SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

MASS xxl sogi!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1568

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 164 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3914
co do massa xxl jako dodatek kreatyne vitalmax czy l glutamine?? muj staz to 8 miesiecy cwiczen
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 3705 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 56192
jezeli jest dieta ok
mozesz wziasc kreatyne chciaz moim zdaniem nie nalezy sie spieszyc
wes to pod uwage ze pierwszy cykl dja enajlpesze rezultaty wiec po krete najlepiej siefnac po 1-1,5 roku zmagan an silowni,jezeli uwazasz ze nadeszla jzu pora smaioo mzoesz wizasc kretyne vitalmaxa mzoe byc ogolnie przy zakupie kretyny kieruj sie tytm czy jest znaczek crepure ,jako uplenienie diety mzoe byc mass xxl stosoj go wedlug brakow w diecie do tego mzoesz dokupic jakeis bialko najtanszym jest ostrowia dobra i sprwdzona a jeli szukasz cos lepszego to9 kupc super protein 80 olimpa,a co do klutaminy wedlug mnie nei warto zbyt drogi suplement, jelis sie zdecydujesz sie na glute to wiedz ze ten suplewntm pomoze ci w zobuciu lepszej odpornosci,wytrzymalosci i bedzie dzilaal anty katabolicznie
do tego zestwu obowiaskowo nalezy dokupic witaminy zma najtaniej wyjdzie apteczne zincas forte i filomag b6 i do tego omega 3

Wszędzie dobrze, ale najlepiej tam gdzie się czujesz dobrze )))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 4738 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 21466
poruszyłeś tutaj 2 rózne sprawy:
kreatyna nie ma nic wspólnego z glutamina i jesli masz diete to mozesz sobie walnac cykl na mono. Mass XXL jako uzupełnienie diety, witaminki do cyklu, ZMA (może byc apteczne).

Pozdro!

Specjalista w dziale "Odżywki i suplementy"
9 kg czystej masy mięśniowej w 2 tygodnie - allegrowicze nie wierzcie w takie bzdury

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 11895 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 164745
jak masz diete to kreatyne [p takim stażu można brać a glutaminy trochę trzeba opracować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 112 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2775
Hator mądrze prawiale ja bym na twoim miejscu już kupił kreatynę no chyba, chyba, że masa i siła dobrze idą (mało prawdopodobne, jeżeli sięgasz po odżywki). Napisz może ile możesz/chcesz wydać na odżywki, to wtedy będzie można coś doradzić. Do kreatyny dokupiłbym jeszcze dextrozę.
pzdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 544 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2890
bierz kreatyne i bedzie ok, glutamina to tylko zbędny wydatek pieniedzy, kupiłem ja tylko raz i załowałem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 612 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 23199
bierz mono i rosnij

pozdro

.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 541 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11028
Kup do massa kreatyne. Sam takie coś testowałem i nie wypadło zle :D

"Trening czyni mistrza"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 638 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 6575
ja bym bral krete gdyz lgluta to droga zabawka i trzeba brac ok 20g dziennie zeby byly jakies efekty. bierz tanie mno z vitalmaxa np.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 8416 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 79983
a jakie efekty daje gluta ? oprocz "zwiekszonej odpornosci" ktora mozna uzyskac stosujac wieksze dawki wit C

http://wicek-lampy.cba.pl/

"profesjonalna" naprawa

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Animal Mstak+......

Następny temat

L-arginina zmniejsza hormon wzrostu?

WPC zestaw