SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Low carb na mase - fakty nie mity by qaz

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 232603

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 1869 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6274
zadawaj takie pytania w osobnych postach bo sie robi burdel a nie debata o art.

Praktyk nie teoretyk, f***'ty nie bzdety

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 695 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 28933
dlaczego na low carb nie mozna przekraczac 2.5g bialka/kg ?

ziomus polej ,jordan gouda jordan gouda wodna wodna wodna wodna zbliza sie koniec chlodna bomba bomba bomba - k***A ZASNOLEM !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 428 Napisanych postów 56364 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 184874
gdyż też mogą powodować podobną reakcję jak węglowodany
jak zapewne wiesz gdy spożyjemy węglowodany następuje wyrzut insuliny po białkach dzieje się podobnie troszkę w mniejszym stoipniu ale jednak...
i jest to wystarczająca dawka

Zmieniony przez - s.m.p.a. w dniu 2009-12-29 10:22:08

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 695 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 28933
ok. dzieki .
myslee ze podczas cyklu z uzyciem saa mozna spozywac 3g/kg .? jaka jest twoja opinia . tak samo dodajac 25mcg t3 . wiem ze to szczegolne przypadki .pisze tu bo wlasnie jestem na redukcji clen/t3 . koncze za 2 tyg. bf=10% . na dzien dzisiejszy keto , wegle tylko i wylacznie z warzyw 4x/dzien . po tym chce wejsc na bombke i zrobic w 2 miesiace z 3 kilo i szukam wlasnie odpowiedniej diety . juz wczesniej zdecydowalem ze mase bede chcial robic na niskich weglach gdyz mam tendencje do zalewania mnie , dlatego trafulem tu .

do rzeczy . kalorycznosc chce ustawic na posiomie 5000kcalw treningowe 2140kcal w nietreningowe
- czy twoim zdaniem takie skoki kalorycznosci moga cos nabroic ?
wyglada to tak ze jesli mam dzien teningowy to jest naprawde intentsywny i juz tego niemoge zmienic . pon,wt,sr - rano basen 1h-1-5h , zarazpo z20 min siatka , pozniej do domu jedzenie ,suplementacja , odpoczynek i 2 sesja tym razem silka , pozniej intensywne cardio min 45 min .
w czwartek i niedzielamam cale wolne . tylko i wylacznie regeneracja . i tu mysle zejsc z kcal .moje ppm = 1641+500/cel masa/ = 2141kcal

ziomus polej ,jordan gouda jordan gouda wodna wodna wodna wodna zbliza sie koniec chlodna bomba bomba bomba - k***A ZASNOLEM !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 1869 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6274
Ja mysle ze przy tak intensywnym terningu nie powinienes schiodzic w NT na tak niski bilans, (jakie masz wymiary? - masa wzrost wiek) jak nie trenujesz a org. się regeneruje to potrzebuje do odbudowy miesni tyle samo białka co w dni treningowe. przemysl sprawe. Mozesz się wykończyc:) Nie wiem jaki masz staz...ale powinienes wiedziec ze przy regeneracji i intensywnym treningu org. potrzebuje wartości odzywczych do odbudowy tkanek. Co prawda wg. mnie liczy się bilans kcal tygodniowy czy 3-4 dniowy no ale...głodówka na regeneracji to niezbyt dobry pomysł.

Praktyk nie teoretyk, f***'ty nie bzdety

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 695 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 28933
wiek 24 , wzrost 184 ,waga 78kg ,pas 78 cm . bf ok. 10% . przez kolejne 14 dni dalej bede jechal t3/clen . obecnie dieta ud2 . intensywnosc podobna a podaz kalorii ok. 1700. czuje sie normalnie i glodny nie chodze . lacznie bez ladowan bede ok. 3 tyg . jak skoncze to plan treningowy zmieni mi sie minimalnie dlatego jesli teraz wytrzymuje to na podazy 1700 to pomyslalem zeby na masowce w niettreningowe dac niecal 2200 . tymbardziej ze tez jestem zwolennikiem opini ze liczy sie bilans 3-4 dniowy a nie dzienny . ALE JAK MOWIE NIE JESTEM PEWIEN TAKIEGO ROZWIAZANIA DLATEGO SPYTALEM . wiem tylko ze nigdy nie robilrm masowki na low carbie wiec chce sprobowac teraz gdyz nie chce za bardzo stracic 10% bf .
ps .. heh spokojnie , mam nadzieje ze sie nie wykoncze . niestety nie moge treningow inaczej podzielic gdyz moim obowiazkiem jest tez praca , a zrezygnowc nie moge bo to w sumie przygotowania pod awf . pozdrwiam

