SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mój trening, prosze o ocene, i propozycje co poprawic

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 654

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 251
Witam, prosze o ocene mojego planu cwiczen. Cwicze 4 razy w tygodniu, mam tylko atlas i hantelki. Pozdro i z gory dzieki.

Poniedziałek
Klata- 2ćwiczenia po 10serii po 12powtórzeń
Triceps- 3ćwiczenia po 5serii po 12powtórzeń
Brzuszki i przedramiona

Wtorek
Barki/plecy- 6ćwiczeń po 5serii po 12 powtórzeń
Biceps- 3ćwiczenia po 5 serii po 12 powtórzeń
Brzuszki i przedramiona

Czwartek
Klata- 2ćwiczenia po 10serii po 12powtórzeń
Triceps- 3ćwiczenia po 5serii po 12powtórzeń
Brzuszki i przedramiona

Piątek
Barki/plecy- 6ćwiczeń po 5serii po 12 powtórzeń
Biceps- 3ćwiczenia po 5 serii po 12 powtórzeń
Brzuszki i przedramiona

Dzięki, każdy kto mi pomoże dostanie SOGa !!!!!!!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 251
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 164 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3960
Napisz co jest celem twojego treningu masa/siła/rzeźba wtedy będzie wiadomo pod jakim kątem oceniać trening.
Na pierwszy rzut oka plan wydaje się być przeładowany.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 251
Chodzi mi głównie o rzeźbe

Dzięki, każdy kto mi pomoże dostanie SOGa !!!!!!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 164 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3960
Jeżeli dane w profilu są aktualne to chyba nie bardzo jest w czym rzeźbić. 68 kg przy 181 cm wzrostu to nie jest wiele. Ja na twoim miejscu najpierw postarałbym się rozwinąć nieco mięśnie. Przy treningu też coś pokombinuj 15 - 20 serii po 12 powtórzeń to naprawdę dużo. No chyba, że robisz to bardzo małym ciężarem, ale wtedy z kolei te ćwiczenia mogą być mało efektywne, namachasz się a efektów z tego nie będzie.

Ciężko ułożyć trening jeśli nie masz ani ławeczki ani nawet sztangi :/ Może zastanów się nad treningiem domatora lub zakupem karnetu na siłownię. Ale jak już zdecydowałeś ćwiczyć tym planem to proponuje takie zmiany:
Poniedziałek: Klatka - najpierw wyciskanie potem rozpiętki, jak byś miał jakąkolwiek ławeczka (albo chociaż ze dwa taborety) to mógłbyś dorzucić na początek wyciskanie hantli.
Biceps - może być tak jak to wmyśliłeś.

Środa:
Plecy: dorzuć do treningu podciąganie na drążku jako pierwsze ćwiczenie. Drążek rozporowy kosztuje naprawdę niewiele.
Triceps: możesz zostawić jak jest.

Piątek:
Barki: zostaw ćwiczenie oznaczone jako image10 i image11, ostatnie ćwiczenie zamień na unoszenie hantli w opadzie tułowia.
Nogi: Przysiady (możesz je robić z obciążeniem w postaci hantli), przysiady wykroczne oraz wspięcia na palce + wspięcia na pięty.

Jeśli masz taką możliwość, obciążenie dobieraj tak, żeby móc zrobić 3 - 4 serie po 8 - 12 powtórzeń na każde ćwiczenie.


Zmieniony przez - Arturo_GD w dniu 2009-01-06 22:49:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 251
Obciążenie mam dobrane do swoich możliwości. Wszystkie ćwiczenia tak jak napisałem robie na ciężarze na którym daje radę. Narazie stosuje taki plan, ale w ciągu miesiąca kupuję ławeczkę. Dzieki Arturo dostaniesz SOG'a bo jako jedyny zdecydowałeś mi pomoc :) Pozdro i dzięki

Dzięki, każdy kto mi pomoże dostanie SOGa !!!!!!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 164 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3960
Nie wiem jakim planem ćwiczyłeś wcześniej, ale narazie nie przesadzaj z obciążeniem, miej zawsze parę powtórzeń w zapasie.

Przedramię dorzuć tam gdzie Ci wygodnie. Jedno ćwiczenie podchwytem, drugie nachwytem.

Powodzenia :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 72 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 251
Szybciej ACT. Obciążenie mam tak dobrane że po wszystkim jestem wstanie jeszcze podnosić duże ciężary jak na siebie. Pozdro

Dzięki, każdy kto mi pomoże dostanie SOGa !!!!!!!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Stary do kosza... czas na cos nowego, konkretnego.

Następny temat

Mój plan treningowy co o nim powiecie

Fruzelina