SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Krzysiek - Kiedy jak nie dziś – Pierwszy start - 2019

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2981

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 21 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1991
Witam,

W skrócie wygląda to tak


Nazywam się Krzysiek, 32 lata i planuję a bardziej mam chęć sprawdzenia swoich sił na scenie w 2019 roku. Co do kategorii to jeszcze nie wiem czy gdzieś się w ogóle nadaję, więc nie deklaruję. Przygotowuję się na razie sam, opierając się tylko na swojej wiedzy i doświadczeniu oraz oczywiście korzystając z dzienników tutaj zamieszczonych jeśli miałyby być to Debiuty w lutym, przydałoby się zgłosić do kogoś aby mnie poprowadził na odpowiednie tory w końcówce, mam już kilka nominacji zobaczymy co z tego będzie.
Zdaję jednak sobie sprawę że poziom na zawodach czy to będą debiuty czy może coś innego na wiosnę/lato jest bardzo wysoki, a moja sylwetka ma wiele braków, także możliwe że na pierwszy start wybiorę zawody nieco mniej wymagające ale jak tak będę się zbierał to i w weteranach nie wystartuję

Krótko i na temat

Treningi na siłowni rozpocząłem jeszcze w szkole średniej (pewnie z 15 lat już będzie) ale wiadomo bez ładu i składu, późniejsze lata cały czas trenowałem bodajże z roczną przerwą ale raczej typowo trening w tygodniu sztywniutko a w weekend: Alko, Cheat Weekend i cała reszta. Od kilku lat przykładam się do diety i myślę że jakoś to wygląda. W tygodniu dieta u mnie zawsze jest czyściutka raczej w weekend bardziej to IIFYM, ale nie wszystko jak popadnie tylko taki Low Carb bardziej: obiadek rodzinny, jakaś pizza czy sushi. Kilka lat temu złapała mnie kontuzja/rwa kulszowa do końca nie wiem co to było, rezonans wykazał wypukliny i opisu już dokładnie nie pamiętam. Zblokowało mi kręgosłup na jakiś czas był problem z założeniem skarpetek i codziennym funkcjonowaniu, ze wszystkiego wyciągnął mnie fizjoterapeuta i później 6 – miesięcy lekkich treningów. Martwe ciągi i przysiady bardzo asekuracyjnie trenowałem w tym roku znów lekko mnie złapało ale nie czekając od razu do Fizjo na naprawę się udałem.
Na Forum jestem już kilka ładnych lat, nigdy się nie udzielałem ale śledzę dzienniki na bieżąco.
Początki Przemka z piwnicy jeszcze zanim do Warszawy się wprowadził, Mariana, Lukiego, Bzyka, Wiktora. W swoich przygotowaniach przeprowadziłem dwukrotnie próbny Peak Week, myślę że z niezłym skutkiem lecz nie wiem do końca czy byłem „doładowany”, w dalszej części zdjęcia zamieszczę.

Trening:

Ćwiczę 4x w tygodniu, treningiem PUSH / PULL / LEGS.
Trenuje aktualnie systemem 2 dni treningu, 1 dzień przerwy i taki u mnie najlepiej się sprawdza aby pogodzić życie codzienne: praca, rodzina i trening.
1. Pull
2. Push
3. Off
4. Legs
5. Pull
6. Off
7. Off
Kolejny tydzień zaczynam od Push i tak w kółko.
W kolejnych raportach będę na bieżąco uzupełniał jak to wygląda.

Dieta:

Rotacja Węglowodanami.
Dziś dieta tak wygląda:
DT - 240B / 40 T / 450 W
DNT - 240B / 80 T / 160 W
Po dwóch tygodniach w zależności co zaobserwuję na wadze i w zmianach sylwetki dodaję węglowodany.

1.Omlet (mąka ryżowa, banan, WPC, proszek do pieczenia) na górze masło z nerkowców i dżem.
2,3,4. Indyk/mięso mielone z indyka/ mięso wieprzowe z szynki/filet z kurczaka, ryż, warzywa
5. Płatki kukurydziane (Corn Flakes) – Pełnoziarniste, WPI, owoc
6. Serek Grecki 0%, bułka z wędliną, masło z nerkowców

Suplementacja:

Bcaa 10g podczas treningu + 5g po treningu
Kreatyna 5g przed i po treningu
AAKG 5g przed i po treningu
Citrulina przed
Wpc plus 50g rano do Omleta
Carbo 35g podczas treningu
Omega 3 na noc
Vitaminall vitamins & minerals na noc
Vitamin c na noc
D3 + K2 na noc
Mg b6 na noc
Nac na noc
Ala 3x po posiłkach
Chrom
Berberyna 1x po posiłku
B-Complex na noc
Forskolina na noc
Ashwaganda na noc
Potas na noc
ZMB na noc
Ostatnio doszły Super Enzymes i L-Plantarum Probiotyk
Pije codziennie Pokrzywę i Skrzyp

Kilka fotek z końcówki redukcji oraz aktualnych.

