SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Lordknaga blogo-galeria

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 33922

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 1573 Napisanych postów 11064 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 338979
ja juz siedze ledwo w fotelu a zaraz jade ze znajomym sesje jakas na pamiatke puknac na silke, samar tak odstaje ze chyba bede musial pas zalozyc - pierwszy raz od 5 lat chyba

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 1573 Napisanych postów 11064 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 338979
odpalilem w sumie nie tak duzo syfu , brzuch traga sie czuje wrzuce niedlugo fotki z sesji, nawet szejker sfd jest i mysle ze fotka zacna taki zestaw moja 2ga lepsza polowka mi kupila





Zmieniony przez - lordknaga w dniu 07/10/2018 15:09:31
3

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 129 Napisanych postów 646 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 225254
forma bardzo dobra! jaja się dzieją z tym sędziowaniem:/ smacznego świętowania
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21184 Napisanych postów 250579 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1304285
Patrząc na foty to dziwni co sędziowie .

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 222 Napisanych postów 2087 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 93346
Graty Lord za formę, o reszcie skoda pisać nawet! a teraz wypoczywaj i ładuj wszystkiego w opór hehe
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ASNF Moderator
Ekspert
Szacuny 3398 Napisanych postów 41104 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 497105
gościu żyjesz czy nie? podaj wagę po tych wszystkich smakołykach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4030 Napisanych postów 4473 Wiek 36 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 182558
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 1573 Napisanych postów 11064 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 338979
pare fotek z sesji, bede mial komplet, to wrzuce














dzieki za mile slowa i posty ale cos mi sie zj**alo i nie mialem powiadomek... wrzuce jakies fotki z wakacji jak bede mial troche czasu, pozniej dorzuce reszte z sesji waga na dzisiaj +/- 120-122kg wiec tak srogo nie polecialem jak 2 lata temu, zoladek nie trybi za dobrze i sie na maxa nie obzeralem hehe, do tego backpumpsy mam i siadow czy mc nie robie az sie nie ogarne, ogolem do konca roku na lajcie se bede zyl a pozniej sie zobaczy, pewno masa i jakas wycinka na wakacje


Zmieniony przez - lordknaga w dniu 27/10/2018 15:24:13
3

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1893 Napisanych postów 5326 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 88914
Karabiny jakie nabite na tych zdjęciach ... ładnie je podkręcili Hahah
Śmieje oczywiście . Zrobiłeś kozacka formę !!
1

omerta

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 1573 Napisanych postów 11064 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 338979
nabite,bo dzien przed (zawody) polecialo od ch**a ww prostych ledwo brzuch moglem utrzymac na fotkach bez koszulki, ktorych bedzie wiecej... 1/2 sesji na poczatku siedzialem pod sciana i pilem bodajze gatorade'a, bo czulem sie jak flak na kacu i kichy graly koncert hehe, pamiatka bedziena zawsze, podkrecal mi kumpel glownie swiatlo,mial nie dlubac przy rozmiarach itd i mam nadzieje,ze nie dlubal
2

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Predyspozycje a pierwszy start

Następny temat

23kg w 5 miesiecy