SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Lambaloona-dłuuuga droga do celu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4027

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 305
Witam wszystkich
W końcu zmobilizowałam się i założyłam swój dziennik w celu udokumentowania "mojej dłuuuugiej drogi do celu" Mam nadzieje że zaglądanie tutaj i obserwowanie moich postępów będzie mnie jeszcze bardziej motywować do ciężkiej pracy nad sobą.
Wszelkie rady i słowa konstruktywnej krytyki mile widziane
No to może teraz pare słów o sobie
Lambaloona
kobieta
24 lata
165 cm wzrostu
48,3 kg prawie 20 kg mniej niż kilka lat temu:)
BMI 17,7
FAT% 15,9%
FAT MASS 7,7 kg
Prawa noga
Fat Mass 2,4 kg FFM 6,7 kg
Lewa noga
Fat Mass 2,4 kg FFM 6,5 kg
Prawa ręka
Fat Mass 0,2 kg FFM 2,1 kg
Lewa ręka
Fat Mass 0,3 kg FFM 1,9 kg
korpus
Fat Mass 2,5 kg FFM 23,6 kg

CEL:
1. Ujędrnianie i rzaźba
2. Kondycja
Nie zależy mi na kilogramach ani na cm czy wymiarach jedynym wyznacznikiem jest dla mnie widok w lustrze:)i stan mojej kondycji
Dieta-jako takiej nie mam po prostu staram się jeść zdrowo-dużo owoców warzyw, jak najmniej smażonego, ciemne pieczywo, rzadko jadam słodycze. Stosowanie radykalnej diety raczej nie wchodzi u mnie w grę ponieważ zajmuje się obecnie moją 8 miesięczną córeczką i po 1. nie mam za dużo czasu dla siebie a już na pewno na pichcenie jakiś specjalnych posiłków dla siebie po 2. nie chciałbym stosowac rygorystycnej diety bo dopiero miesiąc temu skończyłam karmić córkę i uważam że powinnam dać trochę mojemu organizmowi odpocząć po takiej żywieniowej eksploatacji;)

Nie stosuję żadnych dopalaczy ani wspomagaczy i raczej nie jestem do nich przekonana

Staram się 3 razy w tygodniu chodzić na siłownie. Na siłkę chodzę od około 2,5 z 1,5 roczną przerwą na dzidzię:)
1 raz w tygodniu spinning. Mam dostęp do profesjonalnej siłowni.
Mój trening wygląda mniej więcej tak- acha nie znam fachowego słownictwa więc będę to tak trochę po swojemu opisywać
1.klata 2 serie po 20 ruchów z obciązeniem chyba 5 kg;)
2. plecy-ściąganie drążka 3 serie po 20 ruchów 10kg
3. triceps 2 serie po 25 ruchów 5kg (robie to na takim sprzęcie w siłowni i kompletnie nie wiem jak to się nazywa), siedząc na ławeczce z ręką w górze prostowanie i uginanie ręki w łokciu z hantelkiem 2 kg 3 serie po 25 ruchów
4. biceps- na stojąco zginam i prostuje ręce z hantelkiem 3kg 3 serie po 20 ruchów
5. brzuszki 2 serie po 50 ruchów leżąc płasko na ławeczce z ugientymi nogami-mniej więcej pod kontem prostym
6. brzuszki-leżąc na pochyłej ławeczce opuszczam zgięte nogi ale nie całkiem do poziomu nastepnie podnoszę unosząc razem z biodrami do góry 2 serie po 20 wiem wiem cienizna;)
7. nogi robie na sprzecie, najpierw na siedząc podnoszę ugięte nogi do wyprostu z obciążeniem 10 kg 2 serie po 20 ruchów a potem na leżąco przyciągając do pośladków też 2 serie 20 ruchów 10kg
8.nogi mięśnie zewnętrzne i wewnętrzne ud-moja zmora:) 3 serie po 25ruchów z obciążeniem 25 kg
9. łydki 2 serie 20 ruchów wspinania się na palcach obciążenie 15 kg
To wszystko kończe zazwyczaj 30 mninutową jazdą na rowerze. Ostatnio mobilizuje się i biegam(coś czego nie znoszę)bo chce sobie udowodnić że mogę i potrafię ot tak dla zasady.

Nie mam pojęcia na temat profesjonalnego treningu więc wszystkie rady mile widziane. Moim zdaniem powinnam najbardziej popracować nad nogami-szczególnie górna partia ud. Z brzuchem tragedii nie ma ale po ciąży mięśnie są strasznie rozleniwione, o jakiejkolwiek rzeżbie nie wspomneKlata i ręce z tego wszystkiego chyba wypadają najlepiej. No może niedługo wkleje fotki to sami ocenicie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 184 Napisanych postów 65575 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188925
Witamy i czekamy na fotki, szczuplutka jestes

Wiesz tak patrzac na twoje obciazenia to sie wszystko kupy nie trzyma, klatak, 5kg i triceps 5kg?
Zdajesz sobie sprawe ze klatka to duzy miesien ktorego praca jest wspomagana przez triceps Wiesz ile wiecej kg powinnas brac na klatke ? Slowem obijasz sie troche bo i ciezary i ilosc powtorzen przy twoim stażu... :-]

