SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mój Plan na siłe+spalanie dla masywnych którym zalerzy na sile i zrzuceniu fatu

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1143

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 386
Siemka :) jest to mój plan na siłe i na spalanie tkanki w jednym.
Mialem dużo fatu ale po zastosowaniu tego planu siła wzrosła, mięcho zostało a fat spadł :)
Było 115 kg na klate 1x a teraz jest 120 x6 na atlasie :) tak więc efekty są(wprowadzam duże zmiany w porównaniu do 1 wersji tej rozpiski dodaje trening łydek oraz zwiększam ilość ćwiczeń na naramienne) :) opoczynek pomiędzy seriami około 1,5 min :)
Poniedziałek

Rozgrzewka + 10 min rowerek

Klatka
Ławka Pozioma 8/8/8/8/8/6/4/2
Ławka skośna 8/8/8/8/8/6/4/2
Wyciskanie hantli na ławce poziomej 8/8/8/8/8/6/4/2
Wyciskanie na atlasie 8/8/8/8/8/6/4/2

Biceps
Uginanie ramion z hantelkami w siadzie na ławce skośnej 8/8/8/6/6/6
Modlitewnik 8/8/8/6/6/6
Młotkowe 8/8/8/6/6/6
Uginanie ramion ze sztanga stojąc podchwytem 8/8/8/6/6/6

Godzinka na rowerze

Wtorek

Rozgrzewka +10 min rowerek

Plecy
Przyciąganie drążka do klatki 8/8/8/8/8/6/4/2
Wiosłowanie(sztanga w opadzie) 8/8/8/8/8/6/4/2
Wiosłowanie(hantelki w opadzie) 8/8/8/8/8/6/4/2
Przyciąganie linki wyciągu dolnego w siadzie płaskim 8/8/8/8/8/6/4/2
Triceps
Francuskie(wyciskanie w siadzie) 8/8/8/6/6/6
Prostowanie ramion na wyciągu 8/8/8/6/6/6
Prostowanie ramienia z hantelkiem w opadzie 8/8/8/6/6/6
Prostowanie ramienia podchwytem na wyciągu stojąc

Godzina rowerku

Środa - HIIT ;)

Czwartek

Rozgrzewka + 10 minut na rowerku

Barki
Wyciskanie sztangi sprzed głowy 8/8/6/6/4/4
Wyciskanie sztangi zza głowy 8/8/6/6/4/4
Arnoldki 8/8/6/6/6/4
Unoszenie sztangielek bokiem w góre 8/8/8/6/6/4
Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 8/8/6/6/6/4
Unoszenie ramion ze sztangielkami w leżeniu 8/8/6/6/4/4
Unoszenie ramion w przód ze sztangą 8/8/8/6/4/4

Nogi
Prostowanie nóg w siadzie 8/8/8/8/8/6/4/4
Wypychanie ciężaru na suwnicy 8/8/8/8/8/6/4/4
Uginanie nóg w lezeniu 8/8/8/8/8/6/4/4

Wspięcia na palce w staniu max/max/max/
Wspięcia na palce w siadzie max/max/max/
Wypychanie ciężaru na suwnicy (maszynie) max/max/max
Odwrotne wspięcia w staniu max/max/max/max

Po intensywnym treningu nóg tym razem lekki trucht albo orbitek przez 15 min ;)

Piątek

Rozgrzewka + 10 minut rowerku

Przedramiona
Uginanie nadgarstków nachwytem 10/10/8/6/4
Uginanie nadgarstków podchwytem 10/10/8/6/4

Brzuch
Ławka skośna pełne max/max/max/max/max
Ławka skośna napianie max/max/max/max/max
Podnosimy nogi jakieś 10 cm na ziemie trzymamy 5 sek. poczym podnosimy do konta 45 stopni po czym powoli opuszczamy do pozycji wyjściowej(tak wygląda 1 powtórzenie) 15/15/15/max/max

Kaptóry
Podciąganie sztangielek 8/8/6/6/4/4
Podciąganie sztangi pod szyje 8/8/6/4/4/4

