SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Która kreatyna lepsza???

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1147

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 4535
Która lepsza : Creapure Monohydrate z Olimpu czy zwykła kreatyna Crea Pure z Ultimate???
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 393 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 4386
Obie są dobre, bo z SKW, ale ja stawiam na ULTOMATe.Ma ona zaufanie u większości forumowiczów.pozdro

"Sęk w tym aby odkryć własne możliwości"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2561 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 14340
no ...ja tam mam wieksze zaufanie do olimpa niz ultomata:)

kup ta do której masz lepszy dostep i ktoora jest tansza..sa to te same kreatyny...
mooj wyboor ..olimp creapure monohydrate;)

pozdro
bigger

biger

bigger tm

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 11776 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 62881
moj Ultimate BTW kup tansza dobrze bedzie

==============================================
Szukasz taniego sklepu z odżywkami, z szybką, miłą i profesjonalną obsługą? Zajrzyj do: ODZYWKI.PL by Lalka. Gorąco polecam! Mój nr. 1
==============================================
Pomogłem, wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Dzięki
Michał G. "GÓRAL"
.:: Członek mafia.suple.hardcor.pl ::. >>> Doradca w Suplementacji <<<
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=95333  DORADZCIE, BO NIE WIEM CO MAM ROBIĆ!!!

>>> DORADCA W SUPLEMENTACJI <<<
Michał G. vel GÓRAL. Pomogłem, wejdź na http://www.pajacyk.pl Dzięki

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2561 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 14340
mam prosbe czy ktos mi moze powiedziec skad pochodzi kreatyna ultimota:)?jakis certyfikat...foty:)?


pozdro
bigger

biger

bigger tm

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Creatine serum atp advantage

Następny temat

naturalny suplement -korzen maca

nutloveb