SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

MIEŚNIE BRZUCHA PYTANIE!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 821

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 44
Witam! mam do was pytanie co dziennie cwicze mieśnie brzucha (7dni w tygodniu) treningi zaczynam o 18:00. Cwicze już od 3 miesiecy.Mój trening to: 3 serie po 50 powtórzeń zwykłe brzuszki(obciązenie w każdej serii 2kg). 3 serie po 50 powtórzeń Spięcia brzucha(OBCIĄZENIE w dwóch seriach 2 kg w ostatniej 4 kg). 1 seria po 50 powtórzeń prawa reka lewa noga. 2 serie po 50 powtórzeń unoszenie nóg w leżeniu. 2 serie po 50 powtórzeń spięcia bokiem lewa i prawa strona(obciążenie 4 kg.ŁĄCZNIE 11 SERII.Stosuje diete bogatą w białko.
i tu pojawiają się moje pytania. czy ten trening jest dobrze ułożony?(jeśli nie to proszę o pomoc i ułożenie lepszego).
czy jeśli chleb ma dużo węglowodanów mam go wykluczyć kompletnie z diety?. Efekty może są ale zbytnio mnie nie zadowalają. Proszę o szybką odpowiedź! Z góry dzięki!! :) Pozdro
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 44
zapomniałem dodać przerwy między seriami to 30 sek. a między ćwiczeniami to 45.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1168 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6476
Ja bym widzial np.

4x20 - zwykle brzuchy
4x20 - unoszenie kolan do klatki (najlepiej zwis na drazku i do klaty dociagac ale jak nie ma drazka dobra i ziemia)
4x20 - skretosklony
4x20 - unoszenie wyprostowanych nog do gory (tak samo najlepiej z drazka)

3 razy w tygodniu.... i tez bedzie dobrze. Moja wizja.

p.s Jak Ci bedzie za malo brzuszkow to sobie doloz. Przerwy seriami 10 sekund miedzy cwiczeniami 30. Porownaj sobie wysilek z Twoim pozdrawiam

... znowu polubiłem żelastwo.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 44
A do tego jakieś obciążenie? Bo bardzo chętnie spróbuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 1168 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6476
Wykonuj poprawnie )

Ja (moze nie teraz) jak cwiczylem brzuch codziennie to mimo to, po tym treningu trwa ok 20-30 minut zalezy jakie tempo. Wstawalem mokry i brzuch czulem bardzo dobrze przez nastepne minuty. Obciazenie raczej nie potrzebne... Po miesiacu np. proponuje zmienic...

Wszystko tak samo tylko najpier:
skosy
zwykle
unoszenie nog prostych
unoszenie zgietych - uwierz, ze jeszcze trudniej...

Pozdrawiam...

... znowu polubiłem żelastwo.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy podczas redukcji

Black weekend