SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mój Split

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1383

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 95
Witam, chciałbym abyście ocenili mój Split.

Poniedziałek:
Klatka

Wyciskanie zwykle 12x3
Wyciskanie pod skosem 12x3
rozpiętki 12x3

Sroda

Nogi + Barki

Nogi

1) przysiady ze sztangą 12x3
2) prostowanie nóg na maszynie 12x3
3) uginanie nóg na maszynie 12x3
4) wspięcia stojąc 3 serie


Barki
1) wyciskanie sztangi siedząc z klatki 12x3
2) unoszenie bokiem w górę 12x3
3) podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 12x3


Piatek


PLECY
1) podciąganie na drążku nachwyt ile dam rady pozniej koncze na wyciagu
2) wiosłowanie sztangą podchwyt 12x3
3) wiosłowanie hantlą 12x3
4) martwy ciąg 12x3

sobota

BICEPS
1) uginanie ramion ze sztangą (podchwyt) 12x3
2) uginanie ramion z hantlą chwyt młotkowy 12x3
3) suplinacja 12x3

TRICEPS

1) prostowanie ramion na wyciągu 12x3
2) WYCISKANIE “FRANCUSKIE" JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE 12x3
3) prostowanie na wyciagu 12x3

W wolne dni chodze na basen.
A jak nie ide to odpalam serie pompek albo czegoś lekkiego:P

I mam pytania:
1. Czy gdy zdarzy mi się opuścić 1 dzień treningu. To nadrabiać go w najbliższy wolny dzień? Czy czekać do następnego tygodnia??


2. Diety staram się trzymać. Staż treningowy mam z 4 miesiace.. ale nie trenowałem żadnym treningiem, poprostu podosiłem co jakis czas "troche tak troche tak :P" Kupiłem sobie Gajner biore go 1 h przed i 1h po treningu , i mam jeszcze Białko które biore 1h po treningu. Czy to dobrze na początek?

Moim celem jest nabranie masy miesniowej. ( jestem holernie chudy)
niechce byc kulturysta, che poprostu być szczupy i dobrze zbudowany tak zwany Żylasty. Czy to dobry trening do takich celów?


TRENING ZACZEŁEM OD TEGO TYGODNIA I PROSZE O JAK NAJSZYBSZĄ ODPOWIEDŹ.

Przepraszam ale śpieszyłem się, jeżeli czegoś zapomniałem... Prosze napisać. A uzupełnie.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16

Waga: 68

Wzrost: 185

Cel treningowy: Być chudym i umięśnionym.

Staż treningowy na słowni: około 2 miesiące

Uprawiane inne sporty: Basen

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Jest

Dieta: staram sie trzymać

Przeciwskaznania medyczne: niema

Zażywane suplementy: Gajner, Białko
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 95
Sorki , ale czy ktoś może wreszcie odpowiedzieć?..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 616 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3651
Robiłeś już ACT Albo FBW.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 95
Wczesniej trenowałem bez planowo kilka miesiecy... tzn co mi sie chcialo i kiedy chcialo

Zmieniony przez - Adam_Koks w dniu 2008-12-01 15:27:28
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 2026 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18838
w takim razie split nie jest najlepszym rozwiązaniem. lepsze będzie FBW

Nawet najtwardsi mają chwile kiedy potrzebują klęknąć...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 95
ale Fbw jest na największe partie mięśni. A w splicie, kazdą partie można dopracować dokładnie :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 59190
w takim razie split nie jest najlepszym rozwiązaniem. lepsze będzie FBW

split vs fbw takich tematów, dyskusji już troche było, wyszlo na jedno że zdania są podzielone, a ja czekam na uzasadnienie twojej skoro twierdzisz że fbw lepsze.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 2026 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18838
.ja mowie tylko ze FBW jest lepsze dla cwiczących z krótkim stażem...wiekszość z nas zaczynała chyba FBW, a nie splitem, no nie? .początkujący ćwiczacy fbw moga cwiczyc całe ciało na jednym treningu...moga je przystosowac do wysiłku. a fbw przecietnie jest 3dni/tydzien, natomiast wiekszosc splitow 4dni/tydzien, a wiec lepszym wyjsciem dla początkującego bedzie chyba nieco lżejsze FBW zreszta, ja juz z autorem tematu pogadałem na gadu, temat mozna chyba zamknąć

Zmieniony przez - Sevillista w dniu 2008-12-01 15:49:48

Nawet najtwardsi mają chwile kiedy potrzebują klęknąć...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 59190
.ja mowie tylko ze FBW jest lepsze dla cwiczących z krótkim stażem...

