SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kto by napisał mi trening dla poczatkujacego

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1537

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10970 Napisanych postów 50337 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Yo.Chciałbym zeby ktos napisałmi trening tygodniowy,dla poczatkujacego.Moze od razu jakies odrzywki.hooligans888@wp.pl .Dzieki

Hooligans
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 94077
1. nie pisze sie na forum adresów e-mail
2. odżywki pisze sie przez 'ż'
3.Witaj chętnie pomożemy, ale daj

COŚ O SOBIE ZANIM ZAPYTASZ O RADĘ wg tego szablonu:

1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.
6.Opisz jaką stosowałeś do tego treingu diete-czy stosowałes?

Jeśli zależy Ci na zmaksymalizowaniu efektów treningowych oraz ukierunkowaniu swoich wysiłków-

ZAPRASZAM do udziału w akcji MICHAILA "Trenuj z nami CYKLICZNIE"

TUTAJ MASZ WSZYSTKO PODANE NA TACY-TYLKO TRENUJ, JADAJ I ODPOCZYWAJ, NO I...PATRZ W LUSTRO

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=102412

http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120 

(by 'michail' all rights reserved )
bez zgody własciciela powielanie pod groźbą zatrucia tyfusem zakazane a wręcz wzbronione


_we need a new vehicle_
I nie jestem żaden master tylko fu.ckmaster
...:::https://bundles.sfd.pl/../../buziaki/29.gif[/img]SFD CLEAN CLUBSFD CLEAN CLUBSFD CLEAN CLUB[img]../../buziaki/29.gif" alt="" />:::...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10970 Napisanych postów 50337 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Siema .Cwiczyłem całe wakacje mam 18 lat Waze bardzo mało tylko 66kg. przy 187 cm. najwieksza przerwa to 2 tygodnie .Zezbe na poczatku troche miałem ale jak sie nie cwiczy to wszystko spada i musze zaczynac od nowa.Dzieki jak bys pomugł.Nara

Hooligans
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 94077
opisz sie dokladniej wg tych punktow co podałem, bez tego ani rusz , nie wime czy masz jakies przeciwskazania jakie mozliwosci sprzetowe itp.

_we need a new vehicle_
I nie jestem żaden master tylko fu.ckmaster
...:::https://bundles.sfd.pl/../../buziaki/29.gif[/img]SFD CLEAN CLUBSFD CLEAN CLUBSFD CLEAN CLUB[img]../../buziaki/29.gif" alt="" />:::...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 91090
Jeśli zależy Ci na zmaksymalizowaniu efektów treningowych oraz ukierunkowaniu swoich wysiłków-

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"

TUTAJ MASZ WSZYSTKO PODANE NA TACY-TYLKO TRENUJ, JADAJ I ODPOCZYWAJ, NO I...PATRZ W LUSTRO

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=102412

http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 151 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1113
za malo szczegolow co do twojej osoby wczesniejszych treningow jakie miales przyrosty i jakie spadki czym spowodowane zaprzestaniem cwiczenia czy slaba dieta wysil sie troche a ktos ci pomoze

LOTAN
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10970 Napisanych postów 50337 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
1.Trenowałem wieksze puł wakacji. 2.Poniedziałki-klatka.Wtorek-biceps i triceps.Sroda-barki.Czwartek-grzbiet.Piątek-nogi.Przerwy co 1.30 do 2 min.3Mase,siłe i rzezbe.4. Cwicze w piwnicy nie mam takiego osprzetowania jak trzeba ale da sie na nim cwiczyc.5.NIe mam.6.Nie stosowałem. Nara.

Hooligans
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 91090
ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"

TUTAJ MASZ WSZYSTKO PODANE NA TACY-TYLKO TRENUJ, JADAJ I ODPOCZYWAJ, NO I...PATRZ W LUSTRO

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=102412

http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szerszym być. Czy znacie jakieś ćwiczenia na "poszerzenie góry"?

Następny temat

nie mam sily

Black weekend