SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kung fu w Krakowie

temat działu:

Baza klubów Sztuk Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 32355

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 88 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 204
ale przecież na tej stronie nie pisze adresu klubu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
to może mi ktoś podać adres tej szkoły bo na stronie adres nie pisze?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Cavior Bushido24.pl
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 7168 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 46566
Może po prostu zadzwoń do instruktora i zapytaj o szczegóły?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 27
Cześć Wam
W tym topiku był poruszany temat tego, że WT jest mało popularny i niektóre szkoły zdzierają kasę od swojego targetu którym są "inteligentni ludzie" javascript: test('');
Ćwiczę WT w Krakowie od ponad roku, i płacę 100zł a w poprzednim 70zł za dwa treningi w tygodniu. Do tego mamy bardzo małą grupę, bo zwykle na treningu jest max sześć osób i dwoje instruktorów (czasami zdarzało się że było dwie osoby, i każdy przez cały trening ćwiczył z instruktorem) i to dobrze, jeśli jest mniej osób, na pewno można się dużo szybciej czegoś nauczyć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dacheng Bushido24.pl
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 3013 Wiek 54 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 22083
Cavior, mała ciekawostka - tam jest podany adres i terminy zajęć. Po wejściu na stronę główną dochodzi się do tych informacji po dwóch kliknięciach.

Andrzej Kalisz - AKADEMIA YIQUAN http://www.yiquan.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Cavior Bushido24.pl
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 7168 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 46566
Dacheng: widocznie przeoczyłem, przeglądałem na szybko