SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Lato 2019 :)

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 11835

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 39 Wiek 43 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4743
Cześć
Mam plan przez rok zgubić 15 kilo tłuszczu co się mnie trzyma od 6 lat.
Od roku trenuję mocno. Miałam nadzieję na bardziej spektakularne efekty ale zrzuciłam tylko 5 kg.
Rekompozycja jest ale to dla mnie trochę za mało. Zaczynałam od 85kg i 33 kg tłuszczu. Teraz mam 80 i 28kg tłuszczu.
Powrzucam wszystko co się da a potem zacznę walczyć z łakomstwem. Mam nadzieję ze ogarnę te wszystkie dzienniki.
Nie ukrywam że poszukuję motywacji. Jeśli chodzi o trening to kocham ale żarcie też kocham i alko czasem
Moim marzeniem jest żeby wszystkich zamurowało jak się obnażę na plaży pewnego dnia może to będzie lato 2019?
Trzymajcie kciuki za mnie!

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: sastai
WIEK: 43
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 1 rok

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 80
WZROST: 173
OBWÓD RAMIENIA: 32
OBWÓD ŁYDKI: 38
OBWÓD UDA: 64
OBWÓD BIODER: 106
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 98
OBWÓD TALI 88
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 95

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Odtłuścić się na ile się da
****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: zero
PRZEBYTE KONTUZJE: zerwane ACL lewe kolano żyje z tym 25 lat
WADY POSTAWY: zero
ALERGIE: zero
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: zero
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: Wit D, B, C, magnez
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) nie, jestem jaroszem.

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - zrzut kilku dni z dziennika żywieniowego na www.potreningu.pl? 
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? Utrzymuję wagę

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach
1. 1h kettlebells+1h interwał; 2. 1h kettlebells; 3. 1,5h trening siłowy z wolnymi ciężarami plus interwał; sporadycznie nordic walking jakieś zawody no i rower do pracy ale tylko 3,5km w jedną stronę.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1580 Napisanych postów 3783 Wiek 34 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 312366
Witaj jak ma być redukcja, to coś więcej o diecie by się przydało, np zrzuty z kilku dni, liczysz ckal?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 164 Wiek 40 lat Na forum 113 dni Przeczytanych tematów 25997
Witaj i powodzenia , zaczynamy z podobną wagą i w podobnym czasie :)

po godzinnym treningu z kettlami masz siły zrobić godzinny interwał???





Zmieniony przez - Anita78 w dniu 2018-10-08 21:05:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 480 Napisanych postów 1592 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 229519
Witamy witamy I o miche pytamy!

To zdecydowanie nie interwal skoro trwa 1h
Ale tu micha jest duzo duzo wazniejsza. Mozna trenowac, trenowac, machac kettlami ile wlezie, godzinami ale jak zarcie jest slabe to i redukcja pojdzie slabiutko. Nie ma bata. Daj no jakies wypiski z jedzeniem.

Chyba tez warto rozwazyc porzadniejszy FBW, czesciej niz raz w tyg.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 39 Wiek 43 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4743
Dlatego tu jestem żeby się pilnować z żarciem. Do tej pory poza tym, że staram się nie żreć syfu to raczej nie liczę kalorii.
Z tymi interwałami to nie wiem to są intensywne ćwiczenia obwodowe że chce mi się rzygać czasem. Robimy to w trakcie 1h ale czas samego wysiłku jest mniejszy.
@Anita78 witaj będę kibicować!
No i w końcu się odważyłam. Kwadratowo to wygląda.
ZDJĘCIA















Zmieniony przez - sastai w dniu 2018-10-09 04:42:23

Zmieniony przez - sastai w dniu 2018-10-09 04:44:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3023 Napisanych postów 27711 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627352
Witaj. Odważniki są takie trochę jednokierunkowe jeśli idzie o poprawę sylwetki - szczególnie te na zajęciach grupowych. Ale nie mówię że tak nie można - każdy ma swoją drogę i swój wybór.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2257 Napisanych postów 6631 Wiek 48 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 521871
Witam Koleżankę!
Tak po pierwsze to po kompozycji ciała trochę tą miskę widać. Węgli dużo, białca mało. Dobij z tym białkiem do 100g, węgle spróbuj przyciąć a a przynajmniej te z ciasteczek. I kierunek wegetarianizmu bym trochę zmieniła przynajmniej na kilka miesięcy - więcej warzyw - sałatki, gulasze warzywne, leczo etc. Mniej chleba i kasz (mniej, nie znaczy ze w ogóle). Jaja, sery, fasolowe i zdrowe tłuszcze (pestki z dyni zauważyłam, ale olejów mi brakuje). Arachidy bardziej trują niż karmią...
A i sama sobie zafundowałaś tymi gaciami babciny look. Młoda babka jesteś, trochę tłuszczyku masz za dużo - ale proporcje bardzo fajne, długie nogi. Dobrze będzie, tylko ogarnij tą miskę:)
zmierz sie dokładnie (tak żebyś potem pamiętała czy tyłek mierzyłaś przez kolce biodrowe czy nie, czy pas na wydechu czy nie etc.), będziesz miała jakiś punkt odniesienia.



Zmieniony przez - Paatik w dniu 2018-10-09 09:05:17

Zmieniony przez - Paatik w dniu 2018-10-09 09:06:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 39 Wiek 43 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4743
@Paatik @nightgal dzięki za komentarz:) niech będzie babciny, lol alei naga prawda. No może półnaga. Mogłabym ponapinać ponaciągać ale nie w tym rzecz. Miskę dopracuję. Jadam ryby więc będzie tego więcej. Jeśli chodzi o zajęcia grupowe to czasem jest nas 2 osoby i trener ciśnie. Ten sam od roku. Zna nasze obciążenia i ograniczenia i ciągle męczy. Gdyby nie te zajęcia to nie wiem czy bym dała radę. Na razie mam nad czym pracować. Ciągle chodzę na "domsach" czyli progres jest. Wkurzam się tylko gdy ćwiczenie mi nie idzie bo mam za ciężkie dupsko. Te 10kg zrobiło by dużą różnicę. Tak myślę. Ja chcę też poprawić sprawność motoryczną. No nic do roboty. Dziś trening:) yupii


Zmieniony przez - sastai w dniu 2018-10-09 09:41:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3023 Napisanych postów 27711 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 627352
Jesteś wysoka - nie nastawiałbym się konkretnie na minus 10 kg. Trochę więcej mięśni i ciut mniej tłuszczy byłoby lepsze dla sylwetki.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2257 Napisanych postów 6631 Wiek 48 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 521871
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 39 Wiek 43 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4743
przepraszam nie umiem dodać zrzutu miski na wersji mobilnej może ja za mało tego jestem..





Zmieniony przez - sastai w dniu 2018-10-10 18:01:17
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

LepszY Tyłek lepsza Ja :)

;