SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kupiony plan treningowy

temat działu:

Plany treningowe

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 980

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 341 dni Przeczytanych tematów 12
Cześć,

Wzrost 176, waga 74 kg, cel: wzrost masy mięśniowej, staż: 6 miesięcy. Trening 4x w tygodniu.

Poniżej plan, który kupiłem na jednym z portali:

zień I - trening A - Góra

Rotacje kubańskie z hantlami 12/12/12
Wyciskanie sztangi na ławce dodatniej 8/8/6/6/6
Wiosłowanie hantlą w klęku podpartym na ławeczce /7/7/6 - na rękę
T raise na ławeczce 12/12/12
Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej głową w dół (Decline Dumbbell Bench Press) 10/10/10
Wyciskanie hantli nad głowę siedząc 10/10/10/10
Zginanie przedramion na zewnątrz siedząc na ławce 75 stopni z wytrzymaniem 1 sek w pozycji zgiętych ramion -10/9/8/7

Cardio

Wybierz jedno z: Szybki marsz lub Trucht na bieżni / Rowerek stacjonarny lub Rower / Orbitrek / Wioślarz / Steper / Basen / Schody - następnie wykonuj bez przerwy 35 minut w przedziale 60-80% tętna maksymalnego bezpośrednio po treningu siłowym.

Rozciąganie

Rozciąganie klatki piersiowej 2 x 15-30 sek
Rozciąganie tricepsów 2 x 15-30 sek
Rozciąganie mięśni kulszowo–goleniowych 2 x 15-30 sek
Rozciąganie mięśni czworogłowych uda 2 x 15-30 sek
Rozciąganie mięśni łydki 2 x 15-30 sek

Dzień II - trening B - Dół

Klasyczny martwy ciąg (Barbell Deadlift) 8/8/6/6/5
Przysiad ze sztangą trzymaną na barkach 8/8/8/8
Unoszenie bioder ze sztangą w oparciu o ławeczkę z wytrzymaniem 1 sek w pozycji spięcia mm. pośladkowych - 8/8/8/8
Przysiad wykroczny z nogą wykroczną na podwyższeniu 12/12/12 - na nogę
Zginanie nóg na maszynie siedząc (Seated Leg Curl) 10/10/8/8
Wspięcia na palcach stojąc z hantlami (Standing Dumbbell Calf Raise) 15/12/12/10

Cardio

Wybierz jedno z: Szybki marsz lub Trucht na bieżni / Rowerek stacjonarny lub Rower / Orbitrek / Wioślarz / Steper / Basen / Schody - następnie wykonuj bez przerwy 35 minut w przedziale 60-80% tętna maksymalnego bezpośrednio po treningu siłowym.


Brzuch - wykonywać od 2-3 razy w tygodniu po treningu siłowym

Naprzemianstronne przyciąganie kolan do łokci w podporze 10/10/10 - na stronę
Deseczka bokiem – side plank 3 serie po 30 sekund na stronę

Dieta kupiona na tym samym portalu: 2900 kcal.
Stosować czy reklamować? :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10259 Napisanych postów 117009 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381397
Jak ktoś Ci coś układał, pewnie zrobił z Toba jakiś wywiad, jakieś ankiety wypełniałeś itp.

Dopóki nie zastosujesz planu nie dowiesz się czy cos warty jest czy nie

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 341 dni Przeczytanych tematów 12
Robił. Natomiast jest to drugi miesiąc, w którym będę robił masę na podstawie planu przygotowywanego przez ten portal.
Pierwszy miesiąc pod względem ilości ćwiczeń na każdą grupę mięśniową wyglądał podobnie do tego. Zgłaszałem im, że nie czuję, żeby moje mięśnie były dostatecznie obciazane i że przydałoby się przynajmniej jeszcze jedno ćwiczenie na każdą z grup. Przyrostow w obwodach w ciągu miesiąca również nie było.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10259 Napisanych postów 117009 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381397
Jak widzisz ze nie ma zmian w ciagu miesiaca to musisz z nimi pogadać.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy dla ( nawykowe skrecenie barków )

Zestaw 1