SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

LikeTank masa i siła

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 985

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 49
cześć wam!
od dłuższego czasu czytam wasze rady i opinie dotyczące jak trenować, co jeść postanowiłem się zalogować i założyć swój dziennik(bo to fajna sprawa:P)

Obecnie ćwiczę na mase.
typ treningu: split

1.dzień Plecy (+brzuch który omijam)
2.dzien klatka + triceps
3.dzien off
4.dzien nogi
5.dzien barki + biceps
off
off

Moje dane:

wzrost 184 cm
waga 71 kg
udo (napiete)- 58 cm
klatka (napieta) - 101 cm
barki - 117 cm
bic prawy proste ramię/ugięte 29/31


wyniki cieszą bo jeszcze w zime cieżko było przebic 30 w bicepsie
na fbw cwiczylem...

suplementacja(od zeszłego tygodnia):
białko-xxl nutrition whey delicious (kokos ohyda)
i kreatyna

białko biore tylko żeby uzupełnić diete.

swoje zdjęcia i diete wstawie po powrocie z wyjazdu:D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 49
rozumiem. w porzadku. nie odrzucam twojej wypowiedzi. wezme ja pod uwage, bo skoro jest sporo osób ktorzy uwazaja ze cwicze zle to bede musial sie zastanowic co dalej. Dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23463 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 95109
Z takimi wymiarami to podstaw Ci trzeba chłopie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1911
Jedź z koksem chłopie ;)
Który rocznik ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 49
adzik podstaw czyli?
stopy jestem z 94
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5454 Wiek 10 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 26001
czyli nie potrzebny Ci split, pewnie o to chodziło Adzikowi
jesteś dopiero poczatkującym

proste FBW z samymi wielostawowymi ćwiczeniami i bez kreatyny, którą tylko zmarnować możesz w chwili obecnej:)

powodzenia:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 49
napisalem ze na fbw bylem do lutego i juz mi to nic nie dawalo...ale w przeciagu tcyh paru miesiecy od kad jestem na splicie (od lutego) widac poprawe..a kreatyne biore zeby szybciej forme nabrac:P
juz 3lata stazu jest takze ciezko na sucho...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 446 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2525
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 41 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 304520
Zadziwiający jest upór przy swoim początkujących, kiedy zewsząd podpowiadają im że robią źle.

1. Dieta
2. Trening, ale prawdziwy a nie pompowanie bicka.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1168 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13775
30 w bicu i "ciężko ci na sucho"? nygga please. łap z miche i porządny trening

"Abs of a skinny guy is like a fat girl with big boobs... it dosent count."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 49
hmm. chwila zastanowienia..
powiem tak
nie chce sie jakos zbytnio spompowac tym treningiem dobije do pewnego momentu i potem chcialbym cwiczyc na wytrzymalosc i szybkosc..napisalem ze dieta jest. tylko podam ja pozniej(jutro ja wklepie) choć powiem wam że nie jest łatwo bo nie lubie ani cebuli szczypiorku szpinaku i wielu innych skladnikow do ktorych sie zmusilem:D
poprostu zalogowalem sie i zalozylem temat:D
nie pompuje tylko na bica..trening jest obszerny...musze przyznac ze troche zaniedbywalem plecy zanim jeszcze nie bralem kreatyny ale teraz juz sie zmuszam;D
Moge wam napisac jaki jest krok po kroku...ktos chetny posłuchac, mam sie wysilac?
Prog troszeczke nie rozumiem tego ostatniego zdania z twojej wypowiedzi..jaki wedglug ciebie jest porzadny trening? Mysle ze moj jest w porzadku.

Edit:// a białko biore czasem raz czaesm dwa razy dziennie do uzupelnienia bialko..to zalezy co mam na obiad..
Edit2:// troche widze prog ze cie zaskoczylo moje "ciezko mi przybrac mase" -cwicze pare lat (nie z jakims zaangazowaniem tak tylko dla sportu) nie dziw sie bo z natury jestem bardzo chudy! naprawde gdyby nie silownia mysle ze w bicepsie ciezko bylo by o 26/27... a 26/27 i 31 to troche roznica jest chyba, mam racje?
ciesze sie z tego:)

Zmieniony przez - LikeTank w dniu 2011-07-28 19:42:31

Zmieniony przez - LikeTank w dniu 2011-07-28 19:46:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1256 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 14669
Porzadny trening to FBW, twoj to chyab najgorszy z mozliwych dla poczatkujacych.
FBW- kazda partia cwiczona w 1 treningu- cwiczac 3 x w tyg kazda partie poruszasz 3 razy, cwiczac twoim splitem kazda partia jest poruszana tylko 1 raz w tygodniu i miesnie tylko "flaczeja". A jezeli wczesniej cwiczyles FBW to miales pewnie zly trening/ technike. Teraz mniejwiecej rozjasnilem sytuacje?
PS: ja sam ejster mpcozatkujacym, ale takie rady mi dawano, odnosnie planu czy diety to [pytaj kogos bardziej doswiadczonego niz ja
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

do oceny

Następny temat

Ambitny letni trening do sprawdzenia

Water