SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Który Gainer

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1121

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1988
Witam. Zamierzam kupić gainera ale jestem początkujący więc chciałbym abyście mi pomogli wybrać. Chodzi mi o zrobienie jak największej masy. Z gainerów uwzględniam Pvl Mutant Mass, Trec Mass XXl, BG Monster Mass, Weider Mega Mass, Gain Bolic Olimp który z nich polecacie? Smak nie gra roli
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 227 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 17311
jezeli już to musisz mieć diete zeby robić dobrą mase a gainerem ją uzupełniasz jak już to Mutant Mass

,,Jest kasa,Jest masa''

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9050 Napisanych postów 82717 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699603
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 7541 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 45102
wyszukiwarka chlopie!!!!

Juz sie ten temat nudny robi ja pier***le

desiderata

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1789 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 27290
jezeli mowisz ze smak nie gra roli to sie mylisz :D:D:D


- jezeli wierzyc etykietą to Mutant jest najlepszy jakosciowo ale smakowo tragedia strasznie mdlący przynajniej vanilia i truskawka z bananem
-Mi podchodzi Serius mass z on'a