SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ksochu/DZIENNIK - Ćwiczenia z masą własnego ciała (m.in. Proteo sysyem)

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7814

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10806 Napisanych postów 47915 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
W martwym resetuj każde powtórzenie i pilnuj dolnego grzbietu - mam wrażenie, że nie trzymasz naturalnej krzywizny kręgosłupa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10806 Napisanych postów 47915 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Krzyh93
W martwym resetuj każde powtórzenie i pilnuj dolnego grzbietu - mam wrażenie, że nie trzymasz naturalnej krzywizny kręgosłupa.

Najlepiej wstaw filmiki do działu TDP do tematu z doradcami, bo nie czuję się do końca na siłach, aby korygować Twoją technikę. Podstawowe błędy wyłapię, ale bardziej doświadczeni dźwigacze zauważą więcej.
Sorry, miałem zedytować, a nie zacytować.

Zmieniony przez - Krzyh93 w dniu 2014-01-25 13:59:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 933
Nagram to w przyszłym tygodniu z różnych stron i rzeczywiście zrobię tak jak mówisz.

Wczorajszy trening - barki.

Krzyh93

4. Barki, triceps
Push press 5x8*
Unoszenie: bok, tył w superserii 4x15
Wyciskanie wąsko 4x10
Dipsy tricepsowe 3x15

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 933
Udało mi się jednak uzbierać pieniądze na karnet + trec whey 100 (dieta już jest ułożona i przestrzegana), dlatego w najbliższym czasie będę ćwiczyć na siłowni. Zdecydowałem się na German Volume Training ( http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=15650 ). Nie zakładam nowego dziennika, bo i tak przez większość czasu będę ćwiczyć w domu - teraz na siłowni będę ćwiczyć przez 12 tygodniu (wg planu), potem chyba przerzucę się na trening na kółkach w domu, ew. drążek i poręcze, żeby doszlifować swoje muscle upy. Za sześć i za dwanaście tygodniu wrzucam zdjęcia do oceny postępu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 933
Wrzucam jedno zdjęcie jednak już teraz, jako że skończyłem ćwiczyć starym planem. Od wtorku będę ćwiczyć splitem splitem PUSH-PULL z akcentem na podciąganie i pompki na poręczach z obciążeniem.

W tym tygodniu mierzyłem maksymalną ilość powtórzeń w pompkach na poręczach i muscle up'ach. W tych pierwszych wyszło 27 (liczone po treningu barków), a w muscle up'ach 6. Jak dojdę do 10 spróbuję to nagrać.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przyszedł czas na fat, pierwsza redukcja do ogarnięcia

Następny temat

Hardkorowy Trening Domatora - pomoc

Whey vit