SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Młody koszykarz, a budowanie masy, suple, siłka i trening na Jumpa

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 560

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

15 lat

Waga

83 kg

Wzrost

196 cm

Staż treningowy

19 miesięcy

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

Koszykówka, 4 razy w tygodniu profesionalne treningi

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

brak

Stan zdrowia

b. dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej

gra w kosza, biegi, basen itp.

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

nie stosowałem diet

Wrażliwość na stymulanty

brak

Możliwosci finansowe

duże w miare rozsądku

Cel/problem/opis

Zbudowanie masy, poprawienie skoczności i siły
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 46
Witam! :)
Może bez zbędnych wstępów przejdę do rzeczy.
Mam 15 lat, 196 cm wzrostu i ważę 83 kg. Jestem profesjonalnie (jeśli tak to można nazwać :D) trenującym koszykarzem. Treningi mam w poniedziałek 90 min, wtorek środa i piątek 120 minut.
Do tej pory nie stosowałem żadnych diet, bo jak uważałem, nie były mi potrzebne.

W związku z moim wzrostem gram na pozycji podkoszowego (centr).
Głównym celem jest zwiększenie masy mięśniowej, gdyż z obecną posturą nie mogę powalczyć za bardzo pod koszem.

Następnym celem jest zwiększenie skoczności. Myślałem nad programem Air Alert 3 lub podobnym (co o nim sądzicie ?). Nie będzie się to gryzło z budowaniem masy ?
Obecnie mam zasięg rąk 2.53 m i ledwo łapie się obręczy jedną ręką na wysokości 3.05 m.

Mam dostęp do siłowni (chwilowo tylko gryfy + obciążenia i ławka gdyż kasiory zabrakło).
Myślałem także nad stosowaniem suplementów (wiem, że bez diety nie będzie to miało za dużego sensu).

Co sądzicie o tych moich wymysłach ?
Nie mam zbyt dużego doświadczenia z takimi sprawami. Z góry dzięki za odpowiedzi :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 17188 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 47902
poćwicz na siłowni planem FBW, no młody jesteś ale jak masę mięsniową to odpowiednie odżywianie, jako podstawa
http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html 
ile tej masy chcesz zrobić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 46
hmmm... nie mam jakoś specjalnie tej ilości określonej. Nie chcę przesadzić, ponieważ mogę stracić na dynamice.

Dzięki za link :)

Zmieniony przez - SzymixD2 w dniu 2013-04-27 14:06:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 17188 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 47902
nie przesadzaj też
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 46
Może się ktoś wypowiedzieć na temat programu Air Alert 3 ? A i co z suplami ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8989 Napisanych postów 152505 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1200292
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Doradca
Ekspert
Szacuny 2114 Napisanych postów 49893 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 492541
albo nawet nic poniewaz nie jest to niezbedne w Twoim przypadku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 46
Dzięki za odpowiedzi :)
Mam jeszcze 2 pytanka, a nie chce zakładać nowego tematu:
1. Co powiecie o treningu Air Alert 3 ?
2. Czy dzięki robieniu tego treningu 2 razy dziennie będą lepsze efekty ?

Z góry dzięki.

Zmieniony przez - SzymixD2 w dniu 2013-04-29 14:04:43
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na redukcji do oceny

Następny temat

2 kg w miesiąc.

BF