SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Low Carb + suple ułożone do oceny.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 839

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 473 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3019
Dieta LOW CARB :
** Od października studia, więc będę wstawał zapewne koło 8:30-9:30 w zależności od planu, to posiłki godzinowo zapewne przesuną się troszkę w dół.

10:00 - 11:30 - 3caps Thermo Speed Extreme, później około 25mintuowy bieg, po biegu 30g HI TECH PROTEIN (wstaje o 10 póki co.. xD a biegac chce na czczo)
12:00-13:00 - posiłek, Bogaty w białko (mięso: pierś kury/indyka, wołowina, chudy schab -grilowane) + warzywa
14:30-15:30 - posiłek przed treningowy ok. 1 do 1,5h przed treningiem(mięsko, nieduża ilośc ww np. 50g ryżu + warzywa , oliwa)
+suple pół godziny przed treningiem (4caps AAKG EXTREME + 10g BCAA XTRA + 3caps TSE + 5g uniwersal creatine)
15:00-17:00: Godziny treningu..
16:00-17:30- po treningu suple ( 10g BCAA XTRA + 5g CM3 + 4caps AAKG + 30g CARBONOX + 30g HITECH)
19:00- posiłek (mięso + warzywa/ owoc w niedużej ilości)
23:00 - przed snem 30g HITECHA

Nie wliczając białka jako pełnowartościowego posiłku wyszło trochę mało bo tylko 3 dania, ale nie mam koncepcji gdzie by tu wcisnąć jeszcze ze 1-2 posiłki…
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2485 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 40634
Rozpisz b/t/w poszczególnych posiłków i kaloryczność. Gołym okiem widzę, że za mało kalorii.

Kompletnie tutaj nie widzę źródeł zdrowego tłuszczu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 473 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3019
Mam kłopot bo nie trawie orzechów wszelkiego rodzaju, gdzie moge wciskam w zamian oliwe z oliwek żeby ratować sytuacje.. To samo mam z wszelkiego rodzaju nabiałem czyt. serki wiejskie, twaróg, ser biały. Nie można powiedziec że tego nie lubie, bo wtedy jakoś bym sie zmusił, po prostu kiedy to wezme do ust to mi sie zwraca, pewnie przez to że kiedyś tego za duzo jadłem..
Co do b/t/w to rozpisze przy dokładnym rozkładaniu diety, w tym momencie chodzi mi o sam zarys posiłków, godzin, ilości dań itd, jeśli podstawy będą OK, to przejde dalej i wtedy zajme sie szczegółami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2485 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 40634
Tylko, że nie tylko orzechy mają tłuszcz.

Ryby, olej MCT = najlepsze źródła, dużo o3.
Są jeszcze żółtka jaj.

Godziny posiłków i ich ilość, to zbędna rzecz. Równie dobrze możesz jeść 3 posiłki. Najważniejsza jest kaloryczność w ciągu dnia, a nie ilość posiłków, czy ilość kalorii w jednym posiłku. Chcesz, jedz 7 posiłków jak masz, ale nie musisz i może połączyć bliskie sobie posiłki.

P.S
No właśnie, czemu nie ma jajek u Ciebie w diecie. Nie dość, że miałbyś dużo zdrowego tłuszczu, to jest dużo białka wzorcowego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 473 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3019
Właśnie czegoś mi brakowało, a zapomniałem o jajkach. Dzięki za przypomnienie hehe
Ryb narazie nie ma, ale będą jak kupie parowar ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2485 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 40634
Przy okazji. Jak będziesz układał, to nie bój się dać 8-10 jajek całych, nawet więcej, to nic strasznego i już dawno jest obalony mit jakoby jajka były złe i wpływały na cholesterol.

Z ryb najlepiej łosoś, ostateczność, to tuńczyk w puszce.

Zmieniony przez - Ludi_ w dniu 2011-09-20 15:11:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 473 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3019
O jajkach w gazetach kif/body perfect czytałem sporo artykułów było, od zawsze jem dużo jajek w każdej postaci mi smakują ;)
Jeśli chodzi o ryby, to łososia bardzo lubie w kawałkach na grila tylko dość drogi.. Tuńczyka wole zdecydowanie w oleju niz w sosie własnym, chociaż wiem że lepiej jeść tego drugiego... A co powiesz o wędzonej makreli?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 2485 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 40634
Łosoś wędzony przykładowo mi najlepiej smakuje i gdybym miał tylko więcej pieniędzy na michę, to byłby głównym źródłem o3, białka i tłuszczu, a tak ryb w ogóle nie jem, inne po prostu mi, albo nie smakują, albo za szybko się przejadają.