ziomus polej ,jordan gouda jordan gouda wodna wodna wodna wodna zbliza sie koniec chlodna bomba bomba bomba - k***A ZASNOLEM !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 289
mam pytanie jestem na żywieniu low carb, mam dużą nadwagę przy 172 ważę 108 kg zaczynałem to miałem 119 kg, mimo dużej wagi zawsze dużo miałem ruchu ( siatkówka , piłka nożna , długie spacery)

od dwóch tygodni codziennie basen 1,5 godziny , 4 razy w tygodniu siłownia ( bieżnia, wiosła, cwiczenia na brzuch) 2 razy w tygodniu piłka halowa

kondycja jak na moją wage jest bardzo dobra, mi zależy głównie na spadku wagi przy tych ćwiczeniach

spożywam 80 gram bialka - 140 gram tłuszczy - 50 gram weglowodanów - dziennie około 1600 kcal - mimo tych treningów czuję się dobrze i waga ciągle spada i głodu nie czuję

pytanie dotyczy co jeszcze ewentualnie dodac lub zmienic aby przyspieszyć spalanie mojego tłuszczu
i czy tak niskie spozycie dzienne ( mi w zupełności wystarcza ) przy takim wysiłku nie da efektów ubocznych - zdrowotnych

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 428 Napisanych postów 56364 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 184874
zwiększ białko conajmniej do 200g
bo polecą mięśnie
ww daj ok 80 \
reszta tłuszcze i zwiększ zapotrzebowanie do conajmniej 2700 przy takiej wadze

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 3317 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 12722
Witam
Zapotrzebowanie ok. 2200 kcal
waga 40 wzrost 168

Dzień treningowy:
Węglowodany: 149g Białko 107g Tłuszcz 126g
Posiłek I - 6.30
Płatki owsiane 65g
Jajko 70g
Olej lniany 15g
Orzechy włoskie 15g
B 18 T 35 WW 41 - 566kcal

Posiłek II - 9.40
Orzechy laskowe 15g
Oliwa z oliwek 15g
Morszczuk 50g
B 11 T 26 WW 0 - 275kcal

Posiłek III - 12.25
Morszczuk 50g
Olej lniany 15g
Orzechy włoskie 15g
B 11 T 25 WW 1 - 271kcal

Posiłek IV(przedtreningowy) - 15.00
Makaron 50g
Morszczuk 100g
B 22 T 3 WW 38 - 271 kcal

Posiłek V(potreningowy) - 18.10
Ryż brązowy 100g
Pierś kurczaka 100g
B 29 T 3 WW 68 - 421 kcal

Posiłek VI(przed snem) - 20.30
2 jajka 140g
Orzechy włoskie 10g
Oliwa z oliwek 15g
B 17 T 33 W 1 - 392kcal

Dzień Nietreningowy - między pierwszym a drugim posiłkiem są aeroby 40 minut.

Posiłek I
Morszczuk 100g
Makaron 40g
B 21 T 3 WW 30 - 234kcal

Posiłek II
Ryż brązowy 100g
Wołowina 100g
B 27 T 5 WW 68 - 435kcal

Posiłek III
Wołowina 50g
Oliwa z oliwek 20g
Orzechy laskowe 15g

Posiłek IV
Wołowina 50g
Olej lniany 20g
Orzechy włoskie 15g

Posiłek 2 i 3 - B 25 T 66 WW 1 - 691kcal

Posiłek V
Morszczuk 50g
Jajko 70g
Olej lniany 20g
Orzechy włoskie 15g
B 18,5 T 36,8 WW 0,7 - 416kcal

Posiłek VI
2 jajka 140g
Orzechy włoskie 10g
Oliwa z oliwek 15g
B 17 T 33 W 1 - 392kcal


Proszę o sprawdzenie diety i ewentualne poprawki.
Proporcje kwasów wynoszą:
41% jednonasyconych
42% wielonasyconych
pozostale to nasycone




Zmieniony przez - Wampirate w dniu 2010-02-10 07:28:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4992 Napisanych postów 69152 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 711041
W diecie zdecydowanie brakuje warzyw. Staraj sie tez bardziej urozmaicac zrodla bialka. Zastanow sie tez czy w takim wieku trzymanie dosc rygorystycznych diet i trening silowy jest dla Ciebie odpowiedni.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Male pytanie

Następny temat

typ leptosomatyczny

nutloveb