SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Likka - DT

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 8655

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 24219
Witajcie,

Przeczytałam tu mnóstwo postów i jako, że bardzo podoba mi się koncepcja Waszego forum, postanowiłam dołączyć :) Postaram się zawrzeć same konkretne informacje i za dużo się nie rozpisywać :)

Ankieta:
Wiek : 32
Waga : 62
Wzrost : 160
Obwód w biuście : 86
Obwód pod biustem : 80
Obwód talii w najwęższym miejscu : 73
Obwód na wysokości pępka : 75
Obwód bioder : 95
Obwód uda w najszerszym miejscu: 58
Obwód łydki : 37
W którym miejscu najszybciej tyjesz : równo
W którym miejscu najszybciej chudniesz : równo
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: siłownia 3x/tyg
Co lubisz jeść na śniadanie: jajka, płatki owsiane
Co lubisz jeść na obiad : kurka, ryba, inne mięso, ryż, warzywa
Co jako przekąskę : owoce
Co jako deser : owoce
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia: bardzo dobry
czy regularnie miesiączkujesz: tak (sytuacja sprzed kilku miesięcy jak nie brałam jeszcze tabletek anty)
czy bierzesz tabletki hormonalne: tak
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, rower w sezonie, wspinaczka
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : whey
Stosowane wcześniej diety : brak

Co tutaj robię - liczę na Wasze rady, w temacie diety, treningu itd., poza tym motywujące będzie codziennie spowiadać się z miski i treningów :)

Cel - super sportowa sylwetka :)

Miska dotychczas] - około 120B 80T 150WW razem 1800kcal (pilnowana raz lepiej raz gorzej), najgorzej z utrzymaniem 150WW - przypuszczam, że przez ostatnie kilka miesięcy jadłam w okolicach 2000kcal - delikatnie więcej na wadze się pojawiło, ale nie w obwodach.

Trening - na początku około 3 miesiące FBW na siłowni domowej

Aktualnie:
3x/tydz w układzie:
- dzień 1 - klatka, biceps
- dzień 2 - plecy, triceps
- dzień 3 - nogi, barki

Ostatnie wyglądały tak:

Klatka, biceps:
- wyciskanie sztangi leżąc - 12x20kg 10x35kg 8x37,5kg 6x40kg
- wyciskanie sztangi skos - 12x20kg 10x25kg 8x27,5kg 6x30kg
- rozpiętki na maszynie (na zmianę ze sztangielkami) - 8x15kg 8x15kg 8x15kg 8x15kg
- krzyżowanie linek wyciągu górnego - 8x15kg 8x15kg 8x15kg 8x15kg
- uginanie ramion ze sztangą podchwytem - 12x10kg 10x15kg 8x17,5kg 6x17,5kg
- uginanie ramion ze sztangielkami 8x7kg 8x7kg 8x7kg 8x7kg
- modlitewnik ze sztangą (na zmianę ze sztangielkami lub uginanie nachwytem na bramie) 12x10kg 10x12,5kg 8x10x12,5kg 6x10x12,5kg

Plecy, triceps:
- RDL - 12x30kg 10x50kg 8x65kg 6x70kg 3x75kg
- wiosłowanie sztangą podchwytem - 12x20kg 10x25kg 8x30kg 6x30kg
- przeciąganie linki wyciągu górnego - 12x50kg 10x70kg 10x80kg 10x90kg
- ściąganie drążka wyciągu górnego - 12x30kg 10x25kg 10x25kg 10x25kg
- wyciskanie na ławce wąsko - 12x20kg 10x25kg 8x30kg 6x32,5kg
- prostowanie na bramie (na sznurku) - 10x30kg 10x35kg 10xs5kg 10x35kg
- francuskie sztangielką - 10x9kg 8x10kg 8x10kg 8x10kg

Nogi, barki:
- przysiad ze sztangą - 12x30kg 10x50kg 8x60kg 6x65kg
- wykroki krótkie w miejscu - 12x14kg 10x16kg 8x16kg 6x18kg
- odwodziciele na maszynie - 12x50kg 10x60kg 8x60kg 6x60kg
- przywodziciele na maszynie - 12x65kg 10x70kg 8x75kg 6x80kg
- podciąganie sztangi wzdłuż tułowia - 12x15kg 10x17,5kg 8x17,5kg 6x20kg
- unoszenie sztangielek bokiem - 8x5kg 8x5kg 8x5kg 8x5kg
- wyciskanie sztangielek na barki siedząc - 8x6kg 8x7kg 8x8kg 8x8kg
(jak coś było robione ze sztangielkami, ciężar podawany na jedną rękę)

Maxy:
- WL 50kg
- MC 80kg
- przysiad - 65kg - boję się próbować więcej

Przykład miski



Zdjęcia, w tym nieudolne próby pokazania jakiegoś mięśnia. Niestety nie mam żadnego aparatu oprócz telefonu i nic nie widać :(













Dziewczyny co robić dalej, co zmienić?


