SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

MASA 3X W TYG. SPLIT DO POPRAWY FOR MACZKO

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 798

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1294 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7910
Witam. Oczekuję, że ktoś wreszcie zechce poprawić mój plan na masę. Niestety mogę ćwiczyć tylko 3 razy w tygodniu, ale za kilka miechów będę mógł 4 razy. Więc nie owijając już w bawełnę zaczynamy.

PONIEDZIAŁEK KLATA + BIC + PRZEDRAMIĘ:

1. Wyciskanie hantli z łączeniem ich w górnym punkcie 12/10/8/8
2. Wyciskanie sztangi skos w dół 12/10/8/8
3. Rozpiętki płasko 4s

1. Uginanie sztangi prostej 3s
2. Uginanie młotkowo na ławce skośniej 3s
3. Uginanie o kolano 3s

1. Uginanie nadgarstków ze sztangą (podchwyt) 2s
2. j/w , ale nachwyt 2s

ŚRODA PLECY + BARKI + KAPTURY:

1. Wiosło sztangą 12/10/8/8
2. Wiosło jednorącz hantlem 4s
3. MC 12/10/8/8

1. Wyciskanie sztangi zza głowy 12/10/8
2. Unoszenie bokiem 3s
3. Unoszenie bokiem w opadzie 3s

1. Szrugsy 3s

PIĄTEK NOGI + TRICEPS:

1. Prostowanie nóg na maszynie 3s
2. Przysiad ze sztangą na karku 12/10/8
3. Przysiady wykroczne 12/10/8
4. Unoszenie nóg w leżeniu na brzuchu na maszynie 12/10/8
5. Wspięcia na palce na suwnicy 4s

1. Wyciskanie obciążnika oburącz w siadzie 3s
2. Francuz w leżeniu na płaskiej 12/10/8
3. Prostowanie ramienia z hantlą w opadzie tułowia

I na koniec parę pytań :

1. Trening ma trwać około 1,5h. Wystarczy jak godzinę przed treningiem zjem obiad?

2. Od razu jak wyjdę z siłki to jem z torebeczki trochę białego ryżu i parę kawałków kury i potem za 10 min. jak dojde do chaty jem reszte ryżu i piersi. Czy może tak być? To trochę pytanie do działu odzywianie, ale nie chce zakładać specjalnie nowego tematu.

3. Jak mi się jeszcze coś przypomni, to zapytam

Z góry thx wszystkim i będę częstował sogami za każde cenne posty aha i jeszcze jedno: Proszę nie skreślajcie od razu mojego planu, tylko postarajcie się go poprawić, bardzo proszę

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16

Waga: nie wiem dokładnie, bo nie mam wagi

Wzrost: około 171 cm

Cel treningowy: masa, gęstość mięśni

Staż treningowy na słowni: ponad rok z przerwami

Uprawiane inne sporty: WF, piłka nożna, gry rekreacyjne

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzet siłownia

Dieta: jem zdrowo i dużo, kalorii nie liczę

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: narazie nie zażywam

Nie wiesz kim być? Bądź sobą!

http://s18.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=35968 - kliknij a uszczęśliwisz biednego maczko

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 642 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1852
wszystko ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1294 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7910
hmmmmm... serio? bo ja mam problem z treningiem nóg (nie wiem czy opdpowiednie ćwiczenia i czy odpowiednia kolejność) i jeszcze nie wiem za bardzo w których ćwiczeniach robić progresje, a w których stały ciężar. No i jeszcze ty moje pytania ;p

Nie wiesz kim być? Bądź sobą!

http://s18.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=35968 - kliknij a uszczęśliwisz biednego maczko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 642 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1852
1 tak
2 raczej zjedz coś prostego po treningu zaraz, ryż potem, zwykła bułka będzie ok

progresja może być zarówno w każdym jak i w żadnym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1294 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7910
bułka???? jakoś mi się to nie widzi dobrze...

Nie wiesz kim być? Bądź sobą!

http://s18.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=35968 - kliknij a uszczęśliwisz biednego maczko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 642 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1852
zaraz po treningu nie chodzi o to żeby się napchać ryżem, który zanim zacznie się wchłaniać to minie kupa czasu, tylko żeby uzupełnić poziom glikogenu, białe pieczywo jest ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1294 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7910
no wiem, że oto chodzi, ale nigdzie się jeszcze nie spotkałęm, żeby białe p[ieczywo jeść. Lepszy byłby już owoc lub glukoza, bo odżywki mi jeszcze nie potrzebne. Poczekam aż jeszcze ktoś się wypowie

Nie wiesz kim być? Bądź sobą!

http://s18.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=35968 - kliknij a uszczęśliwisz biednego maczko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 642 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1852
proszę bardzo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 216
CO znaczy ze masz problemy z treningiem nog???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1294 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7910
no bo nie wiem czy dobre cwiczenia i czy wlasciwa ich ilosc, kolejnosc i w ogole...

Nie wiesz kim być? Bądź sobą!

http://s18.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=35968 - kliknij a uszczęśliwisz biednego maczko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 216
Cwiczenia dobre mozesz zminiejszyc ilesc cwiczen tylko
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

czy to zaszkodzi?

Następny temat

fbw

FuckBaton