SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

LSC - I come back, czyli powrót na siłkę po kontuzji - DIETA - proszę o pomoc ! ! !

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 895

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 321 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8604
Siema
wracam po kilku miesięcznej kontuzji stawu barkowego. Oto moja dieta, proszę o sprawdzenie czy aby wszystko oki o ewentualne poprawki.
Waże 72kg, początkowo przyjąłem 2g białka, czyli dzienna podaż białka wynosi około 140 - 150g.


6:30 śniadanie
a)kanapki z chlebem razowym, żółtym serem, szynką z indyka; jajko/ka na twardo; mleko.
b)płatki kukurydziane lub jakieś inne z mlekiem; jogurt; kanapki jak w a).


11:30 II śniadanie (niestety w szkole, nie ma możliwości zmiany)
kanapki jak wyżej i do tego maślanka 250ml (około 8g białka).


16:30 obiad
i tu niestety jestem uzależniony od mojej ,,groźnej" mamy Obiad składa się zawsze z 2 dań. Zupy i mięska + sałatka lub surówka, będę starał się zastępować ziemniaki ryżem, bądź kaszą, makaronem.


18:30 posiłek przed-treningowy
100g ryżu brązowego (77g węgli, 7g białka) z sosem a'la uncle ben's domowej roboty (dużo warzyw), ananas konserwowy bądź jakiś inny owoc z puszki (50g węgli) lub jakis owoc (banan, jabłko).


20:00 trening


około 21:00 posiłek po-treningowy
30g białka z odżywki, ryż brązowy, serek, czasami mleko


22:00 kolacja, przed snem, do wyboru:
150g twarogu (24 g białka, 15g węgli) z oliwą z oliwek, czasami z jakimś urozmaiceniem jabłko, koperek itp. mleko, kefir, maślanka do wyboru.
płatki owsiane z mlekiem, zupa mleczna


Z rana Animal Flex, na wieczór jakieś witaminki.


Pozdro
LSC




Zmieniony przez - LSC79 w dniu 2008-10-11 23:13:43

Zmieniony przez - LSC79 w dniu 2008-10-11 23:21:55
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 321 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8604
odświeżam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47467 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
6:30 śniadanie
a)kanapki z chlebem razowym, żółtym serem, szynką z indyka; jajko/ka na twardo; mleko.
b)płatki kukurydziane lub jakieś inne z mlekiem; jogurt; kanapki jak w a).

IMO pomyłka te śniadania.
Najlepiej wrzuć standard - płatki owsiane + owoc + jajka + oliwa/orzechy.
Możesz w formie omletu



11:30 II śniadanie (niestety w szkole, nie ma możliwości zmiany)
kanapki jak wyżej i do tego maślanka 250ml (około 8g białka).

Za duża przerwa między śniadaniem a tym posiłkiem.
Proponuję chleb razowy, do środka pierś (wędlina to ostateczność) + jakiś pomidor i na przekąskę orzechy albo chleb polać oliwą.


16:30 obiad
i tu niestety jestem uzależniony od mojej ,,groźnej" mamy Obiad składa się zawsze z 2 dań. Zupy i mięska + sałatka lub surówka, będę starał się zastępować ziemniaki ryżem, bądź kaszą, makaronem.

Tu też przerwa 5 godzin ? W takim razie rozłóż posiłek w szkole na 2 razy.
Z obiadami zrób jak pisałeś, dodaj tu dużo warzyw



18:30 posiłek przed-treningowy
100g ryżu brązowego (77g węgli, 7g białka) z sosem a'la uncle ben's domowej roboty (dużo warzyw), ananas konserwowy bądź jakiś inny owoc z puszki (50g węgli) lub jakis owoc (banan, jabłko).

Ryż + mięsko/ryba


20:00 trening


około 21:00 posiłek po-treningowy
30g białka z odżywki, ryż brązowy, serek, czasami mleko

Ryż + odżywka zamiennie z jakimś mięskiem/rybą

22:00 kolacja, przed snem, do wyboru:
150g twarogu (24 g białka, 15g węgli) z oliwą z oliwek, czasami z jakimś urozmaiceniem jabłko, koperek itp. mleko, kefir, maślanka do wyboru.
płatki owsiane z mlekiem, zupa mleczna

Twaróg + oliwa + duuużo warzyw, których u Ciebie w diecie jest mało

Zmieniony przez - studensky w dniu 2008-10-12 09:24:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 321 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8604
dzięki, wrócę z kościoła i poprawię...

łap soga, jeśli wejdzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 321 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8604
6:30 śniadanie
płatki owsiane + owoc + jajka + oliwa/orzechy.
tak jak pisałeś w formie omletu, lub po prostu jajka na twardo, a płatki z mlekiem.


10:30 II śniadanie
chleb razowy, do środka wędlina z piersi indyka, ser żółty, sałata lub ogórek, pomidorek + maślanka, jakiś owoc.


13:00 III śniadanie
tak jak wyżej, już bez maslanki


16:30 obiad
i tu niestety jestem uzależniony od mojej ,,groźnej" mamy Obiad składa się zawsze z 2 dań. Zupy i mięska + sałatka lub surówka, będę starał się zastępować ziemniaki ryżem, bądź kaszą, makaronem. Będę na siłę jadł 2x wiecej surówki


18:30 posiłek przed-treningowy
100g ryżu brązowego z sosem a'la uncle ben's domowej roboty (dużo warzyw), jakaś rybka (wędzona, tuńczyk, łosoś itp coś wymyślę



20:00 trening



około 21:00 posiłek po-treningowy
30g białka z odżywki (jedynie w dni treningowe) lub miesko/rybka (w dni nie treningowe), ryż brązowy, serek, czasami mleko



22:00 kolacja, przed snem, do wyboru:
150g twarogu z oliwą z oliwek, z jakimś urozmaiceniem... dużo warzyw, mleko, kefir, maślanka do wyboru.
płatki owsiane z mlekiem, zupa mleczna


może byc tak??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 1924 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 22174
22:00 kolacja, przed snem, do wyboru:
150g twarogu z oliwą z oliwek, z jakimś urozmaiceniem... dużo warzyw, mleko, kefir, maślanka do wyboru.
płatki owsiane z mlekiem, zupa mleczna
/twaróg+oliwa+warzywa lub coś w tym stylu. na noc nie jemy węglowodanów(mleko tez odpada)

dieta jest ok, uwzględnij poprawki i do dzieła
pzdr. ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 321 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8604
wielkie dzieki

Pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pomocy:(

Następny temat

Studi z nami nie spamuje,tylko w ankiecie na siebie glosuje vol.12

Fruzelina