SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Lato 2012 do lata 2022

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1948

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 233 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6606
Zakładam dziennik bo schudłem 8 kg a teraz zamierzam trzymać wage na kreatynie na poziomie 82 kg (czyli de facto chudnąć) i sie nie pyerdolic z dietą, impulsem była wczorajszy grill urodzinowy po którym sie na maksa przejadłem i dzisiaj nie mam ochoty na nic kalorycznego ani nawet mięsnego. Zacząłem sobie odpuszczać za bardzo a mam tendencje do tycia dosyć sporą więc podwójnie musze sie spinać.

1. WIEK: 19
2. WAGA: 82
3. WZROST: 184
4. WYMIARY:
Zaktualizuje jak dojde do siebie po grillu :)
5. STAŻ NA SIŁOWNI: 5 lat, generalnie uprawiam sporty więc sie nie ograniczam :)
6. DIETA:
głównie wygląda tak
7:30 Płatki + mleko
10:20 - Jogurt 400g z ryżem brązowym (pół paczki)
13:15 - jogurt 400g z ryżem brązowym (drugie pół paczki)
a później to już tylko jogurty, serek wiejski, albo rybka, po 19 tylko kefirki albo aminokwasy
jak normalnie trenuje to zamieniam kolejność posiłkóww na przedtreningowy a po treningu gainer i oczywiście dorzucam kurczaka standardowo zamiast jogurtu zależnie od dnia i apetytu


7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: brak
8. TRENING: w tym miesiącu domowy, szykuje sie do matury dlatego na miesiąc odpuściłem treningi...ćwicze w domu 5x/7 tyg. uderzenia i kopnięcia z obciążeniem (1.5 kg na ręce i nogi) + abs 8 min a tak to 2x siłka w szkole superseriami w środe klata plecy - w piątek biceps z tricepsem
9. CEL CYKLU: jak najniższy poziom BF + siła (poniżej 80kg i tak nigdy nie zejde więc takie założenie jest bezpieczne :)
10. OSTATNI CYKL I ODSTEP CZASOWY OD JEGO ZAKONCZENIA: brak
11. POZIOM BF%: nie mam pojęcia
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): tycia (niestety)
13. STAN ZDROWIA: bardzo dobry poza stawami niestety
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: nie ma tak owej
15. PPM (podstawowa przemiana materii):
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata: nie mierzyłem dawno, ale ostatnio na 93 kg 4 serie 8x 6x 6x 4x z pomocą (zależy na wzroście siły)
-martwy ciąg: 4x 120kg
-przysiad: też nie mierze maksymalnych bo mam masakryczne problemy ze stawami ale jak robiłem ostatnio to 110 kg x8 weszło na ostatniej serii ale już koślawo z gibaniem się na opuszki stopy zamiast na pięty


Jak napisałem wyżej zakładam ten dziennik głównie po to żeby trzymać dyscypline bo jestem typem imprezowicza a nie moge sie rozbestwić przed metą (to jest przez najbliższe 10 lat)

Tak wyglądałem w lipcu rok temu, innej foty nie mam ale postaram sie ogarnąć z wczorajszego grilla bardziej tematyczne



Zmieniony przez - Marek87 w dniu 2012-03-18 14:27:34

Zmieniony przez - Marek87 w dniu 2012-03-18 14:28:13
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 98 Napisanych postów 20120 Wiek 17 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 184405
.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 233 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6606



Zmieniony przez - Marek87 w dniu 2012-03-18 15:27:54

nie wiem co to za zabawa ale widze że niepospolita


Zmieniony przez - Marek87 w dniu 2012-03-18 15:31:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 98 Napisanych postów 20120 Wiek 17 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 184405
O To, że za wcześnie się bierzesz za doping.

Twoje zdrowie, Twój wybór. Ani mnie to grzeje, ani ziębi.


Zmieniony przez - Pandarek w dniu 2012-03-18 17:06:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 233 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6606
ale ja sie jeszcze nie biore za doping :Mrgreen:
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 98 Napisanych postów 20120 Wiek 17 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 184405
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 233 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6606
Masz soga ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 5416 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52179
to się lepiej weź za michę, bo to co prezentujesz to woła o pomstę do nieba. Nie masz ochoty nigdy na nic mięsnego? Jogurt + ryż, jogurt + ryż, potem serki wiejskie, znów jogurt, aminokwasy, kefir. No k***a o co tu chodzi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 233 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6606
Dobra, teraz na poważnie bez ashów ketchumów i bez owijania

1. WIEK: 18 (w lipcu 19)
2. WAGA: 81.2 kg na czczo
3. WZROST: 184
4. WYMIARY:
udo - 58 cm
talia - 83 cm
Biceps - 34 bez napinki 39 cm w zwarciu
Przedramie - 29cm bez napinki 31 w zwarciu
klaty nie mierze bo nie chce sie machnąć...
udo - 58 cm

