SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Lordknaga blogo-galeria

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 30106

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 1144 Napisanych postów 10488 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 312410
75cm to. chyba na rzezbie, teraz robie 2xtyg 4glowe 4-5 cwiczen i dwuglowe 2-3cwicxenia, a drugi trening to samo tylko dwuglowe poczatek a czworki dobitka, i zmierzylem pierwszy raz teraz lape , lydke i kark i wszystkie 3 - 47.5cm to dobrze czy zle??

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 282 Napisanych postów 2822 Wiek 5 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 217869
Rzeźba, rzeźba, bo przy tej wadze dziwne, że nie masz zalanych 75cm w udzie. Dużo robisz powtórzenie/serii w siadach ?
47,5 cm w karku ?

Łydka i biceps bardzo dobrze.


Zmieniony przez - LiptonS w dniu 2017-09-20 22:44:33
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2183 Napisanych postów 61205 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 355926
Centymetry i centymetry, ja na scenie mialem 66 -67 jakoś w udzie przy 175 cm wzrostu, teraz mam 71 i wydają się chudsze.
Rozkład mięśni, poziom otłuszczenia to jest to co sprawia że nogi mogą się wydawać mniejsze lub większe.

To PCA się fajnie zapowiada , ciekawe jak wyjdzie w PL finalnie, IFBB już widzę panikuje i wprowadza jakieś "unowocześnienia" bo ludzie będą uciekać.

A u ciebie dalej fajnie sywetka proporcjonalna :)

Czas to bezlitosny sędzia, dobre chwile Ci zostawia tylko na nieostrych zdjęciach
I kim byś nie był,ile byś nie miał nie ma znaczenia, wytropi cie by wręczyć Ci bilet milczenia, masz jedno życie, dobrze go pilnuj synu, wystarczy jeden zły ruch może zabraknąć kilku minut..

http://www.sfd.pl/gienus12__mass_and_strenght_-t1094203.html ..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2738 Napisanych postów 4012 Wiek 35 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 162592
Wąska talia i szeroko u góry fajnie to wyglada. Jakbys jeszcze dołozył cos do ud to X-man
Ja od 4-5 lat non stop na mostku sobie lece bo duzo imprezowałem itd i niemal identyczne wymiary miałem reki, łydki i karku. Tylko talia metr ale bez diety oczywiscie. W udzie gdy siadalem po 250kg w serii nigdy nie mialem 75cm bo zawsze te kilka mm brakło a wzrost mam 175cm.


Zmieniony przez - SalvatoreLucania w dniu 2017-09-21 00:02:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 1144 Napisanych postów 10488 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 312410
siady to robie raz w tyg, bo kolano doaje sie we znaki ale to jest z 6 serii frontow albo tylow i po tym z 5 serii backow albo frontow, czyli +/- 10, robie rownolegle do podloza, bo robilem cale zycie atg to dupe tylko mam wielka... talie teraz na masie mierzylem gdzie jestem ulany to mam chyba 94, ja mam taka budowe chyba ze brzuch jak rosnie to tylko w przod 250kg dla mnie nie osiagalne :) ja max co dalem rade to 180*8 z tym 2 ostatnie powtorzenia to raczej ledzwiem wypchalem, ogolem nigdy nie bylem silny i ciagle sie ucze cwiczyc. chcialbym byc xmen tylko dalej nie wiem na serio czy ja chce w ogole jeszcze startowac i sie rozwijac, patrzac na koszta, zdrowie itd, bo moja waga przed silownia to bylo 80kg przy tym samym wzroscie nosze zawsze 120+ przez wiekszosc roku od 4-5 lat, napewno nie jest to zdrowe, czuje sie czesto jak kupa mam nadzieje ze trener cos sensownego powie i zlapie jakas motywacje, moze te nogi urosna... tez chcialbym byc troche nizszy, przez ten wzrost czuje , ze mam pod gorke bardziej niz osoby nizsze...



