SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

MARTA KRYSZTOFIAK - DZIENNIK TRENINGOWY NABÓR 1

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 57686

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 409 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6268
WITAM,

wiek:28 lat
waga: 54 kg
wzrost:170 cm

O treningu z prawdziwego zdarzenia mogę mówić dopiero od około roku. Zawsze należałam do osób aktywnych jednak jeszcze jakiś czas temu nie przywiązywałam aż tak dużej wagi do diety, sposobu i intensywności treningu. Jednym słowem ćwiczyłam ale mój trening był nieprzemyślany brakowało w nim systematyczności, zachowania odpowiedniej ilości posiłków, zdrowej diety i co najważniejsze nie dawałam z siebie 100%.
Wzięłam udział w naborze z myślą o starcie w zawodach w kategorii bikini.Obecnie staram się każdą wolną chwilę spożytkować na treningi.Zdaję sobie jednak sprawę ,że przede mną jeszcze wiele ciężkiej pracy w drodze do celu ale jestem uparta i otwarta na wszelką pomoc i mądre rady.
Jeśli chodzi o dietę to najważniejsza jest dla mnie systematyczność w przyjmowaniu posiłków. Staram się jeść 5 posiłków dziennie (żywność zdrowa jak najmniej przetworzona). Unikam fast foodów, napojów gazowanych i cukru.

Przykładowy obraz mojej dziennej diety:


1 śniadanie: jem zawsze płatki owsiane zalane mlekiem z bakaliami (orzechy, rodzynki) mogą być też pestki dyni plus do tego kawa z mlekiem. Staram się spożywać 5 posiłków dziennie (zwłaszcza w dzień treningowy) mniej więcej w odstępie co 3-4 godziny.
Drugi posiłek to zwykle ryż/kasza wymieszana z warzywami, gotowanym jajkiem i kurczakiem.
Trzeci posiłek – obiad - ziemniaki kurczak/ryba, brokuły/brukselka/kiszona kapusta.
Czwarty posiłek może to być makaron pełnoziarnisty z jakiem i serem feta i pomidorem.
Piąty posiłek: chudy ser biały z jogurtem naturalnym, bananem i bakaliami.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 409 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6268
Artur powoli do przodu...waga leci chociaż dosyć opornie..trzymam diete i trenuje..cardio tez wg planu..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 409 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6268
TRENING:
1DZIEŃ: barki + biceps/triceps
2 Nogi
3 Klatka
4 plecy
5 Pośladki + Brzuch

Zmieniony przez - atram w dniu 2014-05-26 18:05:55

Zmieniony przez - atram w dniu 2014-05-26 18:15:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Bull Administrator
Ekspert
Szacuny 915 Napisanych postów 55266 Wiek 47 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 335759
Albo nie mówisz prawdy albo jakieś cuda się dzieją się wokół Twojego ciała.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 409 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6268
cuda?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Bull Administrator
Ekspert
Szacuny 915 Napisanych postów 55266 Wiek 47 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 335759
Albo nie mówisz prawdy z tym tylko rokiem treningu albo faktycznie masz z genach cud zapisany.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 409 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6268
DZISIEJSZY TRENING

TRICEPS:
1.WYCISKANIE "FRANCUSKIE" SZTANGI NA SIEDZĄCO
2. WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC- WĄSKI NACHWYT
3.WYCISKANIE FRANCUSKIE HANTLI JEDNĄ REKĄ
4. PROSTOWANIE RAMIENIA Z HANTLĄ W OPADZIE TUŁOWIA
5.PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC PODCHWYT/NACHWYT

BICEPS:

1. UGINANIE RAMION Z HANTLAMI W UCHWYCIE MŁOTKOWYM
2. UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ PODCHWYTEM
3.UGINANIE RAMION NA MODLITEWNIKU
4.UGINANIE RAMION PODCHWYTEM STOJĄC - WYCIĄG
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 104 Napisanych postów 1352 Wiek 54 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 13224
Witam Atram.Widze , ze jak na rok masz duże postępy ale na swój wzrost jesteś bardzo szczupła.W bikini masa nie jest az taka ważna ale ten stosunek wagi do wzrostu jakiś musi być.Na takiej diecie można egzystować dość fajnie ale w przygotować się do startu nie.Trening też niema racji bytu na ta chwile.np.po co Ci 9 ćwiczeń na biceps i triceps w bikini lub nawet w sylwetkowym?Nie wspomnę już o nogach i pośladkach .Bo w końcu przysiady maja je budować i ujędrniać.Nieprzemyślane ale po to tu jesteśmy żeby to poprawić .Czyli bierzemy się do poprawek i pracy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 409 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6268
Dzis nogi:

- przysiady na 1 nodze
- wypady nóg w tył
- unoszenie ud /mostek
- przysiady ze sztanga
- przysiady z hantlami sumo pulsacyjnie
- wchodzenie na ławke z hantlami
- martwy ciag proste nogi
- wykroki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 409 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6268
po treningu

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 104 Napisanych postów 1352 Wiek 54 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 13224
Witam.Super Atram.Zamień miejscami i dostosuj ciężar na masę w przysiadach.Masz dużo ćwiczeń separujących więc przysiady i martwy ciąg na początek po rozgrzewce potem reszta.Ze 4 ćwiczenia w sumie plus łydka której nie wiedzę w zestawie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 409 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6268
a no tak łydki też bede atakowala ;]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Paulina Pierzyńska - przygotowanie do Debiutów 2015

Następny temat

Adinnnn DZIENNIK TRENINGOWY NABÓR 1

nutloveb