SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Lisztesik/ zdjecia po cyklu str 10

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6632

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 677
wydaje mi się, że idziesz zasadą więcej białka = większy przyrost za dużo też nie może być, ja bym wyrzucił tą tune i przed snem jadł tylko twaróg i tłuszcz.
Widzę, że każdego dnia w sumie jesz inaczej, ni ładu ni składu, dietą bym tego nie nazwał (każdego dnia dostarczasz inną ilość każdego z makroskładników, nie mówię tu o różnorodności produktów w diecie) Nie podliczałem Ci tego, ale zdaje mi się że tak jest
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 111 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 652
Mysle, ze tak nie jest. Przez pierwsze dni liczylem wszystko bardzo dokladnie i teraz wydaje mi sie ze zachowuje takie proporcje b/w/t jakie ustalilem
Racja z bialkiem moze czasem troche przesadzam, ale czy wieksza ilosc tego skladnika jakos szkodzi?

hmm a zamiast twarogu i tluszczu moze byc po prostu poltlusty twarog??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 111 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 652
Dzisiejszy trening:
klatka:
1. Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej leżąc 90x8, 90x8(1 z pomoca)
2. Wyciskanie hanelek leżąc na ławce plaskiej 32,5x8 , 30x10
3. wyciskanie sztangi na lawce skosnej- to cwiczenie robilem dzis w sumie po raz pierwszy- kiedys wydawalo mi sie ze nie umiem go robic wiec zachowalem sie jak dzieciak i stwierdzilem ze nie bede go robic( zastapilem go wyciskaniem na wyciagu). Ale dzis zrobilem i jestem bardzo zadowolony ciezary moze nie za duze ale od czegos trzeba zaczac 70x8, 65x10, 60x10
4. wyciskanie hantelek na lawce skosnej: 25x10, 22,5x12
5. rozpietki na lawce skosnej: 10kgx14, 10kgx14
6. rozpietki na wyciagu: 18kg(na reke) x14, 23kgx12

Triceps:
2. wyciskanie francuskie sztangi leżąć 40x6;/ 35x8, 30x11
3. prostowanie ramion stojąc 12,5x10, 10kgx12
3. prostowanie ramion na wyciagu( do gory) 47kgx10, 43kgx12
3. prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 5kgx12, 5kgx15

+ 10 min na brzuszek


Trening swietny nie wiedzialem, ze wyciskanie sztangi na skosie daje takie fajne efekty (oczywiscie wizualnych jeszcze nie dostrzeglem) Wolniejsze i dokladniejsze ruchy tez daja juz swoje ogolnie ciesze sie, odczuwam coraz to wieksza przyjemnosc z treningu gdy zaczynam poprawiac w nim coraz wiecej bledow
to tyle na dzis pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 677
"Większy udział tego makro składnika w diecie nie sprzyja poprawie wyników sportowych, a niekiedy może je znacząco utrudnić. Nadmiar białka w diecie ektomorfika spowoduje wzrost i tak już szybkiego metabolizmu, co w znaczący sposób ograniczy przyrost masy mięśniowej,"

jesteś pewnie endo, czyli co do metabolizmu to nie dla Ciebie, ale nadmiar białka może zakwasić organizm, ponadto jeść więcej niż trzeba jest nie ekonomiczne, szczególnie ze nie da to wcale lepszych efektów ;) czytałem gdzieś, że białko nie jest wcale takim ważnym składnikiem przy budowaniu diety, było tam opisane jakieś doświadczenie w którym jednym podawano więcej białka i mało węgli, a drugim mniej białka (1,6kg) a więcej węgli efekt ten sam a nawet ta druga grupa troche przeważała :P proponowałbym 2,2 kg, lajtowo starczy, a i koszty się obniżą ;)(wliczając roslinne)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 111 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 652
mysle ze chodzilo Ci o 2,2g :D
no tak okolo mi wychodzi staram sie wyjsc na ok 200 zwierzecego a akurat dokladajac to roslinne wyjdzie ok 250 g

Swoja droga ciekawy ten fragment.. jest gdzies caly arkykul na ten temat?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 677
no tak tak oczywiście 2,2g/kg xD

http://www.galileusz.pl/~motor/3.1.html

Zmieniony przez - wssk w dniu 2009-06-13 10:59:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 111 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 652
wczoraj dzien nt

coz, wstalem troche pozno dlatego tylko 1 sniadanie poszlo, no ale :P

I:swolen- czasem nie zapisuje go w dzienniku ale zawsze przed sniadaniem go biore, 3 jaja+120gchleba + 60g zoltego sera+ ogorek i pomidor
II: 150g kurczaka + 50g ryzu, jogobella 150g+ 50g ryzu
III: 100g platkow owsianych, 200ml mleka, 40g WPC+ 200ml mleka
IV: 100g makreli+ 50g poledwicy z indyka+ 60g chleba
V: 125g bialego poltlustego sera

cos nie mialem w ten dzien apetytu dlatego obiad musialem podzielic sobie na 2 takie dziwne posilki

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 111 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 652
kolejny dzien za mna;) nt niedziela;-P

troche pozno wstalem znow wiec kolejny raz tylko 1 sniadanie zjadlem;/

I: 3 jaja, serek wiejski, 100g chleba, 60g poledwicy z indyka, 20g ramy, ogorek, pomidor, salata
II: 100g ryzu, 100g smietany, 50g rodzynek, 150g piersi z idyka
III: 40g wpc+200ml mleka+ jablko
i tu pogralem 3h w siatkowke, jakbym wiedzial ze bede tak dlugo gral to bym wzial sobie cos do jedzenia no ale. Pozniej posilek prosto ze sklepu:
IV: 400g twarozka ziarnistego+ 400ml kefiru+ 100g chleba pelnoziarnistego ze sliwkami- dobre to
V: 125g poltlustego twarogu

no nic, ide spac rano do pracy

pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 5699 Wiek 50 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 37365
Lisztesik przeglądając Twoje treningi widać wyraźnie że lubisz regres , tz. zaczynasz serię z większym ciężarem by następnych seriach zmniejszać obciążenie .Mam nadzieję że robisz serie rozgrzewkowe tu łatwo nabawić się kontuzji
PS. WL widzę że 100 w serii operujesz is good

Żadnych najmniejszych nawet litości choć mięśnie mdleją i trzeszczą kości....
ZOBACZ MOJE FOTY ,KRYTYKA DOPINGUJE :http://www.sfd.pl/Przyszła_pora_na_foty_Demola-t526073-s1.html
ODWIEDŹ DZIENNIK :
http://www.sfd.pl/Świat_jest_mały,_ale_należy_do_wielkich!_15*10*5_by_WODYN-t592390.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 111 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 652
demolub

nie no podczas cwiczenia regresja dobra rozgrzewka jest bardzo istotna i robie wszystko aby moja taka wlasnie byla
a w WL operuje 90 a nie 100
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jak szybko dbudować stracony glikogen bo wysiłku fizycznym?

Następny temat

Środkowa, wewnętrzna część klaty !!!

FuckBaton