SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

MOJA DIETA i suplementacja DO POPRAWKI:)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1209

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 611 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4373
wiek 20
waga:73
obwód pasa:84
wzrost:173

na czczo xpand nf
a.I posiłek
100g płatków owsianych + 250ml mleka + rodzynki 30g + porcja białka do uzupełnienie(ile????) + 2 kapsy omega3
b.II posiłek 100g ryżu + 30g rodzynków + jogurt naturalny niesłodzony 400g + witaminy i menerały olimpu
c.gainer w pracy 50 g( 10g białko 40g ww)
d.III posiłek 100g płatków owsianych 3 jajka(omlet)
e.IV posiłek makaron 150 g _+ troszke kiełbasy(mało bo tłuszcz niezdrowy do smaku)
f. 1,5 g przed treningiem gainer 50g
po treningu porcja białka 30g
30 min. przed treningiem xp w dni nietrenigowe w porze treningu xp
po trenigu porcja białka + l-glutamina( można to łączyć)
g. wieczorem serek wiejski + 2 kapsy omega 3
zma przed snem,

prosze pomóżcie mi to jakos pozmieniac rzeby dobrze było.
to najlepszy okres na przybranie masy 2 tyg wolnego
czy trening 2 dni treningu dzien przerwy dwa dni tre.... to dobry trening??
czekam na odpowiedzi


Zmieniony przez - herkules86 w dniu 2006-12-21 13:21:02

Zmieniony przez - herkules86 w dniu 2006-12-21 13:22:19
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 8680 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 31712
Masz 84 w pasie przy 173 wzrostu i chcesz robić masę? Hmmm...
Przede wszystkim oblicz swoje zapotrzebowanie i dostosuj do tego gramaturę posiłków, bo na oko to wiesz...

na czczo xpand nf
a.I posiłek
100g płatków owsianych + 250ml mleka + rodzynki 30g + porcja białka do uzupełnienie(ile????) + 2 kapsy omega3 SPYTAJ WRÓŻKI TYLE ILE TRZEBA. ROZPISZ TO W DZIENNIKU POSIŁKÓW I WPC BĘDZIESZ UZUPEŁNIAŁ BRAKI

b.II posiłek 100g ryżu + 30g rodzynków + jogurt naturalny niesłodzony 400g + witaminy i menerały olimpu ZNACZNIE MNIEJ JOGURTU, DODAJ JAKIŚ TWARÓG ALBO INNE ŹRÓDŁO BIAŁKA
c.gainer w pracy 50 g( 10g białko 40g ww) TYLKO STOSOWANIE DO ZAPOTRZEBOWANIA A NIE W CIEMNO!!!
d.III posiłek 100g płatków owsianych 3 jajka(omlet)
e.IV posiłek makaron 150 g _+ troszke kiełbasy(mało bo tłuszcz niezdrowy do smaku) A CO TO ZA SYF? POPRACUJ NAD TYM
f. 1,5 g przed treningiem gainer 50g PRZED SAMYM TRENINGIEM
po treningu porcja białka 30g + NP CARBO (MOŻESZ W TRAKCIE TRENINGU)
30 min. przed treningiem xp w dni nietrenigowe w porze treningu xp STOSUJ TAK JAK W INSTRUKCJI
po trenigu porcja białka + l-glutamina( można to łączyć)
g. wieczorem serek wiejski + 2 kapsy omega 3 ROZŁÓŻ TE CAPSY NA CAŁY DZIEŃ, NP RANO, DO OBIADU I DO KOLACJI
zma przed snem, MOŻESZ TEŻ PRZED TRENINGIEM

"Energia przepływa, nie powinna stać.
A stoi gdy wątpisz w tę energię.
Musisz więc za energią nadążyć, nadążyć za siłą.
Wówczas jesteś z siłą w harmonii."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 611 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4373
dzieki sog powędrował.84 w pasie dużo przez dwa miechy 5 cm mi doszło. temu chce abyście mi pomogli. zadużo węglowodanów zapewne. zrezygnowałem już z cukru stołowego, nie jem słodyczy tylko zdrowe cukry.
a może poprawiona dietę mógłbym zobaczyć???
dzieki za wskazówki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1775 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 28109
Chyba o zdrowe wegle a nie cukry ci chodzilo
Masz diete przeciez juz poprawinona przez kolege wyzej, jakie masz jeszcze pytania ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 611 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4373
tak, tak ale kolega wyżej posprawdzaL, a mi chodzi o to czy jeszcze coś dodać???
e.IV posiłek makaron 150 g _+ troszke kiełbasy(mało bo tłuszcz niezdrowy do smaku) A CO TO ZA SYF? POPRACUJ NAD TYM/ co zamiast tego
thx
Pozd.

Zmieniony przez - herkules86 w dniu 2006-12-21 15:13:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 4027 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16307
zdrowe czy nie zdrowe liczy sie bilans.wszamaj zamiast kilebachy , miecho jakies jaja , rybke , twarog

Zmieniony przez - outsidee w dniu 2006-12-21 15:16:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 1775 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 28109
e.IV posiłek makaron 150 g _+ troszke kiełbasy(mało bo tłuszcz niezdrowy do smaku) - kielbase wypie....l, daj tu twarog/piers z kuraka/jajka + oliwa z oliwek. jest duzo mozliwosci bo do makaronu wszystko pasuje i ze wszystkim bedzie dobre

Zmieniony przez - puramuk w dniu 2006-12-21 15:17:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 8680 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 31712
zgadza się. A co do zdrowych cukrów, rozumiem, że chodzi o proste

"Energia przepływa, nie powinna stać.
A stoi gdy wątpisz w tę energię.
Musisz więc za energią nadążyć, nadążyć za siłą.
Wówczas jesteś z siłą w harmonii."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dobre polaczenie? ile tranu za jednym razem ?

Następny temat

JAKI RYŻ BIAŁY & BRĄZOWY

Dzem