SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ktory trening wybrac

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 301

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 190 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18074
Witam trenuje jakies 6 miesiecy treningiem split, odradzano mi go i zaczynam sie z tym zgadzac, nie wydaje mi sie zebym dobrze reagowal cwiczac 1 partie raz wtygodniu pozatym nudzi mnie ten trening. Zastanawiam sie na jaki trening teraz przejsc prosilbym o zasugerowanie jakiegos poczytam o nim i uloze plan do oceny, problem w tym ze poza splitem nie wiem jakie sa aktualnie, obijaly mi sie o oczy treningi FBW grey skull pish pull i inne ktory z nich wybrac. Jak mowilem trenuje 6 meisiecy 3 razy w tygodniu po treningu robie 20-30 min cardio, jestem an redukcji, chcialbym zeby ten trening byl wymagajacy i trwal ta godzine.

"You can buy muscle, but you can't buy cojones" B. Rutten

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5284 Napisanych postów 59367 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 728780
Jeśli masz 3 dni treningowe to dałbym fbw na pierwszy ogień. Mogą być dwa zestawy na podstawowych ćwiczeniach i będzie w porządku.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 190 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18074
Tak teraz czytam i ten trening Bociana Push Pull dla poczatkujacych i lekko zaawansowanych mi sie spodobal, wprowadzilem pare poprawek mglbyu ktos sprawdzic czy jest w porzadku?

Trening:
Dzień 1 PUSH
-Przysiady ze sztangą 4x12
-Łydki 3x12
-Wyciskanie sztangi leżąc 4x8
-Wyciskanie hantli na skosie dodatnim 4x12
-Arnoldki 4x12
-OHP 3x12
-Dipsy na triceps 3x12
-Wyciskanie sztangi francuz 3x12
-Unoszenie nog w zwisie 4x

Dzień 2 PULL
-Podciąganie na drążku maszyna 4x8
-Wiosłowanie sztangą nachwyt 4x8
-Martwy ciąg 4x12
-Prostowanie nog na maszynie 4x12
-Szrugsy z hantlami 4x8-10
-Odwrotne rozpiętki 3x12
-Uginanie młotkowe przedramion 3x10
-Modlitewnik 3x8
-Brzuszki 3x12




Zmieniony przez - Big mma w dniu 1/28/2019 1:40:34 PM

"You can buy muscle, but you can't buy cojones" B. Rutten

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5284 Napisanych postów 59367 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 728780
Ogólnie plan nie jest zły jednak ograniczyłem ilość ćwiczeń na barki czy ramiona. W push dałbym ohp 4-5 serii i arnoldki usunął. Podobnie z ćwiczeniami na triceps jedno wystarczy, szrugsy zbędne i jedno ćwiczenie na biceps wystarczy.

Ważne żeby trening był w miarę szybki koło godzinki wystarczy w zupełności więc nie ma co za dużo ćwiczeń upychać w planie.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3931 Napisanych postów 45154 Wiek 247 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 339313
Swoja droga..miales jakies postepy na tym splicie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 190 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18074
Mialem ale niezbyt specjalne, bardziej nuda juz sie wkradala i zbyt mocno zbudowany trening

"You can buy muscle, but you can't buy cojones" B. Rutten

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening FBW ocrna

Shaker