SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kreatyna na redukcji - warto?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1649

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 198
Witam do tej pory masowałem natomiast czas na małą redukcję. Czy redukując można stosować kreatynę, czy ma to sens?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11286 Napisanych postów 72491 Wiek 37 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 956310
Oczywiście warto stosować kreatynę praktycznie cały rok, bez większych przerw i również w okresie redukcji tkanki tłuszczowej.

Dużo przydatnych informacji w związku z Twoim pytaniem znajdziesz w tym artykule:
Polecamy również: Kreatyna na redukcji tkanki tłuszczowej


Osobiście stosuję monohydrat kreatyny, który od dłuższego czasu dawkuje tylko w porze potreningowej, bez dawkowania o innych porach, czy też w dni wolne. Szczerze? Nie widzę żadnej różnicy na minus, względem brania codziennie, a jest mi tak po prostu znacznie prościej. Nie patrzę też dokładnie czy sypnę sobie 5 czy 7gram, nie ma to absolutnie dla mnie znaczenia, raczej staram się sypnąć troszkę więcej niż mniej ;)

Na poprzedniej redukcji brałem mono do samego końca, a schodząc do jednocyfrowego % tkanki tłuszczowej, mając żyły na brzuchu i dobrą seperację, gdyby ktoś mi powiedział "mono trzyma wodę, nie bierz go na redukcji" to bym go po prostu musiał wyśmiać. Bo od dawna wiemy, ze to nie wina kreatyny , ze trzymamy wodę w organizmie, tylko najczęściej wielu błędów żywieniowych lub zawirowań hormonalnych.

Polecam również tego artykułu, aby poszerzyć wiedzę w tym zakresie: https://www.sfd.pl/art/Suplementy/Kreatyna_na_redukcji__efekty_i_dawkowanie-a4428.html 
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

100% CZYSTY HYDROLIZAT KOLAGENU

Kolagen SFD PURE GOLD dedykowany osobom dbającym o zdrowy wygląd skóry, a także osobom uprawiającym sport, po kontuzjach sportowych.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17673 Napisanych postów 131619 Wiek 39 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1458081
ma to sens np ze względu na podtrzymanie masy mięsniowej.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 14601 Napisanych postów 52754 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 398626
Zdecydowanie kreatyna jest suplem dobrym na każdy okres

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

Prowadzenie, plany treningowe, plany żywieniowe: [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 198
Jeżeli chodzi o dawkowanie mono to 5g w dt i 5g dnt? Czy stosować tylko w treningowe?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11590 Napisanych postów 159268 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1230124
Jeżeli stosujesz juz dluzszy czas, to smialo mozna jedynie okolotreningowo wrzucic 10g, jezlei mas ztych treningow okolo 4-5 w tygodniu. Jeżeli trenujesz mniej np. 3 razy w tygodniu, to wrzuc sobie po 5g dziennie i zachowaj ciaglosc suplementajci i w sumie tyle :)
kreatyna na redukcji bardzo fajnei tez sie sprawdza. Ogranicza katabolizm, pozwala nam zachowac sile, przez co miensie tez otrzymuja sygnal, ze potrzebna jest ich masa, ogolnie same korzysci :) z woda nie bedzie problemow, jak dieta bedzie dopieta

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5976 Napisanych postów 74468 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 745338
Zawsze jest sens stosować kreatynę - cały rok lub cyklicznie. To już kwestia tego, jak Tobie bardziej pasuje. Będzie ona przydatna w każdej dyscyplinie sportowej, bez względu na cel. Nie ma znaczenia czy będzie to redukcja tkanki tłuszczowej, czy budowa masy mięśniowej. Nie ma też znaczenia jaką forma kreatyny. Jeszcze niedawno monohydrat był najtańszy. Teraz ceny bardzo się wyrównały.

https://potreningu.pl/artykuly/suplementy-i-odzywki/czy-kreatyne-mozna-stosowac-w-okresie-odchudzania-i-redukcji-87

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 220 Napisanych postów 452 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6172
Stosowac nie zaszkodzi i ważne na redukcji bcaa żebyś dostarczył lub eaa no na redu jesz n niej i przyswajasz mniej. Kreatynę możesz brać codziennie po 2-5g, cyklicznie ~10g lub tylko w dni treningowe.


Zmieniony przez - Arikes w dniu 2022-02-06 11:40:50

Monotonia jest kluczem do sukcesu.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Adaptogeny i witaminy

WHEY premium