SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kuczli - Dziennikowa Progressownia Masy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2365

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 969
Rozpoczęcie treningu : 13-08-2012
Rozpoczęcie dziennika : 22-08-2012

Aktualizacja Strona : 1

Cześć ;)
Witam Was w moim skromnym dzienniku treningowym. Mam zamiar przejrzyście go prowadzić byście mogli mi pomagać, doradzać, komentować. Dzięki czemu będę bardziej obeznany w sprawach profesjonalnego podejścia do treningów, a przede wszystkim diety ;)

Zacznijmy więc /

Dane :
Imię - Daniel
Lat - 18 ('94)
Wzrost - 179
Waga - 62

Dieta
przez około 2 tygodnie stosowana będzie ta dieta. Po tym czasie zwiększona zostanie kaloryczność posiłków o ok 200kcal. (Dieta znaleziona tutaj dla osoby ważącej 60-70 kg)



Cel Diety : Zwiększenie masy mięśniowej. Wzrost wagi

Trening :
Jako iż jestem ektomorfikiem stosuje plan treningowy na 4 dni w tygodniu. Ćwicze w domu.

Posiadam :

- 2x sztanga prosta
- ławka prosta
- Obciążenie 60kg
- Drążek ( w ch^j nie wygodny bo w werandzie drzwi)

Niebawem zostaną pożyczone od kumpla dwie Hantle ok 25kg. Toteż zmienię trochę plan.

Rozpiska treningu :

Poniedziałek : (Plecy, Triceps, Łydka)

- Martwy ciąg
- Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia, nachwyt
- Wyciskanie francuskie sztangi leżąc
- Wyciskanie francuskie hantla siedząc z trzymaniem za bark
- Wspięcia na palce ze sztangą na karku

Wrotek : (Barki,Brzuch)

- Podciąganie sztangi pod brodę stojąc
- Unoszenie ramion przodem ze sztangą
- Unoszenie sztangi nad głowe
- Spięcia brzucha
- Brzuszki

Środa : (Plecy)

- Ćwiczenia na skolioze
- Wolne Regeneracja

Czwartek : (Klatka,Biceps,Łydka)

- Wyciskanie sztangi na ławce
- Przenoszenie hantla leżąc na ławce za głowe
- Uginanie przedramion ze sztangą stojąc, nachwyt
- Wspięcia na palce ze sztangą na karku

Piątek : (Nogi, Brzuch)

- Przysiady ze sztangą na barkach
- Przysiady ze sztangą z tyłu
- Wchodzenie na stopień ze sztangą na karku
- Spięcia brzucha
- Brzuszki


Pytania do WAS! :

1- Co myślicie o tym dzienniku
2- Czy ta dieta może wypalić stosuje ją od tygodnia i powiem tak : Daje rade widać lekko coś.
3- Na co można zamienić tego tuńczyka w oleju (2 posiłek) bo już trochę się nim przejadłem i nie mam na niego apetytu.
4- Jak sugerujecie ile serii i powtórzeń w danym ćwiczeniu? Aktualnie robię ok 5 serii od 6-8 powtórzeń z maks obciążeniem .

Ps. Fotki oraz wymiary wrzucę za jakiś czas (brak karty do aparatu)



Zmieniony przez - Kuczli w dniu 2012-08-22 14:19:10
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1118 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 82823
Na pytania to pewnie odpowiedza Tobie madrzejsi. Ja tylko powiem od siebie, ze dobra nazwa dziennika.

dzisiaj jest uczniem wczoraj

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 770 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 21771
płatki kukurydziane zamień na owsiane.

Każdego dnia jestem coraz większy...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ruleta I can I will
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 682 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 27027
Rozmawiałeś z lekarzem n/t treningu siłowego przy skoliozie ?

http://www.sfd.pl/ruleta_/_Prove_the_impossible-t873993.html

,,Remember - Rome was not built in one day, same as your body.
All you' re gonna do - you're best, and forget the rest. "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 969
kaktus96
płatki kukurydziane zamień na owsiane.



sprawdziłem zawartość odżywczą w 100g i w owsianych jest wiecej bialka + tluszczu . Węgli mniej.

Jednak zostanę przy kukurydzianych.

ruleta
Rozmawiałeś z lekarzem n/t treningu siłowego przy skoliozie ?


Nie, nie rozmawiałem. Jednak od tygodnia ćwicze z tym planem i jak narazie nic się nie dzieje. Jeśli będę odczuwał ból wtedy sie zgłoszę do lekarza. A tak na marginesie właśnie ćwicze to skrzywienie tym planem http://spec.pl/styl-zycia/silownia-i-trening/cwiczenia-na-skolioze-przyklady-cwiczen-na-kregoslup 


Zmieniony przez - Kuczli w dniu 2012-08-22 15:09:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 770 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 21771
Chłopie co to za wytłumaczenie, że jest więcej białka i tłuszczy mniej węgli.

