SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Krew w moczu

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2005

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 1834 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52690
Kat 1340, wez sie lepiej juz nie wypowiadaj.

Ludzie, poczekajcie az w koncu autor napisze czy zarl te buraczki, czerwona kapuste etc. czy tez nie. Bo jesli tak, to niech nastepnym razem pomysli zanim zalozy temat.
A jesli nie, no to coz, wowczas jak najbardziej lekarz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 866 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5378
autor chyba sie juz "osrał" i poszedl do lekarza bo cos milczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 SEBASTIAN SZMIT Moderator
Ekspert
Szacuny 8039 Napisanych postów 78865 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 662201
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 296 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8586
wiecie jak skutecznie komus narobic stracha

Najpierw masa, później masa :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 866 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5378
nie ma co goscia straszyc ale rzeczywiscie cos z nim nie tak skoro ta krew cieknie, ja bym sam sie osrał %)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 5734 Wiek 16 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 98631
ale co straszyc ma stan zapalny nerek spowodowany nadsisnieniem tetniczym z powodu brania propa, dodatkowo nerki dostały wp****** winstrolem , pewnie za mało wody pił jeszcze i taki skute. Bezwzglednie odsawic sterydy nawet jesli to byla jednorazowa akcja i pic zurawinę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49641 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
i lekarz niepotrzebny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 383 Wiek 60 dni Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6409
taki cykl jaki on stosuje to ma skutki uboczne porownywalne do brania kreatyny z pietnastoma innymi suplami i wiadrami odzywek. Taki sam wplyw na organizm czyli zerowy. Jedynie ten stanazolol ktory znajac realia jest methyl testem albo metandienonem moze miec jakis negatywny wplyw ale tez znikomy.. natomiast testosteron w takiej dawce ma sajdy identyczne jak po zjedzeniu bagietki z lidla(czyli szacunkowe zycie wszystkich organow krotsze o 0.00000001 godziny) LOL


jezeli gosciowi rzeczywisscie dzieje sie cos powaznego to towar nie ma z tym nic wspolnego. Musialbyc predysponowany wiec soki mogly jedynie to podsycic ale nie wyindukowac. Ludzie na tym forum po gram testa biora dziennie a tutaj leci 0,3g na tydzien i panika



Zmieniony przez - JesseJane w dniu 2012-07-15 00:55:28

Łyżwiarz wie że kotek odkopał prezent

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 3727 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 70059
ta ... i okreslenie sikam krwia ma sie nijak jak okreslenie sikam na czerwono. Bo sikanie krwia to zupelnie inna bajka, miec mocz w kriw takze bo wykryta tylko a badaniach. Ciezko okreslic co dokladnie dolega chlopu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 229 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15904
Wiadomo cos?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kuracja w SW proszę o pomoc:)

nutlove nowy