Zmieniony przez - Likka w dniu 2012-12-31 22:23:55
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 13783 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 111971
Hej, dobry pierwszy post to podstawa zerknij sobie do artykułu Co jedzą ladies i popraw miskę. Szczególnie z kurczaka, jeśli sklepowy nie jemy, musli gotowych nie jemy, chyba, że skład jest czysty. Mleko to nie źródło białka, nabiału mlecznego jemy tylko 150g na dzień, a no powidła śliwkowe tylko jak sama robiłaś i wiesz, że bez cukru. Powodzenia
Masz super jędrne ciało i pomyśleć, że będzie tylko lepiej <zazdrość>

Zmieniony przez - UNKNOVVN w dniu 2013-01-01 10:02:29

what doesn't kill you makes you stronger.
▪█─────█▪

PODSUMOWANIE PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/PODSUMOWANIE_PRZEMIANY_/_UNKNOVVN-t953320.html

PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/Konkurs/UNKNOVVN-t933010.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 24219
Dzięki UNKNOVVN :) to jest właśnie przykład miski z "grzeszkami" - mam na myśli nabiał, bo doskonale wiem, ze jecie max 150g. Muszę coś zrobić z tą kawą, bo nie potrafię jej pić bez mleka :) oraz z owocami - jem je często jak mam ochotę na słodkie. Reszta jest bez syfu i z zerem cukru - musli, kurczak, powidła. Przez Wasze forum drastycznie zmieniłam podejście do kupowania żywności, a nawet do samodzielnego jej przygotowywania.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 6363 Wiek 41 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 139531
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4467 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 46764
Masz super sylwetkę startową, na pewno będę podglądać Twój dziennik
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 210 Napisanych postów 59591 Wiek 14 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 228104
Witam

Stan zdrowia to nie ak do końca "bardzo dobry"; masz wyraźną wadę postawy. Krzywy kręgosłup, być może jedną nogę krótszą, płaskostopie (?), przeprosty w kolanach, coś nie teges z achillesami. Zarejestruj się w e-gabinecie Saidy i dowiedz się, co z tym robić.

Tego kurczaka to na surowo zważyłaś czy tak z kosmosu strzeliłaś wagę? Te 300g surowego mięsa to ok. 1.5 piersi z przemysłowej kury lub 2 piersi z kurki bio.

Ten ogromny ładunek cukrow prostych w posiłku nr 1 mi się nie podoba, a te powidła w ostatnim posiłku to zupełnie odpadają.

No i powodzenia oczywiście życzę

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1432 Napisanych postów 15897 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 228739
Widać, żeś konkretna i poważnie podchodzisz do sprawy powiadomki on - ciekawa jestem Twoich działań
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 24219
Dzięki dziewczyny :)

Ups za szybko wysłałam. Muszę zapamiętać co robi enter.

Martucca nie wiem jak Ty to widzisz wszystko, ale chylę czoła. I masz rację. Stan zdrowia skojarzył mi się w pierwszej chwili z tym, że w ogóle nie choruję i nie mam jakichś częstych dolegliwości, poza tym z moją kondycją jest dobrze.

Kręgosłup - zwyrodnienia w odcinku piersiowym, możliwe że to następstwo wielokrotnych mikrourazów (sport to zdrowie). Podejrzenie przebytej choroby Scheuermanna.
Płaskostopie - zgadza się, poprzeczne.
Przeprosty w kolanach, coś nie teges z achillesami - zgadza się, przykurcz achillesów od dziecka.

Odnośnie miski - posiłek nr 1 był dzielony na 2 a nawet 3 (żarcie do pracy), a kurę owszem ważę na surowo na wadze elektronicznej i też nie jest to na jeden raz. Może tak być?




Zmieniony przez - Likka w dniu 2013-01-01 14:22:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 210 Napisanych postów 59591 Wiek 14 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 228104
Ulala, jesteś pod opieką fizjo?

Z kurą to mnie zaciekawiło, bo to jednak duży kawał mięcha jest
Skoro ten posiłek podzielony, to jest okay, nie czepiam się już

Do roboty zatem i życzę Ci, żebyś w tym nowym roku osiągnęła cele, które sobie postawiłaś

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 24219
Dzięki!
Trafiłam parę lat temu do ortopedy przez uporczywe bóle pleców. Po zrobieniu rtg wysłali mnie na rezonans, dostałam leki i skierowali mnie na rehabilitację. Niewiele to dało, a na pewno na krótko. Najwięcej się zmieniło odkąd zaczęłam mocno ćwiczyć plecy, nie oszczędzając się w ogóle. Wydaje się, że wzmocniłam gorset mięśniowy i teraz wszystko się lepiej "trzyma". Odnośnie achillesów - staram się je rozciągać ćwiczeniami w domu takimi jak pokazali mi fizjoterapeuci, a na siłowni np. przysiad robię z krążkami podstawionymi pod pięty.
Aktualnie nie chodzę do żadnych specjalistów.

Martucca a taki trening jak robię teraz i rozkład BTW jest ok?



Zmieniony przez - Likka w dniu 2013-01-01 16:42:20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 126 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 24219
Miska z dzisiaj

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jak naprawić sytuację i schudnąć??

Następny temat

Szczęśliwego Nowego Roku