SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Mój 1 dzień na siłowni i mój 2 dzień diety na masę :P

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2649

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 46 Wiek 21 lat Na forum 244 dni Przeczytanych tematów 7275
183cm wzrostu 67kg

mój obecny trening to fbw
FBW A:
Nogi: Przysiady ze sztangą na barkach – 3 serie 12-10-10

Plecy: Wiosłowanie sztangą podchwytem – 3 serie 12-10-10

Klatka: Wyciskanie hantli na ławce poziomej – 3 serie 12-10-10

Barki: Wyciskanie sztangi nad głowę (Wyciskanie “żołnierskie”) – 3 serie 12-10-10

Triceps: Wyciskanie sztangi wąskim chwytem na ławce poziomej – 2 serie 12-10

Biceps: Podciąganie na drążku podchwytem – 2 serie (zobaczę swój maks i odejmę 2 powtórzenia w pierwszej serii i 4 w drugiej chyba)

Trening FBW B:
Plecy: Martwy ciąg przy użyciu sztangi – 3 serie 12-10-8

Nogi: Przysiad ze sztangą trzymaną z przodu – 2 serie 12-10

Plecy: Podciąganie na drążku szerokim chwytem – 3 serie (to samo chyba co z podciąganiem podchwytem chociaż może być trudniej)

Klatka: Wyciskanie sztangi na ławce dodatniej – 3 serie 12-10-10

Barki: Unoszenie ramion z hantlami na boki stojąc – 3 serie 12-10-10

Triceps: Pompki na poręczach – 2 serie 20-18 (kiedyś robiłem bez problemu teraz zobaczę jak to będzie najwyżej zweryfikuję)

Biceps: Uginanie przedramion ze sztangą trzymaną podchwytem – 2 serie 12-10















postaram się robić update progresji raz na tydzień odnośnie ciężarów i sylwetki
moja dieta to dieta wegańska docelowo na 3100kcal
oto moje dzisiejsze makrosy:
Calories
2903
Carbs
383.5g
Fat
90.4g
Protein
188.4g
Jak macie jakieś uwagi to chętnie poczytam i się doedukuję, życzcie mi powodzenia :P



Zmieniony przez - ziomek390 w dniu 2018-09-21 12:22:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 3440 Napisanych postów 61091 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 670401
Każdy z nas kiedyś zaczynał swoją przygodę z kształtowaniem sylwetki i doskonale pamięta, jak to było na początku. Wraz z biegiem lat wszystko zmieniło się znacznie i nabrało innych kolorów. Rzadko jednak kto pamięta pierwszy dzień na siłowni. Jak wyglądał wtedy nasz trening, czy jak się odżywialiśmy i jakie suplementy kupiliśmy na sam początek.

90% osób z nas na pewno trenowało niezbyt poprawnie. Treningi były byle jakie, bez solidnej rozgrzewki, techniki i z unikaniem treningu nóg. Z kolei w przypadku diety większość z nas starała się jeść jak najwięcej, żeby tylko zbudować trochę masy. W rzeczywistości wygląda to zupełnie inaczej i zdecydowanie warto zwrócić uwagę na podstawy, czyli dobrze dobraną dietę i trening siłowy.

W Twoim przypadku na pewno masz niezłe podstawy do kształtowania sylwetki. Jesteś początkujący, więc jak najbardziej można skupić się na treningu ogólnorozwojowym (full body workout). Wygląda on całkiem ok. Pamiętaj jednak o rozgrzewce, poprawnej technice ćwiczeń i rolowaniu i rozciąganiu mięśni.

Niestety na diecie wegańskiej ciężko będzie Ci zrobić formę. Nieszczególnie nadaje się ona do kształtowania sylwetki. Dobrej jakości źródła białka to różne rodzaje mięs, ryby, jaj i nabiał, a niestety nie rośliny. Zapraszam w tym celu do odpowiedniego działu: https://www.sfd.pl/Odżywianie_i_Odchudzanie-f10.html



Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 46 Wiek 21 lat Na forum 244 dni Przeczytanych tematów 7275
ogólnie to dziś robiłem na dosyć niskim obciążeniu bo chcę przyzwyczaić organizm do treningu i dopracować wszystko technicznie
...
Napisał(a)
Usunięty przez georgu za pkt 7 regulaminu
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 94 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 24449
...
Napisał(a)
Usunięty przez anubis84 za pkt 7 regulaminu
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 94 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 24449
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 46 Wiek 21 lat Na forum 244 dni Przeczytanych tematów 7275
znalazłem ten trening jako trening dla początkującego bo przeczytałem w necie, że trening dla początkującego nie powinien trwać dłużej niż godzinę no i chcę użyć go raczej jako rozgrzewki, zmienię go po 2 tygodniach od startu.


Zmieniony przez - ziomek390 w dniu 2018-09-21 21:51:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 131 Napisanych postów 1370 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 14826
Nogi jak patyki bierz sie do roboty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22226 Napisanych postów 253174 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1312415
kajdan
Nogi jak patyki bierz sie do roboty


Dopiero zaczyna trenować

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22226 Napisanych postów 253174 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1312415
Witamy w dziale
Długość treningu to akurat jakaś bzdura z tą godzina
Ale nie ma co przesadzać również
Skup się na diecie i podstawowych ćwiczeniach .zacznij od nauki techniki podstawowych cwiczen.
Powodzenia

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 46 Wiek 21 lat Na forum 244 dni Przeczytanych tematów 7275
Jak na razie idzie nieźle, mogę dać zdjęcia progresji pod koniec 1 miesiąca treningu. Moje 1 wrażenia są takie, że zakwasy szybko przestały być problemem jezeli chodzi o codzienne funkcjonowanie a ogóle samopoczucie poprawiło się. Może mi się wydaje a może nawet i siła delikatnie wzrosła. Nogi najtrudniej mi się robi i pewnie ośmieszam się na siłowni robiąc z trudem siady z 40 kilogramami na barkach, ale od czegoś trzeba zacząć :) Dziś po raz pierwszy na treningu poczułem pompę na nogach i nawet jakieś mięśnie na nich były widoczne więc chyba jest dobrze :P Waga wzrosła do 71kg ale nie widzę jakiegoś wzrostu poziomu tkanki tłuszczowej więc podejrzewam, że może być to woda.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 127 Napisanych postów 46 Wiek 21 lat Na forum 244 dni Przeczytanych tematów 7275
A no i trening zmodyfikowałem na trudniejszy i bardziej rozbudowany. W tej chwili na siłowni spędzam średnio 2,5 godziny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 22226 Napisanych postów 253174 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1312415
Trochę długo ,albo się odbijasz albo masz za bardzo objętościowy trening i szybko się zajedziesz

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Best Vlogging Camera