SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Legendarny ABS II (Dodatkowe ćwiczenie / Instruktaże)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7316

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez puma666 z działu Trening dla zaawansowanych.
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 7128 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 24841


Jako iż posiadam Artykuł w PFD, dopatrzyłem się brakującego dodatkowego ćwiczenia w macierzystym artykule
Legendarny ABS II:
http://www.sfd.pl/Legendarny_ABS_II-t180570.html
Ćwiczenie można dodać do zestawu (ale nie koniecznie), a spotykam się z opiniamy, iż początkowe osnowy są za łatwe...

Tak, więc oto przedstawiam ćwiczenie dla bardziej wymagających:
*Opuszczanie tułowia w klęku*
- Ułożenie początkowe ćwiczenia:
Ćwiczenie to włącza się lub nie do zestawu - według uznania (do każdego poziomu).
Potrzebna będzie elastyczna taśma lub np. dętka, przewieszona przez drażek do wznosów nóg o odpowiedniej długości: powinna sięgać do wysokości twarzy, gdy klęczysz.
Ujmij dętkę rękami na wysokości szczytu głowy, pochyl się zginąłac tułów w przód i ciągnij. Klękaj w takiej odległości od pionu umocowania dętki, by biegła do twych rąk nieco ukośnie: pozwoli ci to na dokładniejszą pracę mięśniami brzucha.
- Właściwy ruch ćwiczenia:
Nie odrywając rąk od czubka głowy, zegnij się w pasie ciągnąć do momentu, w którym łokcie znajdą się w ok. 1/4 drogi ku kolanom. Dalszy ruch wykonywać będą mięśnie lędźwiowe.
Wytrzymaj w tym położeniu sekundę lub dwie, następnie odegnij się do pozycji początkowej. Staraj się zginąć ciało na wysokości dolnej krawędzi mostka, minimalizujac udział mięśni lędźwiowych w wykonywanej pracy.

Będę tu również wklejał podczas dyskuj Linki do Filmów, Zdjęć instruktażowych do ćwiczeń w treningu. Pozdro

Wiesz co, spróbuj szczeknąć, jedno jest pewne;
groźny to ty jesteś, ale tylko przez internet.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 7128 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 24841


Najczęściej popełniany błąd...

Zmieniony przez - donJAZYResko w dniu 2009-03-06 23:37:50

Wiesz co, spróbuj szczeknąć, jedno jest pewne;
groźny to ty jesteś, ale tylko przez internet.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 59190
Po co katować ABS 2 jak są lepsze metody?

np. sztanga + obciążenie.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 176 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2535
Yy a może po to, że to zaj** ćwiczenia i dają efekty ?

A po co udzielać się nie na temat..

A tak w ogóle to jakie mięśnie pracują przy tym ćwiczeniu ? ;)

Zmieniony przez - Kacpexx w dniu 2009-03-07 15:05:53
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 59190
Yy a może po to, że to zaj** ćwiczenia i dają efekty ?

A po co udzielać się nie na temat..


Widocznie mało jeszcze widziałeś, i mało wiesz skoro tak piszesz.
Jakby nie było na temat to bym nie pisał, wynalazki typu a6w, abs2 i inne duperele to strata czasu, co było wielokrotnie pisane,wałkowane nie tylko w tym dziale, ale widocznie nadal co niektóre osoby promują te brednie, i chcą to drążyć nadal bez celu bez sensu.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 138 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1069
donJAZYResko sog
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 402 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3336
Bery , sztanga i obciązenie na górne jak najbardziej też tak robie a co w takim razie na dolną część mieśni brzucha? "wszelkiego typu wznosy nug" -> czyż nie?

Koło sie zamyka w ABSII jest programem jak z zera dojść do co jakiegoś poziomu wznosów prostych nug by muc czwićżyć własnym systemem i z obciązeniem co do góry Swięta racja ze potem kiszka sie z nią robia nie rośnie więc jak piszesz sztanga w łapska i do przodu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 176 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2535
Nie mówię, że promuje albo coś, a6w to shit, ale ABS II jest dobrym planem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 7128 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 24841
Moim zdaniem Trening jest dobry...
Wkońcu zauważam efekty których przy tandetnym A6W nie było...
Zresztą Bery przydało by się nie myśleć tylko o sobie, a też o tych którzy nie mają dostępu do siłowni (sztangi), i zostają im tylko pompki, drażek i brzuszki... Więc, zanim coś napiszesz to przemyśl.

Wiesz co, spróbuj szczeknąć, jedno jest pewne;
groźny to ty jesteś, ale tylko przez internet.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 59190
Więc, zanim coś napiszesz to przemyśl.

--->

Zauważyłem że przez ostatni dni syiesz "artami" jak z magicznego kapelusza, tylko że jeszcze nic wartego uwagi si tutaj nie znalazło, raczej tylko kopiuj + wklej.

ABS i inne wynalazki = tandeta, monotonia, nie prowadząca nigdzie, kiedyś to zrozumiesz,

ps. mam ci przypomniec, twoje poprzednie posty...?

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 176 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2535
To skoro Ty Bery masz taki super plan na brzuch to może zaprezentujesz tutaj fotkę.
Ale jak ktoś kiedyś powiedział 'nie dajesz to sam nie wymagaj'.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan treningowy

Następny temat

moj problem - jakie cwiczenia?

nutloveb