SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Legia Cudzoziemska

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2352

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10891 Napisanych postów 49865 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
sory od razu ze taki temat pewnie tu byl juz ale nie moge jakos znalezc

jak ktos cos wie o tym to prosze napisac, wrzucic zdjecia itp.

Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam. Ten tylko wejdzie do Doliny Krzemowej, kto dwóm lamerom sprzeda trzy kopie Windowsa.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2201 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 15791
Oj było

www.legiacudzoziemska.pl

oraz

http://www.sfd.pl/search.asp

i wpisz legia cudzoziemska, kilka topiców sie znajdzie. Nawet ze zdjęciami


"Z...j się a nie daj się"

So give it up you bloody sods you'll not be getting laid
And the sooner that you're out the door the sooner we'll be paid

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 708 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8607
zajrzyj tutaj
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=2884
i tutaj:
http://membres.lycos.fr/legia2rep/


Nie ma tego zlego ... czego bym nie zrobil

Dobrze jest żyć, ale życ dobrze jest lepiej.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 4597 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 15690
kup nowego komandosa tam masz artykol dosc ciekawy. "wstawaj masz problemy z glowa nie z nogami" i but (hehehe jak sie okazalo puzniej koles mial rozwalone kolano i moze dlatego upadl podczas porannej 8km rozgrzewki polecam lektorke)

Mr. Anderson. Suprise... to see me?

****SFD FIGHT CLUB****
jeneral Broni (niezla laska ta Bronia)

bo zycie to nie je bajka to ciezka je bitwa

http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=37&topic_id=91981 -strona klubowa (przylacz sie)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jak to jest z tymi pasami w bjj

Następny temat

Judo, BJJ a kciuki

Shaker