SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mój własny program treningowy.

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 577

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 14
Witajcie, chciałbym poznać waszą opinie na temat mojego planu treningowego, i byłbym bardzo wdzięczny gdybyście mi napisali co robię źle, jakie ćwiczenia zamienić innymi, jakie dodać, a jakie wyciąć. Mam 15 lat.

1. pompki na szerokości barków 40x2 przerwa 1min.
2. pompki wąskie 20x2 p. 1min.
3. pompki "na klate" 20x2 p. 1min.
4. pompki "po japońsku" 20x2 p. 1min.



5. przysiady z szerokim rozstawem nóg 20x3 p. 2min.
6. przysiady z wąskim rozstawem nóg 20x3 p. 2min
7. ręce przed siebie na wysokości barków i jak najdłużej wytrzymać, odpoczynek do następnego ćwiczenia: 5 min
8. ręce wyprostowane na boki, na wysokości barków i jak najdłużej wytrzymać, odpoczynek do następnego ćwiczenia: 5 min
9.zwyczajne brzuszki do oporu, odpoczynek do następnego ćwiczenia: 5 min
10. leżenie na plecach, nogi 15 cm nad powierzchnią i nożyce pionowe i poziome
11. skakanie na skakance do oporu

ćwiczenia robię codziennie, chyba że się źle czuję. Całość treningu trwa około godziny.

Zmieniony przez - Sfinks w dniu 2012-03-03 14:06:55

...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 62 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 673
Ćwicz tylko 3 razy w tygodniu, z 1 dniem przerwy pomiędzy nimi np. tak jak ja, wtorek,czwartek,sobota

JEDZ BANANY

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening dla 14/15 latka

Następny temat

Częstotliwość ćwiczeń

Shaker