To chyba tyle. Śledzić, komentować, hejtować Zapraszam.
















1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Szacuny 7328 Napisanych postów 68885 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 913828
Witam w dziale!
Dobry post startowy, będe śledził dziennik jak się rozwinie

Dla aktywnych forumowiczów, prowadzących dzienniki w tym dziale SFD otwiera drogę do bonusowych zakupów w sklepie sfd, więcej informacji w podwieszonym temacie w tym dziale
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 21 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1991
Cześć, Dzięki :) Widziałem informację co do Bonusów, sporo supli leci więc zawsze parę złotych można zaoszczędzić.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 21 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1991
Czy mogę poprosić o obrócenie przedostatniego zdjęcia :)
Są jakieś zasady co do prawidłowego zamieszczania zdjęć aby były w pionie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Szacuny 7328 Napisanych postów 68885 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 913828
junior5
Czy mogę poprosić o obrócenie przedostatniego zdjęcia :)
Są jakieś zasady co do prawidłowego zamieszczania zdjęć aby były w pionie?


Obróciłem zdjęcie i dodałem ponownie.
Zasad nie ma, ten problem z obracaniem zdjęć wystepuje chyba na okreslonych telefonach (Na pewno na iphone) , pomaga wtedy edycja zdjecia na telefonie -> obrót tam o 360st (do tej samej pozycji) -> ponowne zapisanie i po wrzuceniu na forum powinno byc ok. Na kompie powinno wejsc tak jak jest zrobione zdjecie, może to jest zalezne od tego jak zdjecie zostało pierwotnie wykonane.
Szczerze to ciezko powiedziec, kilka osób mialo z tym problemy. Dlatego ja nie wrzucam z telefonu wypisek hehe , przerzucam foty na @ i dodaję z kompa.
Jednak jak problem bedzie uciazliwy, bede musial poprosic nasz dzial iT aby blizej sie temu przyjrzał.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 21 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1991
Dziękuję, Właśnie z kompa wrzuciłem :) Ewentualne edycje możesz tylko ty wprowadzać? A zdjęcia wrzuca się tylko poprzez "Upuszczenie" na wskazany odnośnik czy też między tekstem można zamieścić?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Szacuny 7328 Napisanych postów 68885 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 913828
junior5
Dziękuję, Właśnie z kompa wrzuciłem :) Ewentualne edycje możesz tylko ty wprowadzać? A zdjęcia wrzuca się tylko poprzez "Upuszczenie" na wskazany odnośnik czy też między tekstem można zamieścić?


Ty możesz edytować każdy swój post - do momentu, aż ktoś inny na niego nie odpowie.
W momencie jak ktoś odpowie - musisz prosić już mnie lub moderatora jakiegoś o pomoc , tylko wybrane osoby mogą edytować treści, na które już ktoś odpisał.

Zdjęcia możesz dodać bezpośrednio z dysku za pomocą opcji 'przeglądaj' / 'upuść'
lub jako fotka z neta, klikasz w ikonkę aparatu przy pisaniu posta i tam podajesz link do fotki,np. wrzuconej na imgur.com lub inny hosting fot :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 4089 Napisanych postów 42387 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 341098
Obserwuję
Dobra sylwetka

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1011 Napisanych postów 5497 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 56916
Siema,

Sylwetka po opisie milo mnie zaskoczyla Jak narazie najwieksze braki to moim skromnym zdaniem dwujki i lydki chyba ze nie przypiete. Ogolnie nienajgorsza baza i napewno da sie cos z tego ulepic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 21 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1991
11.10.2018 - Czwartek

Nogi
Uginanie na maszynie leżąc (wolny negatyw) 3x12 ostatnia seria metodą Rest Pause
Wyciskanie na Suwnicy 4x8
Przysiady ze sztangą 60,80,100,110,120
Przysiad Bułgarski (wyszła taka wersja Pośladkowa) 1 seria 6x4
Mcnpn 4x10
Uginanie stojąc 4x10
Wspięcia stojąc 4x15

Trening z planu koleżki co na debiuty się szykuje, inna siłka inny rozkład ale fajnie wyszło.




Zmieniony przez - junior5 w dniu 2018-10-12 08:33:51

Zmieniony przez - junior5 w dniu 2018-10-12 08:34:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 21 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1991
georgu
Obserwuję
Dobra sylwetka


Dzięki
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pitbull61 - DT - droga do startu w MPJiW 2020 start masy, str 15