SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Liceum Lotnicze w Dęblinie potrzebuje pomocy

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2038

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 559
Witam wszystkich użytkowników SFD.

Jestem uczniem Liceum Lotniczego i Mistrzem Polski w Armwrestlingu w kat do 65junior, oraz przewodniczącym naszej "siłowni". Pisze to w cudzysłowiu ponieważ jest to główny wątek tego tematu. Słyszałem o akcjach sponsorowania siłowni przez różne firmy produkujące sprzęt, dlatego chciałbym dostać kontakt z osobami które takie coś organizowali.
Sprzęt na naszej siłowni pochodzi z lat 70 i do tego jest go mało.
Ze względu, że kocham siłownie staje na rzęsach aby ja zmodernizować. Szkoła na pewno w jakiś sposób by się odwdzięczyła( już moja w tym głowa:) ).
Dlatego proszę o kontakt z osobami, które organizowały coś podobnego.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 17451 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 99460
Czorcia7 organizował do niego napisz Firma Kelton i Marbo sponsorowała sprzęt
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 559
dzieki napewno sie z nim zgadam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 6919 Wiek 48 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 36479
Co moge Ci poradziec - uderzaj wszedzie gdzie sie da!
Przygotuj pisemko odnosnie Waszej sytuacji w szkole (niech np dyr podpisze) i szukaj adrsów na necie i wysylaj!