Godzina rowerku :)

Sobota - HIIT
Niedziela - upragniony udpoczynek ;)

Mam nadzieje że sprawdzi się nie tylko w moim przypadku

Zmieniony przez - CzarnyWTF w dniu 2007-06-29 17:29:59

"Miał mieśnie - był kulturystą...kulturystą ale to nie wszystko ;)"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 1 rok Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126370
CzarnyWTF -co to jest?
jak uzyskałeś cośkolwiek po tym to jesteś fenomenem...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 386
fenomenem ? nie xD ja byłem mały to hormony brałem może dlatego tak mi siła rośnie i poziom testosteronu tez mam niestabilny - mam go za duzo
Ogólnie bardzo szybko sie regeneruje a co do siły to ujme to tak Po expandzie podnosiłem 25 kg więcej na klate w jednym powtórzeniu :> z 90 max było 115 max :> a teraz to 120 na atlasie 6 razy biore :P max :P także nazywaj to jak chesz :) Niedługo wrzuce foty to sam zobaczysz :)

"Miał mieśnie - był kulturystą...kulturystą ale to nie wszystko ;)"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 1 rok Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126370
115 max :> a teraz to 120 na atlasie 6 razy biore- staraj się zawsze sprawdzać wyniki na tych samych sprzętach- nie można bowiem porównywac atlas ze sztangą.
ja kiedyś trenowałem z jeszcze większym zapałem i intensywnością dlatego zwracam na to uwagę żeby tak nie robić- patrząc tak z perspektywy czasu- z 1/3 tego wkładu można uzyskac to samo albo i wiecej- więc nie warto się, żyłować aż tak.

Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2007-06-29 20:25:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 386
wiesz ; to jest jeszcze kwestia tego że jak robie mało serji to nie czuje że ćwiczyłem ;/ dlatego tak ostro jade :) W poniedziałek sprawdze na ławeczce ile podnosze teraz max :) i zobaczymy jaki będzie efekt po 2 miesięcznym cyklu na Cell Pump oragne i Double Blaście :)

"Miał mieśnie - był kulturystą...kulturystą ale to nie wszystko ;)"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 451 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16525
Co to jest za plan?? Po miesiącu niedał rady byś chodzić takie by wystąpiło przetrenowanie chyba ciebie po***ało 20-30 serii na klate??? hahaha
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 386
Dobra myśl sobie co chcesz %-D Ćwicze 2 lata i jakoś ngdy nie miałem czegoś takiego jak przetrenowanie ;> komu nie pasuje to niech nie robi tego planu treningowego albo niech sobie zmniejszy ilośc serji albo wywali wyciskanie hantli na prostej ławce

Zmieniony przez - CzarnyWTF w dniu 2007-06-30 13:30:33

"Miał mieśnie - był kulturystą...kulturystą ale to nie wszystko ;)"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 451 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16525
Powiem tak ****a ale mi i siłe zrobiłeś żebyś robił to na ławce normalna sztangą to byłby wyczyn ale wyciąg nie odzwierciedla prawdziwych kg zmiejsza je przy tanich wyciągach jest to (ciężarz na wyciągu dzielony na 2 ) Leżeli ćwiczysz 2 lata to dalej nic nie umiesz ja też ćwicze 2 lata a popatrz na różnice osiągnięć przy 103 kg masz tylko 43 w bicu i 113 w klatce jaja. A po drugie jeżeli umiesz ćwiczyć to wystarczy 12-noo góra 16 serrii na klate i po takim trenigu jest się z***any na maxa. Dodatkowo ile twój trening trwa? 2-3 godziny?? :D może więcej to jest jakaś prowokacja po prostu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 386
Żadna prowokacja ja się poprostu zajechać na siłowni nie potrafie leje się ze mnie a zmęczenia nic nie czuje. Pozatym masz racje różnice sa duże dlatego postanowiłem teraz troche masować

"Miał mieśnie - był kulturystą...kulturystą ale to nie wszystko ;)"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening na redukcej do oceny

Następny temat

Trening hantlami

nutlove nowy