Zmieniony przez - lordknaga w dniu 21/09/2017 10:51:42

Zmieniony przez - lordknaga w dniu 21/09/2017 10:53:19

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2738 Napisanych postów 4012 Wiek 35 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 162592
Dlatego ja przerzucam sie na SW choc zawsze gdzies tam SW cwiczyłem cyklicznie. To zapasy, krav mage, kick-boxing ale teraz chce na dobre olac BB i tylko kick-boxingiem sie zajac jednak po tylu latach kulturystyki ponad 15 lat z małymi przerwami ciezko sie tak przestawic z dnia na dzien. Niby cwicze ostro worek, gruszka, sparingi, interwały to jednak nie moge sobie odmowic tej przyjemnosci ze 3x w tygodniu cwicze na silce choc P, P, L
Jak tak dalej pójdzie to do psychologa sportowego pójde




Zmieniony przez - SalvatoreLucania w dniu 2017-09-21 11:06:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 1144 Napisanych postów 10488 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 312410
ja z tym push pullem legsem juz kilka razy startowalem i zawsze wracam do splita a jak split to conajmniej 4 dni, i silka i gotowanie i suple i drugie suple i jeszcze 2 roboty jade do tego gdzies isc ze baba , isc gdzies ze znajomymi , nonstop cos a czasu jak wczesniej mialem od groma, to teraz w ogole nie mam... dlatego ciagle mam dylemat hehe, nie dosc ze czasu lrzy garach i silce zaoszczedze to ile dojdzie do tego zaoszczedzonego szmalu na wszystkim, ja nie potrafie jesc jak czlowiek, rodzice i wszyscy naokolo sie ze mnie smieja ze ide do jakiejs restauracji i na sam obiad dla siebie wydaje tyle co wydaje sie na 3 osoby...

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2183 Napisanych postów 61205 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 355926
Nie każda metodyka treningowa jest dla każdego. Też splitem jadę odkąd pamiętam, zmieniam tylko intensywność i głowne nastawienie.
A z żarciem to fakt jest masakra, kiedyś wydawałem na jedzenie połowe mniej, teraz jest tragedia. Taki sport .

Z tego co widziałem też jeżeli chodzi o trening nóg, to niektórzy walą kosmiczne ilości powtórzeń, dużo ćwiczeń, dużo powtórzeń ( i do 50 w serii) , probówałeś skatować w taki sposób te nogi przez kilka tygodni ?. Pewnie największym problemem byłoby poruszanie się przez kolejne 4 dni

Czas to bezlitosny sędzia, dobre chwile Ci zostawia tylko na nieostrych zdjęciach
I kim byś nie był,ile byś nie miał nie ma znaczenia, wytropi cie by wręczyć Ci bilet milczenia, masz jedno życie, dobrze go pilnuj synu, wystarczy jeden zły ruch może zabraknąć kilku minut..

http://www.sfd.pl/gienus12__mass_and_strenght_-t1094203.html ..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 1144 Napisanych postów 10488 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 312410
witam, zaczalem wspolprace z trenerem z polski(nie zdradze z kim bo to sekret, ale po zdjeciu supli niektorzy sie moga domyslic )zdjecia - tutaj tragedia zarlem co chcialem i bylo jakos 123 kg - rok temu przy 128 nie bylem taki spuchniety a teraz 5kg mniej , zal wrzucac i wstyd patrzec 0 kardio , samopoczucie dno i ogolnie zajechany robota bylem - 20 wrzesnia robione fotki.














Zmieniony przez - lordknaga w dniu 23/10/2017 22:45:26

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 1144 Napisanych postów 10488 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 312410
tutaj foty 119.7 kg z 12 pazdziernika czyli jakies 3.5tyg pozniej, micha trzymana, cwicze nogi-push-wolne-pull-wolne- i cykl od nowa, cardio narazie malo, masa czystego zarcia ale nie chodze ani glodny ani pelny, roznica kolosalna jak na moje, swiatlo, fotki od lustra i opalenizna robi swoje

fotki wyzej i nizej bez zadnej pompy

















Zmieniony przez - lordknaga w dniu 23/10/2017 22:47:37

Zmieniony przez - lordknaga w dniu 23/10/2017 22:48:44

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Predyspozycje a pierwszy start

Następny temat

23kg w 5 miesiecy