SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mój trening - prośba o opinie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1301

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 135 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1027
Witam.
Na początku chciałbym się z Wami przywitać - jestem tutaj nowy, ale zapewniam Was ; nie oznacza to, że nie pytam tutaj bez powodu nie czytając wcześniej niczego.
Interesowałem sie tym tematem dość długo...ale jest wiele informacji sprzecznych, nie ma identycznego treningu do mojego, w związku z czym postanowiłem w końcu tutaj napisać.

Chciałem Was zapytać czy mój tygodniowy plan treningu jest dla mnie odpowiedni.
Chciałbym, abyście tutaj uwzględnili coś co nazywa sie "spaleniem mięśni" - przez to tutaj do Was przede wszystkim pisze, gdyż chcę tego uniknąć.

A więc tak..

Mój trening jest następujący.

Poniedziałek - ćwiczenia rąk (ramion) na gumie, drążku, ciężarkach + pompki (na palcach również), przy okazji przy jednym ćwiczeniu klatka piersiowa (dość mocno sie przy tym rozciąga).
(wszystko robione po 1 serii tak długo, dopóki nie "padne")
Dodatkowo a6w. Skakanka + worek treningowy

Wtorek - odpoczynek jeżeli chodzi o ręce. A6W. Skakanka + worek treningowy oraz pompki i drążek (również 1 seria tyle ile uciągne)

Środa - ćwiczenia rąk (ramion) na gumie, drążku, ciężarkach + pompki (na palcach również)[część to inne ćwiczenia niż w poniedziałek - inna partia], przy okazji przy jednym ćwiczeniu klatka piersiowa (dość mocno sie przy tym rozciąga).
(wszystko robione po 1 serii tak długo, dopóki nie "padne")
Dodatkowo a6w. Skakanka + worek treningowy

Czwartek - odpoczynek jeżeli chodzi o ręce. A6W. Skakanka + worek treningowy oraz pompki i drążek (również 1 seria tyle ile uciągne)

Piątek - ćwiczenia rąk (ramion) na gumie, drążku, ciężarkach + pompki (na palcach również)[część to inne ćwiczenia niż w środe - inna partia], przy okazji przy jednym ćwiczeniu klatka piersiowa (dość mocno sie przy tym rozciąga).
(wszystko robione po 1 serii tak długo, dopóki nie "padne")
Dodatkowo a6w. Skakanka + worek treningowy

Sobota - odpoczynek jeżeli chodzi o ręce. A6W. Skakanka + worek treningowy oraz pompki i drążek (również 1 seria tyle ile uciągne)

Niedziela - tylko a6w



Tak to mniej więcej wygląda.

Opiszę Wam teraz jak sie po tym wszystkim czuje...
Otóż po poniedziałku LEKKI ból rąk (ramion)(tak lekki, że w niczym nie przeszkadza - po rozgrzaniu sie kompletnie tego nie odczuwam)

W środe ból jest wręcz niezauważalny, ale w ten dzień są ćwiczenia, więc w czwartek to troche wraca. Jest również LEKKI, więc do piątku znowu znacznie przechodzi, ale po raz kolejny są ćwiczenia. Po tym jednak jest sobota i niedziela - w niedziele czuje sie w PEŁNI SIŁ (!)

Jeżeli chodzi o brzuch...bez żadnego problemu (chociaż czuje podczas treningu, że nie wytrzymuje tyle ile zawsze, ale przyczyną tego jest A6W)

Klatka piersiowa...jeżeli skaczę (np. na skakance) czuje tylko jak jest fajnie rozciągnięta i zaczynają sie pojawiać mięśnie - zero bólu.

Nogi - również bez problemów.


Oprócz tych treningów w domu uprawiam sport.
Karate i Taekwondo (w sumie 4 razy w tygodniu), basen i od czasu do czasu coś na WF'ie, wliczając w to wszelkiego rodzaju piłki nożne/ręczne itd.

Trenuję (sam) akrobatykę.


Opis "mnie"?
-15.5 lat
-165 cm wzrostu
-66 kg
-moim celem jest ładnie wyrzeźbione ciało..(nie, nie chce być kulturystą - chcę mieć tylko wszędzie widoczne mięśnie ; zwłaszcza ramion i brzucha)
-na siłownię nie chodzę, ponieważ sprzęt mam w domu...łącznie z drabinką itp.
-jem...normalnie...nie mam żadnej specjalistycznej diety.
Mięso z ziemniakami i sałatką/surówką/warzywami (na obiad)
Zupa mleczna z płatkami ( :P ) na śniadanie
A na kolacje różnie...zależy co będzie - jem nawet sporo owoców
-Nie mam żadnych przeciwwskazań medycznych. Jestem w pełni zdrowy.
Moją jedyną wadą jest...(nad czym ubolewam..) wzrost :/



Wyżej wymienionym sposobem trenuję już miesiąc.
Nic mi sie złego nie dzieje, efekty u mnie widoczne są bardzo szybko - dołożyłem tylko do zwykłego treningu od niedawna a6w.

Liczę tylko na Wasze rady...co byście poprawili? Co źle robię? Co mogę zrobić, żeby było jeszcze lepiej?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 2029 Napisanych postów 29705 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 264498
co znaczy sam trenuje karate i taekwon-do? Akrobatyke tez sam robisz? Co robisz z tej akrobatyki?
Jak się maja te treningi do tego co robisz samodzielnie w domu?

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 7 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17
ja wytrzymujesz to dobrze. nie zmieniaj. moim zdaniem jest dobry
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 7 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17
jak sorry pomyłka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 135 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1027
Nie, nie.
Karate i Taekwondo ćwicze normalnie na treningach z trenerem.
Akrobatyke sam.
Zacząłem...2 tygodnie temu, opanowywuje stanie na rękach, potrafie fiflaka do przodu, do tyłu, a za niedługo będę w stanie zrobić salto do przodu z lądowaniem na ziemi (póki co jest to 10 cm materac).
Zamierzam to wyćwiczyć i dopiero potem próbować wallflipa oraz backflipa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 135 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1027
Rozumiem, że nikt nie ma niczego przeciwko?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 135 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1027
Dobra...jest to moja ostatnia próba, aby przekonać kogoś, żeby to przeczytał :D
A więc proszę o opinie, a jeżeli nikt odpowiedzi nie udzieli można zamknąć temat (jeżeli coś takiego sie tutaj robi)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Strzelanie kości w łokciu i nadgarstku

Następny temat

klata a triceps

Dzem