g. Zawodnicy i zawodniczki w kategoriach OPEN będą nagrodzeni suplementami dla sportowców.
6. SPRAWY ORGANIZACYJNE:
a. Zgłoszenia:
. Zgłoszenia mailem do dnia 04.02.2011 r. Zgłoszenie klubu sportowego do uczestnictwa w zawodach wysyła się na jeden adres [email protected] . Prosimy żądać potwierdzenia zgłoszenie. Brak potwierdzenia odbioru emaila będzie świadczył o nieodebraniu wysłanego emaila.
. Zgłoszenia ustne lub telefoniczne, z uwagi na konsekwencje finansowe zgłoszenia, nie będą honorowane
. Zgłaszający obowiązany jest podać następujące dane:
o pełną nazwę klubu sportowego, zgodną ze statutem i wpisem do rejestru lub ewidencji stowarzyszeń; miasto, które zawodnik reprezentuje,
o imię i nazwisko trenera lub instruktora posiadającego licencją trenerską lub instruktorską PZKFiTS, będącego członkiem danego klubu; w przypadku warunkowego dopuszczenia klubu sportowego podaje się imię i nazwisko "pełniącego obowiązki instruktora",
o imię i nazwisko zawodnika,
o datę urodzenia zawodnika,
o płeć zawodnika,
o planowaną kategorię wagową zawodnika,
o status zawodnika w zgłoszeniu:
skład podstawowy,
skład rezerwowy.
o imię i nazwisko osoby wysyłającej zgłoszenie.
. Termin wpłynięcia zgłoszeń do Organizatora upływa w dniu 04 lutego 2011r. Zgłoszenia, które wpłyną po terminie lub na odprawie technicznej, będą uznane za spóźnione i pobrane zostanie wpisowe w wysokości 150 zł od osoby.
. Ostateczna korekta zgłoszeń odbędzie się na Odprawie Technicznej.
b. Informacje:
. Adres do korespondencji:
Ośrodek Sportowo Rehabilitacyjny WIKING Zamość
Ul. Krasnobrodzka 22a
22-400 Zamość
Wszelkich informacji udziela Bartłomiej Bąk, telefon: 530979777
e-mail:[email protected]
. Opłaty startowe przyjmowane będą wyłącznie w biurze zawodów w dniu 12 lutego 2011 r. od godz.7.00 przed wejściem na wagę.
. Regulamin i lista zgłoszonych zawodników oraz wyniki będą również dostępne pod adresem [/http://www.powerlifting.pl] oraz [www.pzkfits.pl]
. Komisję Sędziowską powołuje PZKFiTS w porozumieniu z współorganizatorem OSR WIKING Zamość.
7. ZAKWATEROWANIE I WYŻYWIENIE:
FHU "Orzeł"
ul. Lipska 63c, 22-400 Zamość
tel. +48 84 638 40 15
fax +48 84 638 70 15
email: [email protected]
WWW: [http://www.zajazdorzel.pl/]
. Cena: nocleg 30 zł/doba, śniadanie 10 zł, obiadokolacja 15 zł.
. Rezerwacji wyżywienia i noclegów należy dokonać na druku (dostępny na stronie powerlifting.pl). Wypełnioną "kartę rezerwacji" należy przesłać do organizatora do dnia 28 stycznia 2011r. Po przekroczeniu wyznaczonego terminu organizator nie jest obowiązany dokonać rezerwacji noclegu i wyżywienia.
. Za niewykorzystane miejsca noclegowe klub sportowy składający zamówienie ponosi taki sam koszt jakby te miejsca zostały wykorzystane.
8. PROPONOWANY PROGRAM ZAWODÓW:
11 luty 2011 r. /piątek/
Godz. 19.00 - odprawa techniczna w miejscu zawodów.
12 luty 2011r. /sobota/
8.00-9.30 waga I grupy zawodniczek
09.50 - uroczyste otwarcie zawodów;
10.00 - start I grupy zawodniczek;
13 luty 2011r. /niedziela/
8.00 - 09.30 - waga I grupy zawodników;
10.00 - start I grupy zawodników;
Dokładny program zawodów ustalony będzie po wpłynięciu zgłoszeń i ogłoszony w dn. 7 lutego na stronie [www.powerlifting.pl].
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
a. Prawo interpretacji Regulaminu należy do Organizatora.
b. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zaginione.
c. Kluby sportowe i uczestnicy zawodów winni ubezpieczyć się od następstw nieszczęśliwych wypadków.
d. Składanie i uwzględnienie protestu odbywa się na zasadach podanych w przepisach w szczególności w "Komunikacie Finansowo-Organizacyjnym PZKFiTS na 2010 rok".
e. Wszelkie sprawy nie objęte Regulaminem rozstrzygać będzie Komisja Odwoławcza złożona z przedstawiciela Organizatora, przedstawiciela PZKFiTS oraz Sędziego Głównego Zawodów.
f. W przypadku braku środku transportu organizator zapewnia busa, który będzie dowoził zawodników z miejsca zakwaterowania do miejsca startu.
Zamość, 22.12.2010r.
Organizator mgr Bartłomiej Bąk
Wiceprezes PZKFiTS
ds. trójboju siłowego
dr hab. Marek Kruszewski
Zmieniony przez - W Z O R EK w dniu 2011-01-03 23:55:01