Jak masz doswiadczenie w silowni i 3 dnie do dyspozycji, to czy moge cos zamieszac w twoim treningu Bo Od razu sie przyznam, na moj gust za duzo maszyn za malo wolnych ciezarow, izolujesz miesnie i nie dajesz im pracowac zgodnie z tym do jakiej pracy sa zaprojektowane, dlatego nie wykorzystujesz w pelni mozliwosci silowni. Jezli masz ochote pozmienialabym wszytsko, tylko powiedz czy wolisz w stylu FBW czy podzial na poszczegolne miesnie i czy odpowiada ci cwiczenie z wolnymi ciezarami ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 305
Obliques- to wszystko nie trzyma się kupy bo wiesz ja tak sama sobie ćwicze, nie mam ułożonego konkretnego treningu po prostu chodze na siłkę bo lubie się zmęczyć a tak na prawde o profesjonalnym treningu nie mam pojęcia więc będę wdzięczna za każdą radę w tym temacie.A jeżeli chodzi o doświadczenie to wygląda to tak jakieś 6 miesięcy ćwiczeń na siłce potem 1,5 roku przerwy na dzidzie i teraz od 4 misięcy znów ćwicze.
Jeżeli chodzi o trening to jestem otwarta na propozycje. Nigdy z ciężarami nie ćwiczyłam tylko zawsze na sprzęcie w siłce ale jeżeli ma mi to przynieść lepsze efekty to czemu nie.Jestem przezwyczajona do ćwiczenia wszystkich parti mięśni podczas jednego treningu.

Wklejam pare fotek póżniej dodam jeszcze nogi.











Jeśli coś wkleje nie tak to prepraszam ale robie to pierwszy raz...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 305
może teraz się uda...
https://bundles.sfd.pl/
[IMG]http://images32.fotosik.pl/361/93a66e592a4fa34e.jpg" data-lightbox="zdjecie" data-title="https://bundles.sfd.pl/
[IMG]http://images32.fotosik.pl/361/93a66e592a4fa34e.jpg">https://bundles.sfd.pl/
[IMG]http://images32.fotosik.pl/361/93a66e592a4fa34e.jpg" alt=""/>[/URL]]
[/img]



https://bundles.sfd.pl/[IMG]http://images26.fotosik.pl/275/aa48390aab539921.jpg" data-lightbox="zdjecie" data-title="https://bundles.sfd.pl/[IMG]http://images26.fotosik.pl/275/aa48390aab539921.jpg">https://bundles.sfd.pl/[IMG]http://images26.fotosik.pl/275/aa48390aab539921.jpg" alt=""/>[/URL]]
[/img]


https://bundles.sfd.pl/[IMG]http://images28.fotosik.pl/275/17a02a7976c127ae.jpg" data-lightbox="zdjecie" data-title="https://bundles.sfd.pl/[IMG]http://images28.fotosik.pl/275/17a02a7976c127ae.jpg">https://bundles.sfd.pl/[IMG]http://images28.fotosik.pl/275/17a02a7976c127ae.jpg" alt=""/>[/URL]]
[/img]


[img]]
[/img]


https://bundles.sfd.pl/" data-lightbox="zdjecie" data-title="https://bundles.sfd.pl/">https://bundles.sfd.pl/" alt=""/>


https://bundles.sfd.pl/" data-lightbox="zdjecie" data-title="https://bundles.sfd.pl/">https://bundles.sfd.pl/" alt=""/>
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 3215 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 20315
i żeby mi to było ostatni raz

















Ile do... czyli liczniki do wydarzeń http://ile-do.pl.pl
oraz
Kuchnia wietnamska na http://pyzamadeinpoland.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 305
Junior ma sie rozumiec
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 184 Napisanych postów 65575 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188925
To powiedz mi jeszcze czy lubisz takie cwiczenia w formie aerobowej, bedzie ciezko ale raczej mocno wypacajaco , czy chcesz juz teraz konkretnie przystapic do cwiczen silowych bedzie ciezko, ale nie bardzo pocaco. Efekty obu rodzajow beda najprawdopodobniej przy twojej formie podobne
To i tak pierwsze 6 tygodni, a pozniej bedzie konkretniej i tak i tak , jak jeszcze bedziesz miala ochote
Ps. Bardzo ladna sylwetka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 305
Dzięki
Wiesz co chyba przeszłabym do ćwiczeń siłowych bo boję się że przy formie aerobowej mogłabym jeszcze schudnąć a nie bardzo mi akurat na tym zależy. Z resztą pewnie i tak po tych ćwiczeniach siłowych schudne bo ostatnio cały czas waga idzie mi w dół pomimo że się o to nie staram. Tak jak pisałam...najbardziej zależy mi na nogach bo na udzichach to jedna wielka galareta
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 526 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13237
Bardzo spoko.

Masowalbym.
Nogi, pupa, plecy.

Aczkolwiek co kto lubi.



Zmieniony przez - szary7 w dniu 2008-09-15 18:15:46
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 32 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 305
No nogi i pupe to masuje i kremik wklepuje ale daje to raczej mizerny efekt z plecami gorzej bo aż tak wygimnastykowana nie jestem żeby sobie sama wymasować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2189 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 19606
powodzenia w kształtowaniu pupy

nie p******- ZARZUCAJ!!!!
Z GÓRY PRZEPRASZAM ZA MOJE BŁEDY WYNIKAJĄCE Z BRAKU SŁOWNIKA ORTOGRAFICZNEGO W DOMU
SPAM http://www.sfd.pl/-t458742.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prosze o ocene planu

Następny temat

Powolne opuszczanie ciezaru a masa/sila. Prawda czy sciema?

nutlove nowy