Owsiane nie są przetwarzane co powoduje, że zachowują maxymalne ilości swoich witamin oraz błonnika. Są bardziej kaloryczne od kukurydzianych. Posiadają one niższy INDEKS GLIKEMICZNY niż kukurydziane.
(Polepszają przemianę materii)






Zmieniony przez - kaktus96 w dniu 2012-08-22 16:49:28

Każdego dnia jestem coraz większy...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ruleta I can I will
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 682 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 27027
Kuczli

ruleta
Rozmawiałeś z lekarzem n/t treningu siłowego przy skoliozie ?


Nie, nie rozmawiałem. Jednak od tygodnia ćwicze z tym planem i jak narazie nic się nie dzieje. Jeśli będę odczuwał ból wtedy sie zgłoszę do lekarza. A tak na marginesie właśnie ćwicze to skrzywienie tym planem http://spec.pl/styl-zycia/silownia-i-trening/cwiczenia-na-skolioze-przyklady-cwiczen-na-kregoslup 


Zmieniony przez - Kuczli w dniu 2012-08-22 15:09:34


Sam wykryłeś u siebie skrzywienie ?
Nie wiem na jakiej zasadzie ćwiczenia z filmu miałyby pomóc przy skoliozie ...
To, co jest na 'fachowych' portalach niekoniecznie musi być skuteczne.
Nic nie zastąpi wizyty u fachowca.

Polecałbym Ci wizytę u lekarza, dopiero w dalszej kolejności trening.

http://www.sfd.pl/ruleta_/_Prove_the_impossible-t873993.html

,,Remember - Rome was not built in one day, same as your body.
All you' re gonna do - you're best, and forget the rest. "

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 969
Od małego miałem skoliozę, w czasie podstawówki chodziłem na zajęcia w szkole które miały mi pomóc, tak samo był tam basen na którym ćwiczyłem kręgosłup 2x w tygodniu. Jednak to nic nie pomogło. W gimnazjum chodziłem z 1 miesiąc na taką gimnastykę korekcyjną. Stwierdziłem że nie warto tam chodzić jak mogę te wszystkie ćwiczenia robić w domu.

A co do tej rozmowy ;D z ortopedą. To rozmawiałem kiedyś. Nie w tym czasie kiedy zaczynam ćwiczyć.


kaktus96
Chłopie co to za wytłumaczenie, że jest więcej białka i tłuszczy mniej węgli.

Owsiane nie są przetwarzane co powoduje, że zachowują maxymalne ilości swoich witamin oraz błonnika. Są bardziej kaloryczne od kukurydzianych. Posiadają one niższy INDEKS GLIKEMICZNY niż kukurydziane.
(Polepszają przemianę materii)


Ok. Dzięki za tą poradę ;). Gdy skończą mi się te kukurydziane czyli za ok 2 dni zakupie owsiane :)

Zmieniony przez - Kuczli w dniu 2012-08-22 18:12:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 969
Siemaneczko Wszystkim.

Dawno mnie tu nie było, no ale cóż znów się pojawiam ;).
Na wstępie muszę Wam powiedzieć że w końcu ogarnąłem tworzenie diet. a to dzięki temu tematowi TUTAJ ( Podstawy układania diety (nakierowywanie), start strona 2 ) Bardzo pomocne. Dzięki czemu zmieniłem moją dietę.

DIETA
Jako że zaczął się rok szkolny to wypadało by zmienić dietę odpowiednią podczas przebywania w szkole. I tak też się stało.



Dziś pierwszy raz testowałem Gainera. I trochę dziwnie się czułem gdy wyciągnąłem podczas przerwy Shakera z ActivLaba. Trochę byłem skrępowany ;D. A jeszcze produkty nie były zmiksowane tylko tak bardziej popaćkane (można było pić ale były cząstki sera itp.) to bałem się jak po wypiciu będzie wyglądać mój aparat ortodontyczny. Ale pomyślałem o tym i zabrałem lusterko z wykałaczkami na wszelki wypadek ;0.

Co do tych dwóch posiłków przed trenn. to jeden jest przed, a drugi po treningu zjadany ok 30-40 minut po carbo.

Co do ćwiczeń dziś akurat ćwiczyłem barki

PLAN ĆWICZEŃ
- Podciąganie sztangi pod brodę stojąc 3x 10/6/4
- Unoszenie ramion przodem ze sztangą 3x 10/10/10
- Unoszenie sztangi nad głowe 4x 12/10/5/4
- Spięcia brzucha
- Brzuszki

A to Fotki :






Do Was PYTANIE.

Co polecacie jeść w pracy,szkole.?

Zmieniony przez - Kuczli w dniu 2012-09-04 19:05:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 969
Dodane Fotosy

Zmieniony przez - Kuczli w dniu 2012-09-04 19:23:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 1868 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 24162
Jeśli się nie krępujesz to pojemnik z żarciem (ryż,kasza,pierś,warzywka). Ja natomiast wolę np. 2lub 3 kanapki z chleba razowego i piersi kurczaka.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Split 4 dni, masa

Następny temat

Pomoc dla początkującego

Masa