SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kwestia klatki i bicepsow - pytanie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 828

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1382
Witam , chcialbym zasiegnac rady bardziej doswiadczonych uzytkownikow tego forum
Otoz - cwicze 3x w tygodniu , czasem 4 (zalezy jak z robota stoje)
Generalnie cwicze systemem ab , czyli a-klatka biceps nogi b-plecy ramiona triceps
Do treningu b dodaje 3 cwiczenia po 4 serie razy 10 lzejszym ciezarem niz zwykle na biceps (8kg, lzejszy , zwykle 10kg na hantle)
To samo z klatka , dodaje tez po skonczonym treningu b 3 serie po 12 lekkim ciezarem 30kg (zazwyczaj 50kg na sztandze)wyciskania poziomo

Czy to nie jest blad ? Moze lepiej darowac sobie de dodatkowe cwiczenia na biceps i klatke ?
Czy cwiczenie 2x w tygodniu klatki i bicepsa to dobry pomysl ? Wychodzi co 3 dni mniejwiecej.
Czy to wystarczajacy czas na regeneracje ? Prosze o wasze opinie , z gory wielkie dzieki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1725 Napisanych postów 27216 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 516313
Wypełnij pełną ankietę działu + plan treningowy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 311
Jeżeli jesteś początkującym (staż poniżej roku) to 48h na regeneracje zdecydowanie wystarczy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 516 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5226
48h regeneracji na duże partie mięśniowe wystarcza 0.o?

,,Gdy znasz niebo i ziemię, zwycięstwo jest niewyczerpane."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 141170
Po co dodajesz biceps i klate do treningu w którym nie masz ich zaplanowanych ? Nie ma to sensu, więcej szkody niż dobrego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 311
Dla początkującego jak najbardziej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 141170
Jeżeli jesteś początkującym (staż poniżej roku) to 48h na regeneracje zdecydowanie wystarczy.

Staż nie oznacza czy ktoś jest początkujący czy nie, możesz ćwiczyć i 10 lat i być początkującym.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 311
Jak zwał tak zwał, ale racja o to chodziło;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 141170
Poza tym, to ile czasu na regeneracje potrzeba zależy od tak wielu czynników, że nie da się tego jednoznacznie określić bo jest to dość indywidualne .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 311
Przy sensownie ułożonym treningu, każdemu początkującemu powinno wystarczyć 48h o ile wystarczająco je i się wysypia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 141170
Podział który podał autor nie jest sensowny.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening na mase

Następny temat

Trening siłowy, wyciskanie, martwy ciąg

Fruzelina