SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mój Plan na Siłę

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1067

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3987 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340439
Emil29
Dziękuję za odpowiedzi.
1. Doczytałem teraz, że niektórzy traktują barki jako małą partię mięśniową, a niektórzy dużą. Czy mogę zmienić w planie, aby w środę były: Nogi + Biceps. a w piątek: Plecy + Barki? Jeżeli tak, to wyciskanie zza karku usunę i zostawię 2 ćwiczenia na barki.
2. Na siłę najlepiej jest robić 6-8 czy do 6 powtórzeń? Bardzo prosiłbym o zmianę mojej liczby powtórzeń i serii w ćwiczeniach, bo robiłem to "na oko"
3. Robię progresję. Co tydzień próbuję dokładać po 2,5 lub 5 kg (zależy od ćwiczenia)



Zmieniony przez - Emil29 w dniu 2018-08-31 22:46:03



Przy Twoich wynikach najlepiej sprawdzi się FBW lub prosty podział na górę/dól ciała. Nie ma sensu się rozdrabniać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 3 lata Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 100
Czy mógłby ktoś jeszcze pomóc?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5541 Napisanych postów 60388 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 745151
Emil29
Czy mógłby ktoś jeszcze pomóc?


Daliśmy Ci pewne wskazówki jak powinieneś postępować jeśli uważasz, że potrzebny Ci plan na siłę to po prostu go zastosuj i sprawdzisz na sobie czy dało to oczekiwany efekt.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zmiana systemu treningowego?

nutloveb