SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

M3FI galeria zdjęć.

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 8563

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1104
Witam

Wiek: 22 lata
Waga: 67kg
Wzrost: 174cm
Trening: Aktualnie FBW
Dieta: nie posiadam ,jem wszystko co popadnie.
Staż: rok z przerwami ,na poczatku leciałem ze Splitem ,ale teraz aktualnie FBW od dwoch miesiecy regularnie 3x w tygodniu.
Cel: Dobra sucha masa miesniowa ,rzezba.

Galeria:
Przed Jak wyglądałem.

Aktualnie:






Temat oczywiscie zalozylem bo chce usyszec od was ocene ,moze cos doradzicie ,a zarazem krytyczne oceny chetnie tez przeczytam. ;)

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1104
Sorry cos zle dodałem zdjecia ,niech jakis mod jesli nie bedzie problemu je wklei na pierwszy post :P

Przed:

Aktualnie:





...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Hekade TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 341 Napisanych postów 12628 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 106351
jesz wg coś? mam na mysli duzo dobrego zarcia, bo wygląda to troche kiepsko

nóg wg nie trenujesz, spojrz na swoje 3 zdjecie, powoli ta sylwetka zmienia sie w ksztalt bociana

jak wyciniki siad,mc,wysik ?

tyraj dalej, jak przylozysz sie do michy bedzie dobrze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 3008 Wiek 15 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 54551
Smiesznie wyglada stosunek gora /dol wez sie za siebie ogolnie cos tam klaty jest

Let's do IT

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1104
nogi zaczelem trenowac dopiero od 2 miechow :P wiec narazie jest kiepsko ,ale mysle ,ze bedzie lepiej ... a co do diety bede musial sobie jakas rozpisac i sie jej trzymac ,wiem ,ze narazie jest slabo ,ale moze byc lepiej dlatego utworzylem ten temat ,zebyscie ocenili i ewentualnie doradzili .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 183
podaj dokładne wymiary. ile ważyłeś przed rokiem? regularne ćwiczenia i dieta to podstawa, nie jest źle, a jak będziesz się tego trzymał to będzie jeszcze lepiej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 418 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 9510
Podobają mi się twoje kaptury/barki ładnie to wygląda no ale w rok można było lepiej zadziałać z resztą. Ułóż sobie dietę oraz skup się bardziej na nogach/klacie oraz bicepsach i będzie super :]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1104
Aktualny Plan treningowy z ktorego korzystam

PLAN A
prostowanie nog na maszynie 3s
skłony na lawce rzymskiej 3s
wyciskanie sztangi na lawce skosnej 3s
unoszenie ramion do przodu 2s
unoszenie ramion w bok 2s
prostowanie rak na wyciagu gornym nachwytem 3s
prostowanie rak na wyciagu gornym podchwytem 1s na dobitke
uginanie ramion z chantlami 2s
lyski 2s
brzuch skosne 2s

PLAN B
uginanie nog na maszynie 3s
przyciaganie linki wyciagu gornego do karku 3s
wyciskanie na lawce plaskiej 2 s
rozpietki na maszynie 2s
wyciskanie hantli siedzac 2s
wyciskanie francuskie lezac 2s
uginanie ramion ze sztanga na modlitewniku 3s
sztrugdy 2s
brzuch,proste 2s

Ale mam zamiar zwiekszyc serie co do rozpiski ,wymiary podam potem z przed roku i aktualne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3754 Wiek 322 dni Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 49641
Fajne skosne brzucha ;) ale postaraj sie bardziej z tymi nogami :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 397 Napisanych postów 72270 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304520
Zacznij ćwiczyć nogi. To coś, co przedstawiłeś jako "plan treningowy" to jakaś kpina jest.

Zmieniony przez - Hubert81 w dniu 2013-02-26 14:24:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Wiek 27 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1104
no nogi juz zaczelem cwiczyc ,a co do planu ,czemu kpina uzasadnij ? ,a jesli mozesz to doradz do moge w nim zmienic.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

103 kg żywej wagi :)) Redukcja,

Następny temat

Klatka - do oceny