SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kreatyna a szum w uszach

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1773

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 18 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 201
zalozylem temat z dwoch powodow.
pierwszy: - nie spotkalem na tym forum nikogo kto cierpiłby na tego typu objaw
drugi: - chcialbym uslyszec waszą opinie, bo moze ktos juz mial takie skutki uboczne


biegam trzy razy w tygodniu regularnie od kilku miesiecy
chodze na basen dwa razy w tygodniu tez od dosc dawna
na silke trzy razy w tygodniu od kilku lat

a wiec tak; JEST TO kreatyna z olimpu: Creatine Magna Power (z dodatkiem magnezu)
biore to od ponad tygodnia.
efekty są i w sile i w masie ale ostatnio (przed wczoraj) zaczelo mi strasznie szumieć w uszach. Szumienie polączone jest także z czymś w rodzaju 'przeskakiwania' (gdy np schodze po schodach lub biegam, coś mi w uszach 'przeskakuje' - nie wiem jak to inaczej opisać.
Dodatkowo w lewym uchu piszczy niemiłosiernie, a ów pisk wzmacnia sie szczegolnie w trakcie treningów, po treningu maleje, ale trzyma przez cały dzień.
Zaczynam sie zastanawiac czy nie przerwać cyklu
Dzisiaj nie bylem na silowni bo mnie to ucho po prostu roz******la

We wtorek ide do laryngologa, ale zastanawiam sie czy sie tez nie wybrać do kardio.
Choc nie wiem czy ma to sens bo w kwietniu ubieglego roku robilem kompleksowe badania (krew, holter, wysilkowy, mocz, ekg) i wszystko bylo w porządku

bardzo prosze o rade
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 3357 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 19536
Lekarz-to podstawa. Moze masz podwyzszone cisnienie, albo ciezej trenujesz na cyklu.

Podobno zdarza sie ze kreatyna podnosi cisnienie nie dopatrywalbym sie jednak mimo wszystko kreatyny jako sprawcy tych objawow zwlaszcza ze jest to Chelat Magnezowy, zobacz co powie lekarz.

[][][]--140kg--[][][]

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Drogie stacki czy tanie mono ?

Następny temat

zestaw muscletecha Mamo . Halo czy gaspari