A ja mówie że jesli coś piszesz to uzasadnij to inaczej to są puste słowa nic nie znaczące.


wiekszość z nas zaczynała chyba FBW, a nie splitem, no nie?

Co to ma do rzeczy?


.początkujący ćwiczacy fbw moga cwiczyc całe ciało na jednym treningu...moga je przystosowac do wysiłku. a fbw przecietnie jest 3dni/tydzien, natomiast wiekszosc splitow 4dni/tydzien,

Tak, jak narazie to piszesz o metodyce fbw,przystosowac do wysilku mozna tez sie cwicząc splitem, split moze byc i 3dniowy, pisz na temat albo nie udzielaj rad w tym dziale, bo co raz więcej jest znaffcow nie majacych nic na popracie tego co pisza, i czesto wprowadzajacych w blad swoja nie wiedza, oraz głupotą.


a wiec lepszym wyjsciem dla początkującego bedzie chyba nieco lżejsze FBW zreszta,


Czyli jedyn słowem nie potrafisz uzasadnij swojej wypowiedzi, nie masz żadnego argumentu na poparcie tego, wiec nie udzielaj sie tutaj jak nie masz nic madrego do powiedzenia.

split vs fbw, dyskusji bylo wiele, jedno co wyszlo z tego to to że zdania sa podzielone, nie ma ŻADNEJ ZASADY że najpierw powinno się ćwiczyć fbw żeby przejśc na splita, więc bez głupot tutaj.

Chce cwiczyć splitem to niech cwiczy, co w tym zlego? nic, po co pchać go na fbw skoro wybrał inną drogę? z resztą nie mamy o czym mówić nie potrafisz poprzeć argumentami tego co mówisz.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 95
Czyli mam rozumieć że mój trening jest ok? A mogłi byście panowie odpowiedzieć na moje Pytania pod trening planem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 59190
Podzial 4 dniowy

Pon.Barki bic
Wt.nogi
czw.klatka tric
pt.plecy


Plan:


Poniedziałek:
Klatka

Wyciskanie zwykle 12x3pompki na poreczach(wersja na klatke)3s 10, progresja ciężaru co serie
Wyciskanie pod skosem 12x34s
rozpiętki 12x3

Sroda

Nogi + Barki

Nogi

1) przysiady ze sztangą 12x3
2) prostowanie nóg na maszynie 12x3
3) uginanie nóg na maszynie 12x3
4) wspięcia stojąc 3 serie
wspiecia na piety


Barki
1) wyciskanie sztangi siedząc z klatki 12x3
2) unoszenie bokiem w górę 12x3
3) podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 12x3unoszenie bokiem w opadzie


Piatek


PLECY
1) podciąganie na drążku nachwyt ile dam rady pozniej koncze na wyciagu4s
2) wiosłowanie sztangą podchwyt 12x3
3) wiosłowanie hantlą 12x3wywal
4) martwy ciąg 12x3

sobota

BICEPSpo 4s
1) uginanie ramion ze sztangą (podchwyt) 12x3
2) uginanie ramion z hantlą chwyt młotkowy 12x3
3) suplinacja 12x3wywal

TRICEPSpo 4s

1) prostowanie ramion na wyciągu 12x3
2) WYCISKANIE "FRANCUSKIE" JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE 12x3francuskie lezac
3) prostowanie na wyciagu 12x3wywal



1. Czy gdy zdarzy mi się opuścić 1 dzień treningu. To nadrabiać go w najbliższy wolny dzień? Czy czekać do następnego tygodnia??


Nic nie odrabiasz, stracisz trening trudno, jesli zdarza się to często z powodu braku czasu etc, to lepsze wyjscie dla ciebie to FBW.


2.Jak nie masz diety to gainer/bialko zbedne.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na mase do sprawdzenia

Następny temat

Kilka pytan co do redukcji

sosy