SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

MIĘSIEŃ PIERSIOWY WIĘKSZY - GÓRNA CZĘŚĆ pytanie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2568

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez apokalipsa z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 861
Witam wszystkich
zwracam się do was z prośbą o poradę na temat klatki piersiowej otóż mam dobrze rozwinięty środek i dół natomiast góra wygląda trochę gorzej
znacie jakieś dobre ćwiczenie które dałoby kopa górnej częsci klaty

mój staż :16 mesięcy
biceps 37,5
waga 87 kg
wzrost 192
wiek 16

mój plan na klate

wyciskanie sztangi skos górny 4x po 8 powt
w s płąska 4x po 8'
rozpiętki płąska 3s po 12
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 92 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3240
Mozesz robisz rozpietki na skosie zamiast plasko ,mozesz dodac tez wyciskanie na skosie hantli .

"Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3730 Napisanych postów 44903 Wiek 184 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336457
Staż niestety nie kwalifikuje cię do tego działu.

A problem wałkowany setki razy-w twoim wypadku zapewne samo postawienie skosu na ćw. główne z czasem załatwi problem-chociaż trudno powiedzieć bowiem b. skąpo opisałeś swój problem!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na mase do sprawdzenia, 19 lat, pomoc z dieta, zdjecia po 2miesiacach stazu

Następny temat

Masa / Ocena / Mod. 20 rep

Fruzelina