SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Lat 15(rocznikowo) wzrost 180 waga 62. Prosze o plan i diete

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1213

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 115
Wiek : 15
Waga :62
Wzrost :180
Staż treningowy: 2 miesiące
Obwód pasa;73
Obwód klaty:83 cm
Obwód uda:49
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): Piłka nożna (4-5 razy tygodniowo)
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia:Zdrowy
Preferowane formy aktywności fizycznej:
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Protein WPC
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t:
Wrażliwość na stymulanty:
Możliwosci finansowe: Hantle 2x,20 kg
Cel/problem/opis: Przybranie masy


Bardzo proszę o pomoc bo jestem tzw kurczakiem.Dietę bym prosił na bazie produktów takich które zazwyczaj są w domu. Chciał bym robić łapy,klatkę,uda,łydki

Z góry dziękuje




Zmieniony przez - BCB w dniu 2013-01-30 20:07:54
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 252 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2341
1081 kalorii w jednym posiłku :O !? Dodatkowo, 3681 kcal to znacznie za dużo! Niech nadwyżka początkowo sięga 300 - 500 kalorii dziennie, jeśli to nie będzie działać - wówczas zwiększasz. Startujesz z nadwyżką 1000kcal co jest niedorzecznością. Popraw co trzeba, wklej na kalkulator z postu użytkownika Goood'a i wtedy daj do oceny. Zaznacz posiłek po treningowy i dopilnuj by miał w sobie co trzeba ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 94 Napisanych postów 13352 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52593
Robi się całe ciało.
A dietę ułożysz sam i dasz tu do oceny. Skorzystaj ze zbioru linków a następnie ułóż dietę

Zmieniony przez - IneTheEnd w dniu 2013-01-30 21:38:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 181 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3321
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 17188 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47910
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 115
I Posiłek
Coś na mleku np płatki ryżowe,kasza manna,płatki owsiane i czasami kaszkę z biedronki(2 saszetki)

II Posiłek (szkoła)
bułka (kajzerka)
2 plasterki jakieś szynki
czasami ser
warzywko obowiązkowo

III posiłek ( po powrocie ze szkoły)
Jem np pare jajek,kajzerke z 2 plasterkami sera żółtego+czasami warzywko typu pomidorek

IV

Obiad:
-kotlet (różne)
-ziemniaki
-surówka
deserek:jabłko lub inny owoc
TRENING

30 min po treningu gainer rozrobiony w mlek+ serek wiejski lub twarożek

IV posiłek Banan + szklanka mleka



Zmieniony przez - BCB w dniu 2013-01-31 14:16:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 94 Napisanych postów 13352 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52593
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 115
No to juz zabieram się do lektury i poprawiam :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 115
Nie potrawie ułożyć diety :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 94 Napisanych postów 13352 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52593
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 115
Potrzebuje pomocy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 94 Napisanych postów 13352 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52593
Tam masz naprawdę dużą pomoc.
Okresl się jaki jest twój cel - niedługo w dziale ma się pojawić szczegółowy temat o redukcji
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening, dieta

Następny temat

Skrecenie kostki podczas gry w noge!!

nutloveb