wszystko mierzone o 16:00 dzisiejszego dnia po zdięciach


5. STAŻ NA SIŁOWNI: W wieku 11 lat zacząłem uprawiać mając pare sportów do wyboru TKD (Tae-kwon-do nieolimpijskie gdzie używamy jeszcze rąk do uderzeń) później pierwszy raz skręcone kolano w wieku prawie 15 lat, dwa lata przerwy i z domowego treningu przerzuciłem się na siłownie, powrót po roku na tkd i na pierwszym treningu znowu skręcone kolano, pół roku przerwy i zacząłem trenować krav-mage, pół roku i znowu to nieszczęsne kolano się skręciło ale już nie musiałem sobie tego sam nastawiać tylko trener był ogarnięty. Pół roku przerwy i poszedłem na MMA, fajnie pięknie, trenuje pół roku później seminaria i te sprawy, na urodzinach kostka jak mi przy skoku z bramy nie trzasnęła to sie położyłem i tak leżałem, doszedłem do domu i czekam tydzień bo w szpitalu powiedzieli że zejdzie opuchlizna i będzie jak nowa, a tu kij prawda, boli jeszcze bardziej. No to do lekarza i nastawił bo kostka nie wróciła i sie już zaczęła zrastać źle do tego, później po okresie pół roku (magiczny czas) znowu podobna sytuacja ( ale teraz do szpitala tylko po papierek żeby odszkodowanie było a później do fizjterapeuty) jestem jakieś cztery miechy po ostatnim skręceniu a tu mi sie druga kostka na głupim w-fie pierdzieli, ale nie jest źle bo moge chodzić i skakać, więc ćwicze sobie w domu (notabene nie z ciężarami tylko pod uderzane) i boli suka ale ćwiczyć nie przestane bo po co skoro i tak je#nie za pół roku ? poszedłem do fizjoterapeuty, dostawił tylko staw i w zasadzie git. Jestem teraz miesiąc bez treningów MMA ale w domu nie odpuściłem bo zawody za miesiąc i pojade na nie choćby miałyby być moimi ostatnimi.
6. DIETA:
W zasadzie trzymam stałą diete bez rewolucji więc nie chciało mi sie jej opisywać za bardzo, ale skoro podchodzimy poważnie do sprawy to prosze:
7:30 Płatki + mleko
10:20 - kurczak z ryżem brązowym (pół paczki)
13:00 jogurt na lepsze wchłanianie pokarmu i w zasadzie jako przerwa między posiłkami żeby organizm lepiej wchłonął
15:00 - kurczak z ryżem brązowym (drugie pół paczki)
18:00 - jak przed treningiem to znowu ryż z kurczakiem jak mam lajt i nie ide na trening to zmniejszam porcje po prostu
20:00 kefir
22:00 aminokwasy

to wyżej to przykładowa rozpiska, oprócz musli które staram się jeść codziennie na śniadanie, później posiłki obowiązkowo z ryżem brązowym ale do niego dorzucam zamiennie ryby, kefiry, jogurty, kurczaka bądź inne mięsko + jakieś warzywka

Jestem w tym momencie na redukcji i z 91 kg spadłem do 81, siła na duży plus dzięki braniu kreatyny na redukcji, po skręceniu kostki przerwałem cykl kreatynowy ale w tym momencie znowu zacząłem i zamierzam zejść na krecie jeszcze kilogram a później trzymać mase
dodam tylko żebyście mnie nie bluzgali za redukcje na kreatynie że to świetny pomysł i polecam każdemu :)



7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: brak
8. TRENING: głównie wyglądał
Pon - odpoczynek
Wt - MT + MMA
Śr - Siłownia klata to jest:
3x 8 powtórzeń na skośnej w góre ławce hantelkami
3x 9 powtórzeń na ławce skośnej w dół
3x 10 powtórzeń na ławeczce prostej
3x rozpiętki lajtowym ciężarem
a później na rozciągnięcie BJJ
Czw - MT + MMA
Pt - BJJ + Boks
Sobota - trening nóg, tutaj nic rewolucyjnego też nie ma, opieram się na przysiadach ze sztangą a później na maszynach izoluje mięśnie
Niedziela - Plecy, mam je zajechane po parterze ale staram się zrobić martwy ciąg, podciąganie + rozciągnięcie

9. CEL Dziennika: Chce na niego spojrzeć 30 lipca i poczuć że wykonałem kawał dobrej roboty
10. OSTATNI CYKL I ODSTEP CZASOWY OD JEGO ZAKONCZENIA: brak
11. POZIOM BF%: nie mam pojęcia, sugestie mile widziane
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): tycia (i to spora)
13. STAN ZDROWIA: bardzo dobry poza stawami niestety
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: nie ma tak owej
15. PPM (podstawowa przemiana materii):
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata: 100kg
-martwy ciąg: 4x 120kg
-przysiad: też nie mierze maksymalnych bo mam masakryczne problemy ze stawami ale jak robiłem ostatnio to 110 kg x8 weszło na ostatniej serii ale już koślawo z gibaniem się na opuszki stopy zamiast na pięty

dołączam foto jeszcze z wakacji bo widze że spodobało się wam ocenianie starych zdięć, nie będzie wyraźne ale lepszych niestety nie mam







kurde, jestem staroświecki i nie umiem się obsługiwać nawet Paintem


Zmieniony przez - Marek87 w dniu 2012-03-24 16:41:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 233 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6606
A teraz obecne sprzed 40 min

Następne będą okrojone normalnie










a to przycięte wyżej, nie wiem czy pomogło :)
Zmieniony przez - Marek87 w dniu 2012-03-24 16:55:34




Zmieniony przez - Marek87 w dniu 2012-03-24 16:57:11

Redukcje trzaskałem nawet jak kostke skręciłem więc niestety poszło mi sporo mięcha z łydek, generalnie zależy mi na zjechaniu do 80 kg na kreatynie do 29 kwietnia pijąc 3l wody dziennie żeby pojechać na Almme we Wrocławiu, ale mam dużo czasu więc na razie i tak priorytetem jest siła i wytrzymałość mięśniowa (dlatego trzymam przeciętne wymiary) + brak przetrenowania

Zmieniony przez - Marek87 w dniu 2012-03-24 17:02:23

Zmieniony przez - Marek87 w dniu 2012-03-24 17:03:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 5416 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52179
Po zdjęciach obecnych mam do Ciebie pytanie.














Ty chcesz ku*wa redukować? To se nogi u*eb, będzie szybciej, bo nie ma z czego zrzucać :]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Obciążenie-proszę o radę

Następny temat

Celowe roztrenowanie przed zmiana treningu

nutloveb