Makrela również dobra sprawa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 473 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3019
Ja tak mam z tuńczykiem, jest tak suchy że nie moge go jeść zaraz mnie zatyka, łączyć go nie lubie z niczym. Smakuje mi tylko kiedy jest w oleju, ale to chyba średni pomysł.. Łososia jak mówiłem, tylko z piekarnika albo grila, ale bardzo lubie markele. Zaraz tu się zastanowie jakby tu coś zmienić ..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 473 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3019
Ułożyłem przykładowe diety na 5 dni, wyliczyłem na Vitalmaxie zapotrzebowanie na mój tryb na -500kcal. Ułożyłem dla dni treningowych, ale różnica po między dniem nie treningowym wychodzi tyle co w suplemencie (20gbiałka i 70kcal z bcaa, 30g ww i 135kcal z Carbonox) coś w ich miejsce wcisne w dnt np owoc i ewentualnie obrzydliwy serek wiejski(nienawidze ich ). Każde mięso w mojej diecie przyrządzane jest na grilu, w posypce z przypraw naturalnych bez tłuszczu, jeśli chodzi o chleb, to dodałem go w niektórych miejscach gdyż mam maszyne do pieczenia chleba i naturalnie go robie sam wiem co w nim jest ;)i druga sprawa jakoś nie wyobrażam sobie jedzenia jajka z ryżem albo ryby z kaszą Jak widać problem z tłuszczami, ale już nic innego nie udało mi sie wykombinować, może oliwa na warzywa deczko. W każdym dniu też kcal troche mniej niż powinno ale tez nie mam koncepcji.. Hmm

Poniedizałek :
1.Białko 25g
Mleko 0,5 % 200g

2.Cyc kury 100g
Jaja 100g
Chleb razowy 50g
Ogór 50g

3.Cyc kury 200g
Ryż brąz 50g
Papryka 100g
Orzech lask. 50g

4. Odżywki : Bcaa 2x 10g
Carbo 30g
Białko 25g

5. Makrela 200g
6. Białko 25g

B: 220/210 T:80/130, W:110/104, KCAL : 2035/2425

WTOREK :
1.Białko 25g
Mleko 200g

2.Schab chudy z wieprza 100g
Jaja 100g
Chleb 50g
Ogór 50g

3.Schab 200g
Ryż brąz 50g
Marchew 50g
Orzech lask. 50g

4.Białko 25g
Carbo 30g
Bcaa 2x 10g

5.Tuńczyk olej 150g
6.Białko 25g

B: 197/210, T: 79/130, W:110/104, KCAL: 1931/2425

ŚRODA:
1.Białko 25g
Mleko 200g

2.Wołowina 100g
Jaja 100g
Chleb razowy 50g
Pomidorek 50g

3.Wołowe 200g
Kasza gryczana 50g
Kapusta biała 100g
Orzech pistacjowy 50g

4.Białko 25g
Carbonox 30g
Bcaa 2x 10g

5.Tuńczyk w oleju 150g
6.Białko 25g

B: 233/210, T:75/130, W: 110/104 KCAL: 2017/2425

CZWARTEK:
1.Białko 25g
Mleko 200g

2.Cyc Indora 100g
Jaja 100g
Chleb 50g
Brokuł 50g

3. Indor 200g
Kasza 50g
Brokuł 50g
Orzech pistacjowy 50g

4.Białko 25g
Carbonox 30g
Bcaa 2x10g

5.Makrela 200g
6.Białko 25g

B: 219/210, T:70/130, W:106/104, 1949/2425

PIATEK:
1.Białko 25g
Mleko 200g

2.Jaja 200g
Olej 15g
Chleb 50g
Pomidor 50g

3. Łosoś 200g
Chleb 80g
Kapusta czerwona 100g
Orzech lask. 50g

4.Białko 25g
Carbonox 30g
Bcaa 20g

5.Jaja 100g
6.Białko 25g

B: 179/210, T:104/130, W: 112/104, KCAL : 2092/2425
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prośba o opinie 39 lat, 186 cm, 130 kg

Następny temat

Utrzymanie masy ew. deliaktna redukcja

nutlove nowy