SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kreatyna a tradzik???

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 23325

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 999 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13912
mówiłem ogólnie, a nie o koniu151 jak coś

Teoretycznie kreatyna nie ma wpływu na trądzik
Jak jest praktycznie już napisałem.
Wydaje mi się, że dla Twojej cery różnicy nie ma czy zjesz mono czy "coś nowszego"
Mimo wszystko te nowsze stacki bada się pod innym kątem, niż trądzik, więc nie da się powiedzieć jednoznacznie, chyba że ktoś sie dokopał do takich badań . . . ?


Zmieniony przez - coolkill w dniu 2008-03-04 15:51:20

Niezbędne minimum to dać z siebie maximum

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 440 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5365
coolkill a co w tym złego ze biore antybiotyki i chodze na słke antybiotyki lekarz mi przeppisał wiec sa one potrzebne . ale racja ze zbyt wiele biłaka moze powodowac tradzik...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 1792 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16998
jedz kreatyne, a jak wywali ci syfy, to podaj do sądu firme , ktora wyprodukowała ten suplement napewno na stronie piszą duzymi literami ze "nie ma ZADNYCH skutków ubocznych". Powiedz, ze wprowadzają klienta w błąd itd i ze własnie zrujnowali Twoją kariere modela - dostaniesz kupe kasy jak wygrasz















Chwila moralnego kaca - jak gówno z siebie dajesz, to do Ciebie wraca.

8,5m/s ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1540 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 29609
Cookill - JA trzymaja caly czas widze wyraźne zmiany w cerze na cyklu i w czasnie Off Wiec kreatyna napewno w jakis sposób oddziałuje na cere , przynajmniej u mnie

....życie to coś więcej niż krew pot sperma i łzy...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 440 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5365
dokładnie, to tez zalezy od ospby bo jezeli ktos w ogóle nie ma kłopotów z tradzikeim to moze jesc wiadrami kreatyne i nic mu nie wyskoczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 186 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1893
Miałem lekki trądzik i po cyklu ilość pryszczy zmalała

JeStEm GoToWy Zap*****LaĆ cIęŻaRaMi KtÓrE nIe ZnAjĄ LiToŚcI...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 999 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 13912
studbiol te antybiotyki na trądzik są całkiem mocne, z tego co wiem to przyjmuje je sie długofalowo, więc znacznie może obciążać organizm.
Sam kiedyś na takim antybiotyku jechałem i chodziłem na siłkę. Miałem straszny zastój.
Teraz bym już tego nigdy do gęby nie wziął. Co mnie ryj obchodzi

Mi na mono poznikały pryszcze i jakoś nie uznałem, że to od mono

Niezbędne minimum to dać z siebie maximum

...
Napisał(a)
Usunięty przez flex1976 za pkt 5 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 68
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bialko i termin waznosci

Następny temat

Czy to dobra odżywa?Oxygen Protein 45% 5000g

Dzem